Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon hullu kun odotan sulta vielä viestiä.
Et vastannut edellisiinkään, joten mikä logiikka?
Kireä kallonpohja
Millaista viestiä odotat? Miten reagoisit?
Vierailija kirjoitti:
Pihvi ei ole elossa.
Pihvissäkin on elämää ja henki. Tosin prosessoituna. Biologisesti pihvi ei ole elossa, mutta siinä on silti soluja, bakteereja ja eloperäistä materiaa, joka on peräisin elävästä eläimestä. Jos taas puhutaan ‘hengestä’ tai energiasta, se on eri tason juttu — enemmän symbolinen tai henkinen näkökulma kuin biologinen. mutta toisaalta pihvissä on kemiallista energiaa sillä (siinä olevat kalorit) pihvissä on myös soluja, vaikka ne ovat kuolleita
pihvissä on bakteereja, jotka ovat eläviä
pihvissä on DNA:ta, pihvin sidoksissa on proteiinien ja rasvojen energiaa. Kun ihminen syö pihvin, energia muuttuu uudeksi elämäksi kehossa. Biologinen kiertokulku ei pääty siihen, että ihminen syö pihvin, vaan jatkuu myös sen jälkeen, kun keho on käyttänyt energian ja poistaa lopulta sen ulos. Lopultahan ravinteet palaavat maaperään, jossa ne synnyttävät lisää elämää. Tämä on biologista kiertokulkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tipu riittää
Rakastan sua, milloin nähtäis?
Sopis melkein millon vaan
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole välttämättä sellainen jonka kanssa voisin asua ja elää mutta se ei tarkoita etten pitäisi hänestä.
Selevä.
Hyvää yötä, toisen kulta.
T. kullaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole rakastunut mutta nyt konfliktin jälkeen haluaisin silti selvittää asiat. Ei aikuisilla ole liikaa ystäviä.
Kenelle kirjoitat, miehelle vai naiselle?
Miehelle.
Harmi! Mä oisin ottanut tuon tarjouksen syli auki vastaan, mut oot väärää sukupuolta. Eri
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisit jos ikäväsi kohde toivottaisi hyvää yötä suoraan sulle tuosta noin vaan?
Ilahtuisin ja tipahtaisin tuolilta
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole välttämättä sellainen jonka kanssa voisin asua ja elää mutta se ei tarkoita etten pitäisi hänestä.
Tämä 100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon hullu kun odotan sulta vielä viestiä.
Et vastannut edellisiinkään, joten mikä logiikka?
Kireä kallonpohja
Millaista viestiä odotat? Miten reagoisit?
Varsinaisesti en odota viestiä muuta kuin eräiltä. Saan randomeilta viestejä tämän tästä ja vastaan kyllä kaikille kirjekavereille.
Oli kiva nähä sut tänään salilla. Huomasit varmasti miten katsoin sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole rakastunut mutta nyt konfliktin jälkeen haluaisin silti selvittää asiat. Ei aikuisilla ole liikaa ystäviä.
Miehelle.
Harmi! Mä oisin ottanut tuon tarjouksen syli auki vastaan, mut oot väärää sukupuolta. Eri
Kuulostanko muka mieheltä? Mä olen nainen ja ihan reipas ja naisellinenkin mutta helpointa on keskustella miesten kanssa.
Sun hannaaminen alkaa olla nöyryyttävää. Yhtä hyvin voisit suoraan käskeä mun painua helvettiin. En ymmärrä sua lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle.
Kuulostanko muka mieheltä? Mä olen nainen ja ihan reipas ja naisellinenkin mutta helpointa on keskustella miesten kanssa.
Et kuulosta miltään sukupuolelta mitenkään erityisesti. Oma tilanne vain sai toivomaan että olisit mun kaivattuni, haluaisin nimenomaan ystävyyssuhteen hänen kanssaan.
Muistatko vuosia sitten reissussa kun kysyit että ”mihin joutuisitkaan ilman mua”. Huomaatko nyt mihin?
Vierailija kirjoitti:
En ole nukkunut kovin hyvin kahtena edellisenä yönä. Yksi ihmissuhde painaa mieltä.
Selvitä asiat, niin saat mielenrauhan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sun hannaaminen alkaa olla nöyryyttävää. Yhtä hyvin voisit suoraan käskeä mun painua helvettiin. En ymmärrä sua lainkaan.
En ole ilkeä ilkeä.
Sitä paitsi en ole kauheesti estellyt jos on oikealla asialla liikkeellä.
Tää on pelkkä trolliketju nykyään.