Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14198)
Vierailija kirjoitti:
Oon hullu kun odotan sulta vielä viestiä.
Irl varmaan? Ei kai täällä palstalla kukaan mitään odota..
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin kutistunut?
Oon. Enkä tykkää siitä yhtään. Vaatteet roikkuu päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee toiselle kuten haluaisit itsellesi tehtävän.
Eli työnnän seinää vasten ja pussaan puhki koko suun?
Mä tekisin noin😍 -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tee toiselle kuten haluaisit itsellesi tehtävän.
Näin mä oon tehny
Ole armollinen itsellesi mies 🤍. Se tunne, jota nyt tunnet, niin voit käyttää sen oikein.
Muutokseen.
T. Se, joka laitto sulle tänään viestin
Odotan ihmettä. Mä sen itse pysty. Mä oon ihan rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa: Post-me too -aikakaudella aloitteiden teko on 100 %:sesti naisten vastuulla.
Me too-liikehän ei liittynyt yhtään mitenkään mihinkään aloitteisiin.
Mutta no, mulle naisena kyllä tullut ihan normaalisti niitä aloitteita, et ei mitään ongelmaa sen kanssa.
Joo sama, ei helpotusta varmaan vielä vanhainkodisssakaan. Lakkaisivatkin lähestymästä! Tekisin paljon mieluummin tosiaan itse ne aloitteet, niin menee sellaisille, joista tykkään.
Mä en halua tehdä aloitteita eikä mua lähesty mitkään "ällöt" miehet tai epämiellyttävillä tavoilla, niin mua ei haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Oon hullu kun odotan sulta vielä viestiä.
Mäkin odotan sulta, jotta todella ymmärtäisit
Sinä olet uni kaunein, se josta en halua herätä. Sinä olet ajatus rohkein, se jonka kanssa ei tarvitse pelätä. Vaikka en merkitsis sulle mitään, niin sisälläni kannan iloa, siitä hetkestä lyhyestä jonka sain sun hymystä nauttia.
Enemmän rakkauta, vähemmän vihaa kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Odotan ihmettä. Mä sen itse pysty. Mä oon ihan rikki.
En ole mikään Jeesus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa: Post-me too -aikakaudella aloitteiden teko on 100 %:sesti naisten vastuulla.
Me too-liikehän ei liittynyt yhtään mitenkään mihinkään aloitteisiin.
Mutta no, mulle naisena kyllä tullut ihan normaalisti niitä aloitteita, et ei mitään ongelmaa sen kanssa.
Joo sama, ei helpotusta varmaan vielä vanhainkodisssakaan. Lakkaisivatkin lähestymästä! Tekisin paljon mieluummin tosiaan itse ne aloitteet, niin menee sellaisille, joista tykkään.
Mä en halua tehdä aloitteita eikä mua lähesty mitkään "ällöt" miehet tai epämiellyttävillä tavoilla, niin mua ei haittaa yhtään.
Ei niissä miehissä mitään ällöä ole, oon vaan supernirso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi tippuu ja tipu vois tippua syliin.
Kohta tippuukin, pidä syli auki!
Lähde reissuun mukaan?
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Ole armollinen itsellesi mies 🤍. Se tunne, jota nyt tunnet, niin voit käyttää sen oikein.
Muutokseen.
T. Se, joka laitto sulle tänään viestin
Äläkä kerää itsellesi liikaa paineita, ne tuhoaa sinut jos annat niiden viedä sua. Näytä kuka on pomo. 🌼
Vierailija kirjoitti:
Mai laav H
Mee pois sieltä netistä Vesa. Sä oot kännissä.
Raamatusta opimme, että todellinen parantava rakkaus tulee aina ihmisen ulkopuolelta. Sitä ei voi pumpata itsestä sisältään jollain itsetsemppauksella.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielestäni ollut kivaa tutustua. Ehkä olenkin vielä jollain tasolla pettynyt etten mihinkään henkilökohtaiseen tutustumiseen kelpuutettu, vaikka ensisijaisesti en haluisi sellaista egoilua edes itselleni myöntää. Tietenkin saa valita ihan itse kenen kanssa on tekemisissä jos nyt ei ihan lähisukulaisia lasketa. Et ollut -etkä ole- minulle mitään huomiota velkaa.
Ehkä se odottaa että sun tunteet vähän laantuu tai löydät uuden kohteen, ennen kuin haluaa olla paremmin tekemisissä? Niin mä ainakin itse teen, että annan ajan ekaks vähän kulua, kun kuitenki hyvä tyyppi mutten suhdetta halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu jotain kivaa. On vähän harmitus olo.
Lähe mukaan huomenna?
Ja se onnistuis miten?
Kiitos samoin😍