Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1988)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vaikeeta? 💔
Vähän. Mistä niin päättelet?
"Mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää"
Mites sulla menee siellä uudessa?
Ohi meni tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hei paskanaama, jäit syystä menneisyyteen.
Etpä sie itsekään kovin sivistyneeltä kuulosta.
Kyllä noin voi toivottaa jos toinen on tehnyt pahaa.
Totta. Toisinaan tuo on ansaittua kun toinen pettää, valehtelee ja/tai ilkeilee tarpeeksi tai sen ylikin. Miettikääs, jos tuo paskanaama oli täällä lukemassa nuo terveiset itselleen 😄😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosketelkaa kaivattunne anusta! Han saattaa villiintyä siitä...
Tällä hetkellä kiinnostaisi kyllä enemmän kuulla hänen ajatusmaailmastaa jne. kuin anuksesta, mutta preferenssinsä kullakin.
Joo ei ole ikinä kiinnostanut minkään kaivatun/ihastuksen anus. Ei kiinnosta edelleenkään, mutta olen joutunut huomaamaan, että voin koskea siihen jos toinen niin haluaa D: Mutta sitä ennen on jo tapahtunut paljon, ja fiiliksenkin pitää olla jotenkin spessu. Palstalla joskus julistin, että siinä menee mun raja ja sellaseen en kykenisi, mutta näköjään kykenenkin :D
eri
Tuota tuota, siinä ne on tietyt kehonosat aika lähekkäin, niin että saattaahan sitä kädet eksyä milloin minnekin.
Minä olen NUOLLUT sitä. Tähän asti elämässä vain minun anustani on nuoltu, ja olen ajatellut että mikäs siinä jos tykkää, mutta itse en nuolisi. Mutta olen nyt sitten nykyään ihminen joka nuolee persereikää.
On tässä galaktinen ero.
Pieni hyväntahtoinen
(ihastuneen) naljailu 'verbaalisen
huulihölkän' muodossa on
täysin epäverrannollinen toimi
> lainrikkomuksiin aka sanoinkuvaamattoman
törkeisiin tuntemattomaan
kohdistettuihin
kunniânloukkauksiin. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet, kun ei ole näkynyt hetkeen?
Viestin päässä.
Tämä. Kiinnostunut mies ottaa ja pitää yhteyttä sekä hakeutuu lähelle. Tekee aloitteen.
Nyt oli sika randomi assosiaatio tohon sun pakkomielteeseen kyllä.
Pakkomielteeni on mikä? Sekö, että usein kiinnostunut toimii edistääkseen tutustumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kiinnostaisi kyllä enemmän kuulla hänen ajatusmaailmastaa jne. kuin anuksesta, mutta preferenssinsä kullakin.
Joo ei ole ikinä kiinnostanut minkään kaivatun/ihastuksen anus. Ei kiinnosta edelleenkään, mutta olen joutunut huomaamaan, että voin koskea siihen jos toinen niin haluaa D: Mutta sitä ennen on jo tapahtunut paljon, ja fiiliksenkin pitää olla jotenkin spessu. Palstalla joskus julistin, että siinä menee mun raja ja sellaseen en kykenisi, mutta näköjään kykenenkin :D
eri
Asiallinen kommentti.
Hyvää iltapäivää..
Mä en omista
s.mieltymyksistäni
täällä jubinoi. x
Sillä ei ole mitään väliä mistä sä "jubinoit", kun totuus on, että jubinoit anyway ja elämäsi on "pikkasen" liikaa täällä..
Vierailija kirjoitti:
Hyvästejä ei tarvita, kun asiat selvitetään. Kun asiat on selvitetty, voidaan jatkaa matkaa ja kohdata, jos vastakkain tullaan. Minusta se on sovinnollinen ja rakentava tapa hoitaa ihmissuhteita. Ovet paukkuen lähteminen, haistattelu ja haukkuminen jättävät vain pahan mielen kaikille. Toki edellyttää, että osapuolet antavat toisilleen mahdollisuuden selvittää välit.
Et voi selvitellä narsistin (tai narsistin uskollisen hoviapinan) kanssa välejä. Miksi altistaisit itsesi uudelleen väkivallalle ja valehtelulle? Tyhmä ei pidä olla eikä kuvitella, että näiltä saisi jotain muuta kuin puukkoa sisuksiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Tuota tuota, siinä ne on tietyt kehonosat aika lähekkäin, niin että saattaahan sitä kädet eksyä milloin minnekin.
Minä olen NUOLLUT sitä. Tähän asti elämässä vain minun anustani on nuoltu, ja olen ajatellut että mikäs siinä jos tykkää, mutta itse en nuolisi. Mutta olen nyt sitten nykyään ihminen joka nuolee persereikää.
Kiitos tiedosta. Ja kaipaat täällä ketä?
Vierailija kirjoitti:
😀 well well, se on semmosta
Eikös juu. x
En olisi tekemisissä henkilön kanssa joka käyttää sanaa paskanaama. Kuulostaa juntilta.
Vierailija kirjoitti:
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Onko aina pakko lukea Rattoa jos ei halua?
Saisinko vaikka täyttää sudokuja välillä...
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään mitkään perse anus jutut. Pieruhumoorikin on perseestä!
No pieruhuumori nyt on jotain mitä en sietäisi ollenkaan. Perse-anusjuttuja käytännössä voi jonkin verran, kunhan niitä ei ole liikaa ja meininki kaukana mistään fetissistä. Mut pieruhuumorille nollatoleranssi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ethän ole vaihtanut renkaita liian aikaisin.
Ei ole pelkoa. Vitkuttelen aina.
Tämä on 100% totta.
Montakohan ihmissuhdetta oit vitkutellu elämäs aikana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hmm, oon ollut täällä jumissa kaks vuotta, sinussa kohta viis - kylläpä aika kuluu
täältä olis kyllä hyvä päästä pois
lähesty irl
kokeilin kerran, siitäkin jo aikaa, mut se ei oikein mennyt putkeen
haluun vain toivottaa jne.
Vierailija kirjoitti:
arse penus
Puhukko nää latinaa?
Vierailija kirjoitti:
En olisi tekemisissä henkilön kanssa joka käyttää sanaa paskanaama. Kuulostaa juntilta.
Sopiiko nimitys itseesi, kun tuntuu niin vaikealta?
Myönnettäköön se, että tavatessani kaivatun ekaa kertaa, kiinnitin huomioni hänen pyllyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hmm, oon ollut täällä jumissa kaks vuotta, sinussa kohta viis - kylläpä aika kuluu
täältä olis kyllä hyvä päästä pois
lähesty irl
kokeilin kerran, siitäkin jo aikaa, mut se ei oikein mennyt putkeen
haluun vain toivottaa jne.
Kokeile vielä kerran uudestaan :)
En kaipaa täällä ketään kenen kanssa olisi noin.