Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20886)
Vahvistusharha kannattaa newbie-sekoilijoiden googlata.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Eli jos ei ole luotettava niin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, noi katkerat ihmiset 😁🔥😅
Koetko olevasi hyväkin ihminen kun naureskelet ivallisesti muiden huonoille kokemuksille? Olet pahempi kuin ne joita ilkut
En niille kokemille nauranut vaan sille että katkeruus pesiytyy tyhmän rintaan. Vapautus on anteeksannon päässä, mut ei vastaanota sitä, koska "minähän en anteeks anna" minä minä minä🤦🏻😅 typeryydelle nauroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko olevasi hyväkin ihminen kun naureskelet ivallisesti muiden huonoille kokemuksille? Olet pahempi kuin ne joita ilkut
Tuo on nykyään ilmiö. Ihmiset seuraavat tappeluita ja toisten kiusaamista huvikseen. Ei voi sanoa kuin että ei ole siunattu toisen asemaan asettamisen kyvyllä. Nämä samat olisivat juosseet entisaikojen hirttäjäisiinkin into piukeana.
Sivu
Ne tappelijathan ne typeriä ovat eikä sivustaseuraajat ja naureskelevat otka ei osallistu🤯
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä pettäjä on luotettava? Haluatko aina vääntää että saat haluamasi vastauksen, vai miksi laitoit tuollaista?
"Opettele lukemaan. Teillä nämä vaihtelee. Joskus nimen ekat ja joskus muuta."
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En niille kokemille nauranut vaan sille että katkeruus pesiytyy tyhmän rintaan. Vapautus on anteeksannon päässä, mut ei vastaanota sitä, koska "minähän en anteeks anna" minä minä minä🤦🏻😅 typeryydelle nauroin.
Ivallista ilkkumista yhtä kaikki. Heille on selvästi tapahtunut anteeksiantamattoman kauheita asioita ja sun mielestä on hauskaa että he kärsivät niistä.
Et ole hyvä ihminen vaan täysi idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ikävöi T-naista?
Varmaan se L niin kuin lez bo.
Vierailija kirjoitti:
Se on tää koko elämä yks iso vahvistusharha
Ei kannata olla narsisti, niin ei tule ghostautuksi 👻
Vierailija kirjoitti:
Siis täh?
Jep nyt kerroin yllätyitkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen joltakulta tuli minulta plagioitu viesti, lähetin pari viikkoa sitten. Eli joku/jotkut kopsii/kopsivat toisen/toisten viestejä ja vastaa niillä toisten kysymyksiin/kommentteihin.
Joo, sitä on tehty aina. Joskus ne kopsaa tänne useita vuosia vanhoja juttuja, minunkin vanhoja viestejä on joku joskus kierrättänyt ominaan.
Jaa, ne on sitten niitä tosi köyhiä,kun sanatkin pitää varastaa.🤣
Sinä se jaksat pitää yllä samaa tyyliä ja HYMIÖTÄ!
Kaikki gen z käyttää huvittuessaan tota 🤣
Gen x ja y käyttää 😂
Alphat ja betat käyttää 😭 tai 💀
Et siis pysty tunnistamaan noista kyllä yhtään ketään
Valkoinen nelikulmio. Täytän sen miten parhaiten taidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh?
Jep nyt kerroin yllätyitkö?
Mitä kerroit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on nykyään ilmiö. Ihmiset seuraavat tappeluita ja toisten kiusaamista huvikseen. Ei voi sanoa kuin että ei ole siunattu toisen asemaan asettamisen kyvyllä. Nämä samat olisivat juosseet entisaikojen hirttäjäisiinkin into piukeana.
Sivu
Ne tappelijathan ne typeriä ovat eikä sivustaseuraajat ja naureskelevat otka ei osallistu🤯
Pointti oli, että osalle tuollainen on viihdettä, jota tullaan erikseen seuraamaan.
Sivu 777 eli SeppoSeppoSeppo eli jackpot. Sisällön perusteella tämä sivu ei vaikuta jackpotilta.