Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16803)
Päinvastoin, rohkeasti tavoittelemaan häntä, jota eniten haluaa. Täytyy vain myös ymmärtää, missä kohtaa pitää lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla Emilia mitään tsäänssiä sum suhteen vai onko haudattava ajatus?
Mun suhteen on kaikki tsänssit ja tie tyhjä. Riippuu toki että kuka kysyy mut sanoisin ettei vuosiin oo näin hyvää paikkaa ollut...
Panisin. Sivubiatch
Vierailija kirjoitti:
Jossain on ihmisiä, jolla ei ole mitään tietoa siitä, että nää "kaipaajat" tärisee kotonaan odottamassa niitä. Onko teillä edes mitään ajatusta siitä, että se joku voisi olla teistä millään tasolla kiinnostunut vai oletteko täysin keksineet jutun päässänne?
Tietenkin se on vastavuoroista. Miksi kaipaisin jotakuta jonka kanssa ei ole mitään sutinoita? Kaikki ei vain aina ole niin mutkatonta, että voisi heti syöksyä toisen syliin.
Oon yksin ja se tuntuu hyvältä
Mä oon viisas
Mun sydämmel on kypärä
Mä oon kaunis (Ruma oikeasti!!!!), vaikka itse sanonkin
Ja voin paljon paremmin. 🎵
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, rohkeasti tavoittelemaan häntä, jota eniten haluaa. Täytyy vain myös ymmärtää, missä kohtaa pitää lopettaa.
Hyvä ohje. Ja jotta välttyy loppuelämän surulta siitä ettei ollut rohkea ja elänyt, kannattaa toimia heti. Koskaan ei tiedä mikä päivä on kenenkin viimeinen.
Ja huonossa parisuhteessa kipuileville terveisiä, eroa nyt, emme odota kukaan sinua.
näytä mulle kauneus kun suljen silmäni
Vierailija kirjoitti:
🤎🧑🏫💞💙👨🏼🏫
Oi, söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli eilen hetkemme. Vanha suola vähän janotti.
Eksä on syystä eksä ja eksänä pysyy.
Viikonloppu oli hyvä reality check, siis positiivisessa mielessä itselleni. En ole varma miten se vaikuttaa kaipaukseen. Terveisiä sinulle nyt vielä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli eilen hetkemme. Vanha suola vähän janotti.
Eksä on syystä eksä ja eksänä pysyy.
Ei olla mitään eksiä, kun ei olla seurusteltukaan.
Puolituttuja nuoruudesta. <3
Kannattaako sinua odottaa? Kun tiedän, että homma on kiinni sinusta. Kirjoitit asian julki ihan muutama päivä sitten.
Aurinkoista iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Jossain on ihmisiä, jolla ei ole mitään tietoa siitä, että nää "kaipaajat" tärisee kotonaan odottamassa niitä. Onko teillä edes mitään ajatusta siitä, että se joku voisi olla teistä millään tasolla kiinnostunut vai oletteko täysin keksineet jutun päässänne?
Niin, p***e maistui, mutta siihen se jäi. Tärisen kuitenkin yhä sitä ajatellessa.
Vierailija kirjoitti:
Odottaminen on jokus tekojen jättämistä toisen vastuulle. Siksi lopetin sen kohdallasi.
Oletko antanut hänelle mahdollisuuden lähestyä?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako sinua odottaa? Kun tiedän, että homma on kiinni sinusta. Kirjoitit asian julki ihan muutama päivä sitten.
Julki?
On vaikea tajuta yhtä asiaa. Sitä, että jos on sitoutunut omaansa, miksi lähtee härnäämään muita ja sekoittamaan asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hyvältä olla alasti luonnon armoilla.
Se palovahdin työ on rankinta.
Emmä sinne menny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin se on vastavuoroista. Miksi kaipaisin jotakuta jonka kanssa ei ole mitään sutinoita? Kaikki ei vain aina ole niin mutkatonta, että voisi heti syöksyä toisen syliin.
Minun Heikin kans ei sutinoida!!😣