Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (16510)
Vierailija kirjoitti:
Kuulut syliini ja kuulun allesi.
Niin. Alle tai ylle, miten milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, nuku hyvin kaipaamani.
Äläpäs koeta laittaa mua yön pöllöä näin aikaisin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän mun päälle ja ylle.
Millä tavalla?
Ylempi kerros.
Eli kerran vielä:
En puhunut demoneista/
kanavoinneista/ikäerosta
päivinä tai
tarkasta synttäripäivästäni.
En käytä Tarot-näkijöiden
palveluita. Kiitos/illan jatkot.
Sallitteko minun poistuvan?
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero on 3384 päivää.
Harmittavan lähellä.
Mä arvaan sivusta 3395, koska en tiedä hänen syntymäpäiväänsä, vaan olen sherlokkina päätellyt löytämieni tiedonmurujen perusteella että se voisi olla tuo tai sitten jotain vähän vähemmän.
Ei hänkään mulle sitä ole kertonut muuta kuin ketjussa arvoituksin. Pystyin tarkistamaan sen kyllä ja oikein meni. 😃
Aa, nyt katsoin luvun väärin. Tossa olikin ysi kasin sijaan.
Täytyy mennä suihkuun ja nukkumaan ja todeta, että tämä vuosi on ollut varsin erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko ratkaisusi tällä kertaa pysyvä?
En tiedä vielä. Vastasin kyllä kyselyyn.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu kysyisi mistä haaveilen, menisin ihan puihin. Ensinnäkään tuollaista ei yleensä kysytä eikä multa ole kukaan ikinä kysynyt. Kysymyksen epäsovinnaisuus ja rajoja rikkova intiimiys hämmentäisi pahoin. Lisäksi olisi tietysti täysin sopimatonta vastata rehellisesti, että haaveilen kysyjästä itsestään. Joten olisi pakko valehdella ja se tekisi tilanteesta kahta kauheamman. Sönkkäisin jotain tosi outoa ja pakenisin tai vaihtaisin kömpelösti puheenaiheen johonkin erittäin epämukavalla tavoin.
Tää olikin sitten multa sulle. Omin ja tyrkkään hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte, mikä viesti on kellekin, kun samankaltaisia tilanteita on Suomi täynnä eikä nämä viestit ole kovin informatiivisia.
Kaikenlisäksi kun sanoo jotain niin kohta joku toinen sanoo samaa eri muodossa tai käyttäen emojiasi, jolloin näyttää ihan sinulta.
Koska tulet taas käymään? Seuraavalla kerralla voitais vaikka kahden kesken hoitaa hommat ja samalla tutustua.