Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (17005)

Vierailija
16741/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain on ihmisiä, jolla ei ole mitään tietoa siitä, että nää "kaipaajat" tärisee kotonaan odottamassa niitä. Onko teillä edes mitään ajatusta siitä, että se joku voisi olla teistä millään tasolla kiinnostunut vai oletteko täysin keksineet jutun päässänne?

Tietenkin se on vastavuoroista. Miksi kaipaisin jotakuta jonka kanssa ei ole mitään sutinoita? Kaikki ei vain aina ole niin mutkatonta, että voisi heti syöksyä toisen syliin.

Minun Heikin kans ei sutinoida!!😣

Tunnen tasan kaksi Heikkiä ja kumpikin on mulkkuja. Saat pitää hyvänäsi!

Häntäheikki ja helppoheikki?

Vierailija
16742/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmismieli pyrkii muodostamaan käsityksen asioista joko saatavilla olevan tiedon pohjalta tai sitten mielikuvitusta käyttämällä. Jälkimmäisestä voi tulla täysin vääriä oletuksia. Siksi(kin) meille on annettu suu ja kaksi korvaa. 

Suukin voi puhua mitä mieleen juolahtaa, johdatellen väärän suuntaan. Mutta joo, keskustelu ja kuuntelu on hyvä kommunikointi keino, jos vastapuoli on avoin siihen.

Vain teot ratkaisevat, puhua voi aivan mitä tahansa mutta teoissa ne oikeat motiivit tulevat näkyviin. Itse en kuuntele kenenkään liirumlaarumeita, katson mitä tuleman pitää käytännön elämässä. 

Että aivan sama, onko kuinka monta suuta ja korvaa.

Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16743/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako sinua odottaa? Kun tiedän, että homma on kiinni sinusta. Kirjoitit asian julki ihan muutama päivä sitten.

Minua ei kannata kenenkään odotella. En pala mihinkään vanhaan suhteeseen.  Enkä kyllä lähde hevillä uuteenkaan. 

Eri

Vierailija
16744/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tasaiset tunteet sitä yhtä naista kohtaan on kokoajan ollut. Sama deja poo, sama sotku, eri päivä. Paska haisee silti.

Mene pesulle, niin et haise. 

Oon putipuhdas. Narskun pieruja en jää tänne haistelemaan. Synkästä suolesta peräisin olevaa shittiä ei kannata haistella, maistella eikä kuunnella. Myrkyllistä kaasutusta läpimädältä muidulta.

Vierailija
16745/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tasaiset tunteet sitä yhtä naista kohtaan on kokoajan ollut. Sama deja poo, sama sotku, eri päivä. Paska haisee silti.

Oon putipuhdas. Narskun pieruja en jää tänne haistelemaan. Synkästä suolesta peräisin olevaa shittiä ei kannata haistella, maistella eikä kuunnella. Myrkyllistä kaasutusta läpimädältä muidulta.

Sulla on kovasti tuo perärööri ja kakka mielessä

Vierailija
16746/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen leikki on toisen tosi.

Väkivalta tai rikokset eivät ole mitään leikkiä uhrille.

Vierailija
16747/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kukaan odottele eikä kannattaisikaan, koska asia on ollut selvä jo pitkään. Kun oikea kävelee kohti, olen heti valmis. Ei siis tarvitse odottaa.

Vierailija
16748/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei saa kiinni, vaikka lonkeroita on moneen suuntaan. Tuntuu, että monikaan tavallisen elämän koodi ei päde sinuun. Mitä vain voi tulla kulman takaa. Se pelottaa. Pelottaa, että olen rakastunut ihmiseen, joka ei ole millään tavalla ennustettavissa. Turvaa ei ole eikä tule.

Ihminen, kuka osaa kuvitella, kykenee itsenäisesti muuttamaan kurssiaan. 🦔 #RealAvPD #Anti-masochisticfate #Fantasy& Introspection #Innocentselfmotivation

Älä.. luikertele tuohon väliin. =)

Vaihda vaikka sitä kurssia, heh.

Hetkinen... mitä? 😳 ai mulle ei tarvi kertoo mitään 🥹 Sivusta

Vierailija
16749/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kovasti tuo perärööri ja kakka mielessä

Kakkapuheet on hyvä erottaa ajoissa. Kakka-ladyn kakkaleikit voivat mennä liian likaisiksi.

Vierailija
16750/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää saitti vie taas vähän liikaa aikaa. Johtuu vahvasta tunteesta (harhasta?) että kaivattu mies on täällä. Onko muilla tällaisia tuntemuksia?

Ei tosiaan. Tiedän, että kaivattuni ei käy täällä.

Sama. 

Vierailija
16751/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei saa kiinni, vaikka lonkeroita on moneen suuntaan. Tuntuu, että monikaan tavallisen elämän koodi ei päde sinuun. Mitä vain voi tulla kulman takaa. Se pelottaa. Pelottaa, että olen rakastunut ihmiseen, joka ei ole millään tavalla ennustettavissa. Turvaa ei ole eikä tule.

Ihminen, kuka osaa kuvitella, kykenee itsenäisesti muuttamaan kurssiaan. 🦔 #RealAvPD #Anti-masochisticfate #Fantasy& Introspection #Innocentselfmotivation

Älä.. luikertele tuohon väliin. =)

Vaihda vaikka sitä kurssia, heh.

Hetkinen... mitä? 😳 ai mulle ei tarvi kertoo mitään 🥹 Sivusta

Taas pöllitte aloituksen. 😤 T. Ap

Vierailija
16753/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua addulainen. 

Kevään myötä vaihtui Converseihin tänään

Vierailija
16754/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat läpeensä hullulta. 😳

Vierailija
16755/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä Antti ei kyllä tykkää. Toivottavasti ei saa tietää 😜😍 Keskustassa yks mies tuli iskemään, join kahvia ja kävelin hänen kanssaan, tutustuimme, ja vaihdettiin puhelinnumerot 😜😍 Vasta Antin kanssa oli se yks episodi yhdestä miehestä. En mahda itselleni mitään! Kerran flirtti, aina flirtti 😜😍 

Tää Antti-saaga on ketjun hauskin!

Ai jaa, mä en edes lue noita kovin kuvitettuja ja väritettyjä viestejä. Referoi. 

Vierailija
16756/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa.

Vierailija
16757/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain on ihmisiä, jolla ei ole mitään tietoa siitä, että nää "kaipaajat" tärisee kotonaan odottamassa niitä. Onko teillä edes mitään ajatusta siitä, että se joku voisi olla teistä millään tasolla kiinnostunut vai oletteko täysin keksineet jutun päässänne?

Joo, tiedän että on kiinnostunut musta. Meillä vain ei elämäntilanteet kohtaa, niin en halua alkaa millekään. 

Enkä kyllä tärisekään sen kummemmin kyllä.

Vierailija
16758/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako sinua odottaa? Kun tiedän, että homma on kiinni sinusta. Kirjoitit asian julki ihan muutama päivä sitten.

Mitä sä tunnet häntä kohtaan, läheisyydessä yms? Onko johdonmukainen sanoissaan ja teoissaan? Siitä tiedät kannattaako odottaa. 

Vierailija
16759/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧡

Vierailija
16760/17005 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaikea tajuta yhtä asiaa. Sitä, että jos on sitoutunut omaansa, miksi lähtee härnäämään muita ja sekoittamaan asioita?

No kuten ristiriitaisesta käytöksestä voi lukea, ei riittävän sitoutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi