Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15389)
Kuinka tasokas hän on... Taas nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun saa tilaisuuden rakastamansa naiseen, sitä tilaisuutta ei voi sössiä. Harvoinpa saa uutta tilaisuutta. Toinen näkee nimittäin sinut jo eri silmin.
Jos on tullakseen, ei kaadu mihinkään tuollaiseen.
Mikään tosirakkaus ei kompastu kömpelöyteen tai muihinkaan alkuongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun saa tilaisuuden rakastamansa naiseen, sitä tilaisuutta ei voi sössiä. Harvoinpa saa uutta tilaisuutta. Toinen näkee nimittäin sinut jo eri silmin.
Kyllä se voi pilata aika paljon, jos onnistuu jotenkin hoitamaan hommat niin, että toinen näkee sinut jo eri silmin.
En nyt sano että kaatuisi heti siihen, mutta jos se nainen ei ole mikään ihan urvelo epätoivo-Iiita, niin ei nyt väen vängällä kannata sössiä mitään ja kuvitella ettei mikään vaikuttaisi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etunimien ensimmäisten kirjainten summa?
Hmm, no laitetaan tähän pieni laskutoimitus.
Se summa tulee minun syntymäpäivän paivämäärästä miinus ikäeromme vuosissa.
Hyvää yötä.
Mitä tarkoittaa ensimmäisten kirjainten summa? Ai lasketaan yhteen monennetko kirjaimet aakkosissa?
Tuli laskuvirhe. Tuohon summaan pitää lisätä 1.
Oikea loppusumma lukikin eilen täällä jonkun kirjoittamana.
En tiedä kaivatun tarkkaa syntymäpäivää
En usko että kaivattuni edes muistaa tai välittää.
Olisihan hän silloin ollut yhteydessä minuun vastavuoroisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko tilaisuuden?
Sain tilaisuuden, jonka sössein. Menetin hänet 😭 Ymmärrän häntä ja sitä millaisena hän minut nyt näkee. En ollut hänen arvoisensa. Elämä pilalla, hän oli minulle se oikea. Ei voi tulla ketään yhtä tärkeää 😭 Itse pilasi elämäni.
Mistä sait varmuuden, että menetit hänet? Vai tuntuuko vain siltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kaatuu kun sössii jutun esim. toisilla naisilla.
Juu, tuollaiset vaikuttavat kyllä. Mutta asioille voi löytyä selityksensä ja anteeksiantavaa asennetta. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko tilaisuuden?
Sain tilaisuuden, jonka sössein. Menetin hänet 😭 Ymmärrän häntä ja sitä millaisena hän minut nyt näkee. En ollut hänen arvoisensa. Elämä pilalla, hän oli minulle se oikea. Ei voi tulla ketään yhtä tärkeää 😭 Itse pilasi elämäni.
Mistä tiedät että sössit lopullisesti? Onko hän sanonut niin? 🥺
Ei ole sanonut, häpeän niin etten ole kehdannut ottaa puheeksi. Hän kuitenkin käyttäytyy minua kohtaan eri tavalla kun ennen niin siitä olen vetänyt johtopäätökseni. Kukaan muu ei tule merkitsemään minulle lähellekään sitä mitä hän. Hän on se oikea. Pilasin itse elämäni 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko tilaisuuden?
Ei ole sanonut, häpeän niin etten ole kehdannut ottaa puheeksi. Hän kuitenkin käyttäytyy minua kohtaan eri tavalla kun ennen niin siitä olen vetänyt johtopäätökseni. Kukaan muu ei tule merkitsemään minulle lähellekään sitä mitä hän. Hän on se oikea. Pilasin itse elämäni 😭
Olitteko molemmat vapaita, kun tapasitte
Vierailija kirjoitti:
Mikään tosirakkaus ei kompastu kömpelöyteen tai muihinkaan alkuongelmiin.
Mutta alussa ei yleensä ole oikein muuta kuin orastava ihastus ja kiinnostus.
Muistan menneisyydestä pari tuollaista kaveria, jotka sössivät parikymppisenä joitain miesjuttuja ja sitten ihmettelivät, kun toista ei enää kiinnostanutkaan.
Eka tapaus meni sänkyyn ihastuksensa kaverin kanssa sillä aikaa kun ihastus oli viikon rantalomalla :D Sitten surkeana ihmetteli, miksi sitä ihastusta ei kiinnosta enää.
Toinen tapaus meni baarin vessaan jonkun tuntemattoman miehen kanssa n*ssimaan, ja jättivät oven lukitsematta, joten portsari tuli ja heitti molemmat pihalle. Paikalla oli myös tuon naisen ihastus/säätö joka näki kaiken ja sen, kun nuo vessabylsijät heitettiin pihalle. Seuraavana päivänä nainen ihmetteli, miksi tuo ihastus/säätö ei anna uutta mahista.
Varmasti jotkut antaa niitä mahiksia, mutta varsinkin toisilla miehillä/naisilla voi kyllä sössiä heti ja kunnolla kaiken.
Joka aamu valitset hänet. Olisipa itselläkin sellainen rakkaus.
Mulla sössääntyy jo siihen, jos ei avaa ovea. Tuo on kyllä sellainen minimi, mihin ihan kusikalletkin on pystyneet, eli ei kerro sinänsä mistään mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kaatuu kun sössii jutun esim. toisilla naisilla.
Juu, tuollaiset vaikuttavat kyllä. Mutta asioille voi löytyä selityksensä ja anteeksiantavaa asennetta. Sivu
Vain narskut luulevat saavansa kaiken anteeksi.
Mulla on nuorena sutinaa yhden kanssa. Sitten tuli kaverin kanssa kuningasidea, että menen yhden toisen pojan kanssa ihastukseni työpaikalle. Sehän aiheuttaa kuhinaa ihastuksessa. Kyllä aiheuttikin, mutta ei toivotunlaisa. Ihastuksesta näki, ettei hän pitänyt ideasta ja sutina loppui siihen. Lapsellisen typerä ja ilkeäkin temppu minulta, vaikka en hölmöillyt muuten mitenkään. Ei tullut mieleen, että tuollainen voi tuntua aika pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko tilaisuuden?
Olitteko molemmat vapaita, kun tapasitte
Emme olleet. Enempää en kerro. Mutta jo se että hän antoi tilaisuuden oli enemmän kuin paljon ja enemmän kuin voisin koskaan kuvitella ansaitsevani. En sitä ymmärtänyt silloin. En ymmättä itsekään, miten sain pilattua näin tärkeän asian 😭
Vierailija kirjoitti:
Kaipuu kuristaa kurkkua.
Miksi?
Aina vain sinua, vuotta vanhempi 🥰