Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2007)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Mikä oli paikka jossa tapasit kaivattusi ensimmäisen kerran?
Soratie
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sua tahallaan kiusaa, en vaan voi mitään et rakastuin
Ei kai rakkautensa kohdetta halua kiusata??
Kiusoitella voi. Kiusata ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧊
Mun sylissä on turvallista sulaa
Ihana.
Anulle halit. Ois kiva nähdä.;)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Opettajainhuone
Milloin tiedät? Onko aikahaarukka kuukausia, vuosia vai vuosikymmeniä? Takana on vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei hei paskanaama, jäit syystä menneisyyteen.
Törkein viesti, kertoo jotain lähettäjästäänkin.
En sanoisi näin. Mistä tiedät kuinka ilkeä se toinen on ollut, joten on voinut ansaita tylyt hyvästit. Voi olla törkeä takaisin, ei tarvi hyväksyä jatkuvia ilkeitä tekoja. Tuskin toinen turhaan tyly on takaisin, eli se toinen on ansainnut tylyt hyvästit. Toinen on tainnut olla oikea paskanaama, joten sitä saa mitä tilaa.
Ei se ilkeä heitto mitään paranna, mutta on ymmärrettävää, joskus tekee mieli tekee antaa takas sitä, mitä on itse saanut. Erityisen inhottavia jäähyväisiä ovat sellaiset maireat, jossa vakuutetaan, ettei menneet on menneitä eikä muistella pahalla ja heti kun silmä välttää, ollaan taas jatkamassa samaa perseilyä. Parempi silloin sanoa suoraan, mitä ajattelee, eikä kusettaa itseään ja muita jauhamalla jotain kaunista ja tyhjänpäiväistä, jolla kiillottaa omaa kilpeään ja ne sanatkin syödään samantien. Turha ripotella sokeria pskamassan päälle, jotta se näyttäisi kauniilta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Siellä, jossa hän polvistui eteeni. 😃
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Töissä, oltiin samassa työpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä olet, kun ei ole näkynyt hetkeen?
Viestin päässä.
Tämä. Kiinnostunut mies ottaa ja pitää yhteyttä sekä hakeutuu lähelle. Tekee aloitteen.
Nyt oli sika randomi assosiaatio tohon sun pakkomielteeseen kyllä.
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Näinkö unta vai oliko se todellista?
Hyvästejä ei tarvita, kun asiat selvitetään. Kun asiat on selvitetty, voidaan jatkaa matkaa ja kohdata, jos vastakkain tullaan. Minusta se on sovinnollinen ja rakentava tapa hoitaa ihmissuhteita. Ovet paukkuen lähteminen, haistattelu ja haukkuminen jättävät vain pahan mielen kaikille. Toki edellyttää, että osapuolet antavat toisilleen mahdollisuuden selvittää välit.
Kaipaan sinua. En ole tänään katkeroinut. 😇
hmm, oon ollut täällä jumissa kaks vuotta, sinussa kohta viis - kylläpä aika kuluu
täältä olis kyllä hyvä päästä pois
Vierailija kirjoitti:
hmm, oon ollut täällä jumissa kaks vuotta, sinussa kohta viis - kylläpä aika kuluu
täältä olis kyllä hyvä päästä pois
lähesty irl
Vierailija kirjoitti:
Milloin tiedät? Onko aikahaarukka kuukausia, vuosia vai vuosikymmeniä? Takana on vuosia.
Sivusta, viikkoja
Tämä. Kiinnostunut mies ottaa ja pitää yhteyttä sekä hakeutuu lähelle. Tekee aloitteen.