Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16429)
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu kysyisi mistä haaveilen, menisin ihan puihin. Ensinnäkään tuollaista ei yleensä kysytä eikä multa ole kukaan ikinä kysynyt. Kysymyksen epäsovinnaisuus ja rajoja rikkova intiimiys hämmentäisi pahoin. Lisäksi olisi tietysti täysin sopimatonta vastata rehellisesti, että haaveilen kysyjästä itsestään. Joten olisi pakko valehdella ja se tekisi tilanteesta kahta kauheamman. Sönkkäisin jotain tosi outoa ja pakenisin tai vaihtaisin kömpelösti puheenaiheen johonkin erittäin epämukavalla tavoin.
Kukaan ei ole koskaan kysynyt? Onko totta? Kai te keskenänne puhutte sellaisista, jos haaveita myös toteutatte.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä jotakin, mitä minulle kanavoitiin aikoinaan.
Kerro ihmeessä lisää jos haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen usein sinua Sari. Olimme samassa koulussa 90-luvulla. Elämäni suurin ihastus, enkä koskaan sitä uskaltautunut kertomaan.
Hhmmmpp, ohhoh.
Missähän kouluissa olin silloin,
muistanko edes milloin.
Elämänkoulua kävin tuolloin
Ja sivussa opiskelin jotain.
Yliopistossakin vierailin
Oppia saamassa.
Oli paras oppi mitä matkalle sain,
Sitä muistelen ain.
Kuka kysyy?
Vierailija kirjoitti:
En voi enää tavoittaa sua.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Kävin myös kerran meediolla joka sai mieleensä kaikkea kummallista paikkaansapitämätöntä tietoa. Hän ei ottanut vastuuta siitä että kaikki meni pieleen. Harmitti kovasti.
Kannattaa pysyä todella kaukana näistä.
Tähän väliin hyvää yötä:
Pusu ja kauniita unia m34!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kyllä jotakin, mitä minulle kanavoitiin aikoinaan.
Kerro ihmeessä lisää jos haluat.
Viestistä. Tähtitaivaasta.
Aikanaan kanavoin paljon tietoa kirjoittamalla ja se oli myös antoisaa aikaa. Sai myös ajatella paljon asioita samalla. Oli erikoista kanavoida kirjoittamalla, useasti todellakin mietin mistä se kaikki asia tulee.
On vaikea olla ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ikäero on 3384 päivää.
Ex-naapuri, oliko sun syntymäpäivä 7. vai 8.?
Vierailija kirjoitti:
Pyysin ihan joskus enkeleiltäni tietoa siitä miltä enkelini näyttää. Sain mielikuvan enkelin ulkomuodosta. Tämä hämmensi sillä en ollut saanut pyytämällä mitään aikaisemmin, en edes viestejä.
Enkelit ovat luotuja olentoja, kuten ihmisetkin. Hukkaan menee rukoukset, jos niitä enkeleille osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin myös kerran meediolla joka sai mieleensä kaikkea kummallista paikkaansapitämätöntä tietoa. Hän ei ottanut vastuuta siitä että kaikki meni pieleen. Harmitti kovasti.
Kannattaa pysyä todella kaukana näistä.
Ei nyt muuten mutta turha rahanmeno sapetti.
Meediointi ja kanava-asiointi uuteen ketjuun. Ottaisi varmasti tuulta alleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero on 3384 päivää.
Harmittavan lähellä.
Mä arvaan sivusta 3395, koska en tiedä hänen syntymäpäiväänsä, vaan olen sherlokkina päätellyt löytämieni tiedonmurujen perusteella että se voisi olla tuo tai sitten jotain vähän vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin ihan joskus enkeleiltäni tietoa siitä miltä enkelini näyttää. Sain mielikuvan enkelin ulkomuodosta. Tämä hämmensi sillä en ollut saanut pyytämällä mitään aikaisemmin, en edes viestejä.
Olet tekemisissä demonien kanssa.
Vain kaipausviestit kiinnostaa, muut vaan rasittaa.
Itse en pyydä mitään, se tulee, mikä tulee.
Hännällänsä hämmentää.