Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (13739)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa itseä ennenkuin lähtee kaipaamaan. Esimerkiksi miehissä, että oletko joku mulkunjakoteline, joka nussii ympäriinsä? Sellainen ei ole naisille mieleen, ei tuo turvaa ja tautivaara ilmeinen. Naisia puistattaa tuollaiset häntäheikit. Nainen etsii suhteessaan turvaa, huolenpitoa, herkkyyttä ja luotettavuutta. Sellaisen miehen kanssa nainen haluaa parisuhteen ja perheen. Mulkunjakotelineet elävät levotonta, epävakaata elämää joka johtaa uusperheisiin. Ei mikään idylli.
Kyllä mulle ainakin kelpais joku komea mies ihan vaan kevyempäänkin suhteeseen ;)
Vierailija kirjoitti:
Elekielikin on viestittelyä.
Se on sitä viestittelyä mun makuun. Tekstiviestittelyä en harjoita kuin pakkoraossa, en pidä tekstiviestittelystä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mä tekisin jos ei tarttis miettiä rahaa ollenkaan, varmaan eläisin jossain rannalla ja uppoaisin omaan fantasiamaailmaan. Ehkä teenkin vielä tuon, vaikka olisi Matti kukkarossa. Matti kukkarossa ja kaivattu kainalossa. ;)
Lähen messii. <3
No niin sitten vaan suunnittelemaan. Otetaan mukaan kirjoja ja tärkeät jutut ja menoksi.
Ei, rakentaisin kyl pienen talon, ei tässä nyt sentään ruveta kaikista mukavuuksista luopumaan.
Vierailija kirjoitti:
Voidaan kesä harjotella kaivarin rannassa. Jos tulee liian kylmä, voidaan mennä mun asunnolle.😊
Hetkinen, mitä höpötän, enhän mä halua ihmisten ilmoilla olla vaan omassa rauhassa. Voitas mennä mun suvun tiluksille sopivaan rantaan mielummin. Tai randomisti vaan jonnekin. Kyllä täällä rantoja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut mies tekee kiinnostuksensa selväksi, niin selväksi, ettei epäselvyydelle jää tilaa. Hakeutuu lähelle ja juttelemaan. Tekee tikusta asiaa.
Mies, joka ei ole kiinnostunut, tekee myös sen selväksi. Ohittaa, kääntää selän, ei katso silmiin, vaikka hänelle puhuttaisiin.
Ehkä häntä on haavoitettu niin ettei enää uskalla näyttää kiinnostustaan. Se kiinnostus kun harvemmin johtaa mihinkään.
Tuollanen selän kääntämiskäytös puhuessa toiselle on kyllä lapsellista, ja ennemminkin loukkaantumisesta johtuvaa ja haluaa tietoisesti loukata toista ja näin ilmoittaa että en puhu sulle, olet ilmaa. Mun mielestä tuollainen ei liity kiinnostuksen puuttumiseen mitenkään. Tai sit toinen on todella rasittava ihminen, ja ei ole mennyt ymmärrykseen nätisti sanottaessa, ettei ole sillä tapaa kiinnostunut. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelaa
Lähesty sitten.
Millä tavalla
Omalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan kesä harjotella kaivarin rannassa. Jos tulee liian kylmä, voidaan mennä mun asunnolle.😊
Hetkinen, mitä höpötän, enhän mä halua ihmisten ilmoilla olla vaan omassa rauhassa. Voitas mennä mun suvun tiluksille sopivaan rantaan mielummin. Tai randomisti vaan jonnekin. Kyllä täällä rantoja riittää.
Ja esität kutsun täällä? Villi veikkaus on ettei toteudu sun rantapuuhat.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tutustua ja rakastua suhun uudestaan.
