Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1988)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosketelkaa kaivattunne anusta! Han saattaa villiintyä siitä...
Tällä hetkellä kiinnostaisi kyllä enemmän kuulla hänen ajatusmaailmastaa jne. kuin anuksesta, mutta preferenssinsä kullakin.
Joo ei ole ikinä kiinnostanut minkään kaivatun/ihastuksen anus. Ei kiinnosta edelleenkään, mutta olen joutunut huomaamaan, että voin koskea siihen jos toinen niin haluaa D: Mutta sitä ennen on jo tapahtunut paljon, ja fiiliksenkin pitää olla jotenkin spessu. Palstalla joskus julistin, että siinä menee mun raja ja sellaseen en kykenisi, mutta näköjään kykenenkin :D
eri
Tuota tuota, siinä ne on tietyt kehonosat aika lähekkäin, niin että saattaahan sitä kädet eksyä milloin minnekin.
Minä olen NUOLLUT sitä. Tähän asti elämässä vain minun anustani on nuoltu, ja olen ajatellut että mikäs siinä jos tykkää, mutta itse en nuolisi. Mutta olen nyt sitten nykyään ihminen joka nuolee persereikää.
Meillä frouva suorastaan villiintyy kun saa kielihoitoa saunapuhtaalle pikkureiälle 😁
Äh, typerä minä ja haaveilut vastavuoroisesta kiinnostuksesta. Mitä mäkin kuvittelen, ettäkö kiinnostuisit minusta. Mikä tunteita herättää? Vetovoima, ilman vastakaikua 🤔
Paree poistua aurinkoon🌞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvästejä ei tarvita, kun asiat selvitetään. Kun asiat on selvitetty, voidaan jatkaa matkaa ja kohdata, jos vastakkain tullaan. Minusta se on sovinnollinen ja rakentava tapa hoitaa ihmissuhteita. Ovet paukkuen lähteminen, haistattelu ja haukkuminen jättävät vain pahan mielen kaikille. Toki edellyttää, että osapuolet antavat toisilleen mahdollisuuden selvittää välit.
Et voi selvitellä narsistin (tai narsistin uskollisen hoviapinan) kanssa välejä. Miksi altistaisit itsesi uudelleen väkivallalle ja valehtelulle? Tyhmä ei pidä olla eikä kuvitella, että näiltä saisi jotain muuta kuin puukkoa sisuksiinsa.
Narsisti tuskin myöskään haluaa selvitellä mitään. Viimeinen "kosto" lähteä haistatellen ja uhkaillen ja jättää pelko ilmaan.
Näin olen ymmärtänyt, enkä sellaiseen halua enempää sekaantua. Siitä sekopäästä ollut harmia enemmän kuin tarpeeksi. Hoviapinat ovat yhtä vaarallisia, jos toimivat narsistin hyväksi. Viimeisin lupasi kostaa ja tappaa, jos teen rikosilmoituksen heidän touhuistaan. Liiemmin kiinnostanut mikään tapaaminen sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
arse penus
Puhukko nää latinaa?
😂
Se on sitten kahvitauko ja vähän kaipausta. Sen jälkeen töitä. Illalla ehkä kaipausta.
Tsemppiä murulle.
Ketju on nykyisin niin sekaisin, ettei täältä edes kaivattua erota. Tai ehkä hän lähti jo silloin, kum tapaamiset päättyivät. Ehkä hän ei koskaan ollutkaan. Mutta sinun nimesi on kirjoitettu tähtiin ja rantahiekkoihin. Pusuhalit. -M-
Vierailija kirjoitti:
En olisi tekemisissä henkilön kanssa joka käyttää sanaa paskanaama. Kuulostaa juntilta.
En minäkään halua. Vaikka joskus ihanien viestien lukeminen tuntuu edelleen katkeralta, en halua katsoa peiliin ja nähdä itseäni sellaisena. 😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä kiinnostaisi kyllä enemmän kuulla hänen ajatusmaailmastaa jne. kuin anuksesta, mutta preferenssinsä kullakin.
