Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (16510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero on 3384 päivää.
Harmittavan lähellä.
Mä arvaan sivusta 3395, koska en tiedä hänen syntymäpäiväänsä, vaan olen sherlokkina päätellyt löytämieni tiedonmurujen perusteella että se voisi olla tuo tai sitten jotain vähän vähemmän.
Ei se ole. Se erotus tulee noista satasista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin ihan joskus enkeleiltäni tietoa siitä miltä enkelini näyttää. Sain mielikuvan enkelin ulkomuodosta. Tämä hämmensi sillä en ollut saanut pyytämällä mitään aikaisemmin, en edes viestejä.
Olet tekemisissä demonien kanssa.
Vanha juttu jo. En lähde näihin tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en pyydä mitään, se tulee, mikä tulee.
Tottakai, vapaasti sopii myös ottaa vastaan tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin ihan joskus enkeleiltäni tietoa siitä miltä enkelini näyttää. Sain mielikuvan enkelin ulkomuodosta. Tämä hämmensi sillä en ollut saanut pyytämällä mitään aikaisemmin, en edes viestejä.
Enkelit ovat luotuja olentoja, kuten ihmisetkin. Hukkaan menee rukoukset, jos niitä enkeleille osoittaa.
Eikä pidä paikkaansa. Minö kuulen heitä nykyisin joten nyt ymmärrän paremmin. Ei ole oikeasti edes väliä kenelle rukoukset osoittaa tai keneltä pyytää apua sillä auttajamme tietävät koko ajan meistä kaiken.
Olet sanonut olevasi ateisti. Mikä on motiivi näille jutuille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero on 3384 päivää.
Ex-naapuri, oliko sun syntymäpäivä 7. vai 8.?
7 päivä.
Olet sanonut olevasi ateisti. Mikä on motiivi näille jutuille?
Jokainen ihminen on saman arvoinen. Minulla on yhtäläinen oikeus keskustella.
Vierailija kirjoitti:
G: sun ja kaivatun ikäero päivinä? Nytkään ei sormet riitä.
En tiedä. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte, mikä viesti on kellekin, kun samankaltaisia tilanteita on Suomi täynnä eikä nämä viestit ole kovin informatiivisia.
No tämä. Jotkut sanovat aisoitani puolestani ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meediointi ja kanava-asiointi uuteen ketjuun. Ottaisi varmasti tuulta alleen!
Pahoittelen, innostuin aiheesta mielikuvitus.
Mielikuvitus on vain mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tekemisissä demonien kanssa.
Vanha juttu jo. En lähde näihin tämän enempää.
Mä signeeraan.
Trollausäks siellä jo oli,
tottakai. Aina jotain jäynää.
Ei siksi enää mun paikkani. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu kysyisi mistä haaveilen, menisin ihan puihin. Ensinnäkään tuollaista ei yleensä kysytä eikä multa ole kukaan ikinä kysynyt. Kysymyksen epäsovinnaisuus ja rajoja rikkova intiimiys hämmentäisi pahoin. Lisäksi olisi tietysti täysin sopimatonta vastata rehellisesti, että haaveilen kysyjästä itsestään. Joten olisi pakko valehdella ja se tekisi tilanteesta kahta kauheamman. Sönkkäisin jotain tosi outoa ja pakenisin tai vaihtaisin kömpelösti puheenaiheen johonkin erittäin epämukavalla tavoin.
Kukaan ei ole koskaan kysynyt? Onko totta? Kai te keskenänne puhutte sellaisista, jos haaveita myös toteutatte.
Kukaan ei ole kysynyt. Mun rooli on toteuttaa toisten haaveita, omistani ei kukaan ole ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meediointi ja kanava-asiointi uuteen ketjuun. Ottaisi varmasti tuulta alleen!
Mielikuvitus on vain mielikuvitus.
Niin niin, tottakai. Siitä se ajatus sitten kuitenkin lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘🍀👨🏼
Ei ennen ku näen kasvosi.
Miehellehän tuo.
Peke1
Laitoin sulle E-kontaktissa viestiä. Tajusin vasta nyt katsoa tarkemmin. Et ole hetkeen aikaan ollut palvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero on 3384 päivää.
Harmittavan lähellä.
Mä arvaan sivusta 3395, koska en tiedä hänen syntymäpäiväänsä, vaan olen sherlokkina päätellyt löytämieni tiedonmurujen perusteella että se voisi olla tuo tai sitten jotain vähän vähemmän.
Ei hänkään mulle sitä ole kertonut muuta kuin ketjussa arvoituksin. Pystyin tarkistamaan sen kyllä ja oikein meni. 😃