Keneen?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa itseä ennenkuin lähtee kaipaamaan. Esimerkiksi miehissä, että oletko joku mulkunjakoteline, joka nussii ympäriinsä? Sellainen ei ole naisille mieleen, ei tuo turvaa ja tautivaara ilmeinen. Naisia puistattaa tuollaiset häntäheikit. Nainen etsii suhteessaan turvaa, huolenpitoa, herkkyyttä ja luotettavuutta. Sellaisen miehen kanssa nainen haluaa parisuhteen ja perheen. Mulkunjakotelineet elävät levotonta, epävakaata elämää joka johtaa uusperheisiin. Ei mikään idylli.
Katso peiliin äläkä syyttele randomisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyl kosketellu telepaattisesti ja unissa, lupaa kysymättä.🤷
Jatkossa pidät kädet öisin kurissa😅 saa koskettelun kohde nukkuakin.
En voi luvata.😌 Jos ois fyysisesti halailtavissa niin saattais tuo telepaattinen levottomuus vähentyä.
Se vaatii irl tekemisissä olemisen.
"Se vaatii irl tekemisissä olemisen."
Sopii mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut mies tekee kiinnostuksensa selväksi, niin selväksi, ettei epäselvyydelle jää tilaa. Hakeutuu lähelle ja juttelemaan. Tekee tikusta asiaa.
Mies, joka ei ole kiinnostunut, tekee myös sen selväksi. Ohittaa, kääntää selän, ei katso silmiin, vaikka hänelle puhuttaisiin.
Ehkä häntä on haavoitettu niin ettei enää uskalla näyttää kiinnostustaan. Se kiinnostus kun harvemmin johtaa mihinkään.
Tuollanen selän kääntämiskäytös puhuessa toiselle on kyllä lapsellista, ja ennemminkin loukkaantumisesta johtuvaa ja haluaa tietoisesti loukata toista ja näin ilmoittaa että en puhu sulle, olet ilmaa. Mun mielestä tuollainen ei liity kiinnostuksen puuttumiseen mitenkään. Tai sit toinen on todella rasittava ihminen, ja ei ole mennyt ymmärrykseen nätisti sanottaessa, ettei ole sillä tapaa kiinnostunut. Sivu
No miksi sitten kaipaat jos käyttäydyt noin? Haluat huomiota ja ihailua, antamatta takaisin mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle ainakin kelpais joku komea mies ihan vaan kevyempäänkin suhteeseen ;)
Mullekin kelpaa 😍😜 En etsi mitään sitoumuksia enää, perhe perustettu, avioero koettu, lapset maailmalla jo, vaan kevyttä hyvää seksiä ilman mitään sitoumuksia. Mitä pahaa siinä on jos kuvioon ei syystä tai toisesta mahdu parisuhde, vaan ennemminkin seksisuhde. Antaa kaikkien kukkien kukkia 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tutustua ja rakastua suhun uudestaan.
Keneen?
Turhaa puhetta. Tekoja tarvitaan. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullekin kelpaa 😍😜 En etsi mitään sitoumuksia enää, perhe perustettu, avioero koettu, lapset maailmalla jo, vaan kevyttä hyvää seksiä ilman mitään sitoumuksia. Mitä pahaa siinä on jos kuvioon ei syystä tai toisesta mahdu parisuhde, vaan ennemminkin seksisuhde. Antaa kaikkien kukkien kukkia 😍😜
Lisäys, ed sivusta plus kyllä niitä häntäheikkejäkin tarvitaan, minä käytin niitä 10vuotta 😍😜, ja niitä miehiä tarvitaan myös, jotka haluaa kevyemmästä seksisuhteesta vaan nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso peiliin äläkä syyttele randomisti.
Ei E.
Mikäs sen parempaa, kuin nauttia seksistä säännöllisesti, ja mies lähtee ovesta sen jälkeen. Tarve tyydytetty 😍😜 molempien.
Kaikki on vain peräkkäisiä kirjaimia vauvapalstalla,vailla todellisuutta.
Lähen messii. <3