Joo ei ole ikinä kiinnostanut minkään kaivatun/ihastuksen anus. Ei kiinnosta edelleenkään, mutta olen joutunut huomaamaan, että voin koskea siihen jos toinen niin haluaa D: Mutta sitä ennen on jo tapahtunut paljon, ja fiiliksenkin pitää olla jotenkin spessu. Palstalla joskus julistin, että siinä menee mun raja ja sellaseen en kykenisi, mutta näköjään kykenenkin :D
eri
Tuota tuota, siinä ne on tietyt kehonosat aika lähekkäin, niin että saattaahan sitä kädet eksyä milloin minnekin.
Minä olen NUOLLUT sitä. Tähän asti elämässä vain minun anustani on nuoltu, ja olen ajatellut että mikäs siinä jos tykkää, mutta itse en nuolisi. Mutta olen nyt sitten nykyään ihminen joka nuolee persereikää.
Meillä frouva suorastaan villiintyy kun saa kielihoitoa saunapuhtaalle pikkureiälle 😁
Ketä kaipaat jos frouva jo löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Olipa mukava nähdä sua😍
Meillä ei katse kiinnittynyt pyllyn, vaan silmiin jo alusta alkaen.
Minä katsastin molemmat. Ensin pyllyn (hän saa syyttää siitä itseään 🍑😏) ja sitten silmät.
En enää koskaan valehtele sinulle raskaudesta ja keskenmenosta. Jos haluat vielä isäksi, voimme palata yhteen, ja tällä kertaa vaalitaan todella uutta elämää yhdessä.
Ilmianna täällä paskanaaman koko nimi? 😃
Vierailija kirjoitti:
Olipa mukava nähdä sua😍
Molempia saa ja pitää vilkuilla ja molemista voi pitää paljonkin, siitä sitä elämäniloa syntyy. Toki jos pakko olisi valita mitä kehon silmistä pelkästään lopun ikää tuijottaa, en persesilmää itsekään nostaisi kärkeen. Sivusta (tänään nähtyä).
Vierailija kirjoitti:
Myönnettäköön se, että tavatessani kaivatun ekaa kertaa, kiinnitin huomioni hänen pyllyynsä.
No niin minäkin. Elämän yksi kohokohdista. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vain signeeratut ovat
minun, vaikka miten
näennäisesti liippaisi
jtn sivuttua aihetta.
Mä avaudun (viihde)
kansanfoorumeilla
rajallisesti ja hillitysti.
Esim. mahd. terveys_issuet
ja makkarijumpat eivät
osaltani tänne kuulu.
Puhukaa te kukin suolipartyista
mitä haluatte. Sama mulle. x
Tämä ei minulta.
Tykkään kovasti että
suolessani liikkuu jotain.
Muuta kuin ulostetta.
Se on erogeeninen alue
ja kaipaa huomiota. x
Minäpä tiiän, että kaivattuni tykkää tuosta puuhasta, mistä täällä nyt on jostain syystä puhetta. Ja hän taas tietää, että miulla ei ole siitä mitään kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Frouvaa tietysti, mutta ei sille täällä terveisiä lähetellä. Se on aika typerää.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä tiiän, että kaivattuni tykkää tuosta puuhasta, mistä täällä nyt on jostain syystä puhetta. Ja hän taas tietää, että miulla ei ole siitä mitään kokemusta.
Nytpähän teillä on illan ohjelma selvä.. kokemuksen kaatuttaminen sinulle! 😆
Saattaa olla että riipaisen kovan kännin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Kuvittelin aina, että rim jobissa se portto nuolee asiakkaan anusta, mutta se taitaakin olla toisinpäin 😂. Miksi ihmeessä joku maksaisi siitä, että saa nuolla vanhan itseään myyvän naisen persreikää, jonne sadat asiakkaat ovat tulleet ilman kumia?
Olipa mukava nähdä sua😍