Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (14252)

Vierailija
14101/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hullu kun odotan sulta vielä viestiä.

Mä en odota kun ei ole yhteystietoja

Vierailija
14102/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa mammoille. Mammoille on aivan liikaa rahaa käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14103/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ku seuraavan kerran syödään yhdessä niin katot vaan mua. Huomasitko mikä oli tänään erillä tavalla?

Vierailija
14104/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta opimme, että todellinen parantava rakkaus tulee aina ihmisen ulkopuolelta. Sitä ei voi pumpata itsestä sisältään jollain itsetsemppauksella. 

Kyllä voi. Ihminen voi pärjätä yksinkin ja olla 100% onnellinen. Jumala tulee ulkoa ihmisen sisälle, tähän tuota voisi tietenkin soveltaa.

Ihminen on itse jumala. Tämä on eksistentialismia (Sartre: ihminen luo itsensä) Se on humanismia (arvo ja tarkoitus syntyvät ihmisestä) Se kaikki on myös nietzscheläistä ajattelua (”jumala on kuollut” ihminen luo omat arvonsa) Ei siis tarvita ulkopuolista kirjajumalaa, koska pyhyys syntyy ihmisestä itsestänsä.

Vierailija
14105/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ajattelen kaivattuani, niin olen ollut ja olen edelleen myös realisti. Eihän meistä paria tule. Jo lähtökohtaisesti sekin karsii ylipäätään ehdokkaita, kun ei erityisemmin ole seksuaalisia haluja. Henkisyys ja tunnetilat ovat olleet elämässäni enemmän esillä ja pärjään mainiosti myös yksin. Kuitenkin, kaivatun ajattelu tuo mielihyvää. Jo pelkästään ajatukset toisesta voivat hymyilyttää. Eräänlainen luonnon oma hyvinvointilääke se on tämäkin? En reklamoi tästä lääkkeestä. 

Olisin voinut kirjoittaa tämän sillä erotuksella, että mulla on kyllä haluja, mutta hoidan ne mieluummin yksin kuin toisen ihmisen kanssa. Mutta siis muuten ihan täysin samat ajatukset! 

Vierailija
14106/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi vieläkään käsittää että me ihan oikeasti nähtiin. 💗

Missäpä nähtiin kun jäi näkemättä? 

Vierailija
14107/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mä tästäkin toivun.

Mitä toipumista sulla on? 

Vierailija
14108/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielestäni ollut kivaa tutustua. Ehkä  olenkin vielä jollain tasolla pettynyt etten  mihinkään henkilökohtaiseen tutustumiseen kelpuutettu, vaikka ensisijaisesti en haluisi sellaista egoilua edes itselleni myöntää. Tietenkin saa valita ihan itse kenen kanssa on tekemisissä jos nyt ei ihan lähisukulaisia lasketa.  Et ollut -etkä ole- minulle mitään  huomiota velkaa.

Ehkä se odottaa että sun tunteet vähän laantuu tai löydät uuden kohteen, ennen kuin haluaa olla paremmin tekemisissä? Niin mä ainakin itse teen, että annan ajan ekaks vähän kulua, kun kuitenki hyvä tyyppi mutten suhdetta halua.

Ehkä joskus näin. Kiitos tuesta.

Vierailija
14109/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa papalle. Papalla on aivan liikaa aikaa roikkua netissä.

Vierailija
14110/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä täysin hukkunut tähän turhaan opiskeluun. Mutta ei tästä pääse enää irtikään, kun kerran aloitti. Sori siitä. Oikeasti elämän merkityksen kannalta saattaisi olla paljon merkityksellisempää tutustua sinuun.

Vierailija
14111/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vihaa.

Vierailija
14112/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten reagoisit jos ikäväsi kohde toivottaisi hyvää yötä suoraan sulle tuosta noin vaan? 

Vastaisin Hyvää yötä.

Viestittely jatkuisi, sivusta. 

Vierailija
14113/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, just laitoin muutaman satkun verkkokauppaan. Kun halvalla sai. 

Vierailija
14114/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää iltaa nainen.

Hyvää iltaa🙂

Vierailija
14115/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, just laitoin muutaman satkun verkkokauppaan. Kun halvalla sai. 

Oliks siellä robotti-imuria halvalla? Haluisin semmosen, en jaksais aina imuroida kissanhiekkoja itse monta kertaa päivässä

Vierailija
14116/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilma on lempeä kuin linnunmaito. Ostin kananpojan herkkumaksamakkaraa.

Vierailija
14117/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasi on hyvän olon huumetta. Heti lähdettyäni haluan jo lisää.

Vierailija
14118/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta opimme, että todellinen parantava rakkaus tulee aina ihmisen ulkopuolelta. Sitä ei voi pumpata itsestä sisältään jollain itsetsemppauksella. 

Kyllä voi. Ihminen voi pärjätä yksinkin ja olla 100% onnellinen. Jumala tulee ulkoa ihmisen sisälle, tähän tuota voisi tietenkin soveltaa.

Ihminen on itse jumala. Tämä on eksistentialismia (Sartre: ihminen luo itsensä) Se on humanismia (arvo ja tarkoitus syntyvät ihmisestä) Se kaikki on myös nietzscheläistä ajattelua (”jumala on kuollut” ihminen luo omat arvonsa) Ei siis tarvita ulkopuolista kirjajumalaa, koska pyhyys syntyy ihmisestä itsestänsä.

Ymmärrän. Siltikin meillä on ulkopuolinen voima joka tosin virrattaa meihin energiaa koko elämämme ajan. Se on vähän miten asioita ajattelee. Kuitenkin on hyvä muistaa ettei alkaisi käyttäytymään kuten Jumala, siitä tulee ongelmia.

Vierailija
14119/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan ihmettä. Mä sen itse pysty. Mä oon ihan rikki.

Minä en. Usko ei riitä sellaiseen. Toki ilahdun, jos ilmaantuu. Nyt täytyy vain keräillä itsensä riekaleet.

Vierailija
14120/14252 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nukkunut kovin hyvin kahtena edellisenä yönä. Yksi ihmissuhde painaa mieltä.

Haluatko kertoa?