Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (14252)
Vierailija kirjoitti:
Yksi tipu riittää
Rakastan sua, milloin nähtäis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa: Post-me too -aikakaudella aloitteiden teko on 100 %:sesti naisten vastuulla.
Me too-liikehän ei liittynyt yhtään mitenkään mihinkään aloitteisiin.
Mutta no, mulle naisena kyllä tullut ihan normaalisti niitä aloitteita, et ei mitään ongelmaa sen kanssa.
Joo sama, ei helpotusta varmaan vielä vanhainkodisssakaan. Lakkaisivatkin lähestymästä! Tekisin paljon mieluummin tosiaan itse ne aloitteet, niin menee sellaisille, joista tykkään.
Mä en halua tehdä aloitteita eikä mua lähesty mitkään "ällöt" miehet tai epämiellyttävillä tavoilla, niin mua ei haittaa yhtään.
Ei niissä miehissä mitään ällöä ole, oon vaan supernirso.
Niin minäkin, mutta eihän mun tarvitse aloitteentekijän kanssa alkaa, joten ei häiritse.
Mä en tykkää pakkien antamisesta kyllä, joten kivempi ois itse tehdä aloitteet suoraan semmosille, jotka mua kiinnostaa. Hukkaan menee lähestyvien miesten aika ja energia mun kohdalla siis.
Sitä paitsi pointti oli, ettei me too ole vaikuttanut lähestymisiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Raamatusta opimme, että todellinen parantava rakkaus tulee aina ihmisen ulkopuolelta. Sitä ei voi pumpata itsestä sisältään jollain itsetsemppauksella.
Kyllä voi. Ihminen voi pärjätä yksinkin ja olla 100% onnellinen. Jumala tulee ulkoa ihmisen sisälle, tähän tuota voisi tietenkin soveltaa.
Vierailija kirjoitti:
Sulle rakas ei ole välttämättä muille rakas jne..
Näin voi sanoa monelle jne..
Miten reagoisit jos ikäväsi kohde toivottaisi hyvää yötä suoraan sulle tuosta noin vaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa nainen.
Parempaa iltaa, mies.
Vierailija kirjoitti:
Miten reagoisit jos ikäväsi kohde toivottaisi hyvää yötä suoraan sulle tuosta noin vaan?
En mitenkään. Alkaisi ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu jotain kivaa. On vähän harmitus olo.
Lähe mukaan huomenna?
Ja se onnistuis miten?
Heittäydy. Sano vaikka että työreissu.
Vierailija kirjoitti:
😍
Vierailija kirjoitti:
Tuntisin itseni onnelliseksi ensimmäistä kertaa vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin kohteliaasti toivotukseen. Nyt on tosin kiirettä ainakin tunnin verran. Pitäis ehtiä vielä tiskata, peseytyä ja käydä kaupassa ym. En aina vastaa heti viesteihin ihan siitä syystä, että en aina näe niitä.
Vaikka tässä alkaa usko ja toivo hiipumaan, niini kaikki voipa rakkaus jaksaa silti uskomaan. 🧡🧡🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaisin kohteliaasti toivotukseen. Nyt on tosin kiirettä ainakin tunnin verran. Pitäis ehtiä vielä tiskata, peseytyä ja käydä kaupassa ym. En aina vastaa heti viesteihin ihan siitä syystä, että en aina näe niitä.
Joo ja parasta on se, kun harrastuksessa osuu tuote tuulettimeen jonkin kauppareissun aikana, niin vartissa saattaa olla tullut 78 uutta viestiä ja kolme pingausta ryhmiin 🙄 ihmiset oikeasti luulee että pitäis aina olla saatavilla
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyisin, ilahtuisin ja suonissa virtaisi hullun lailla. Toivottaisin takaisin sydämen kera.
Vaikka ajattelen kaivattuani, niin olen ollut ja olen edelleen myös realisti. Eihän meistä paria tule. Jo lähtökohtaisesti sekin karsii ylipäätään ehdokkaita, kun ei erityisemmin ole seksuaalisia haluja. Henkisyys ja tunnetilat ovat olleet elämässäni enemmän esillä ja pärjään mainiosti myös yksin. Kuitenkin, kaivatun ajattelu tuo mielihyvää. Jo pelkästään ajatukset toisesta voivat hymyilyttää. Eräänlainen luonnon oma hyvinvointilääke se on tämäkin? En reklamoi tästä lääkkeestä.
Niin minäkin, mutta eihän mun tarvitse aloitteentekijän kanssa alkaa, joten ei häiritse.