Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (13782)
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla viestitelty yhtään ja toisaalta enemmän kuin moni muu.
Annat hyvin ristiriitaisia signaaleja, kuten edeltä voi lukea. Sillä tavalla voi repiä ihmisen mieltä kahteen suuntaan. Ehkei ole tarkoitus, mutta lopputulos se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin syntini on se, että rakastuin sinuun. Siitä Jumala rankaisee minua.
Millä tavoin rankaisee?
Jumala on teini-ikäinen poika. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä.
Jos emme enää näkisi.
Sitäkö toivot? Ettet näe häntä enää?
En missään nimessä, olen toivonut näkemistä koko ajan. Ihmettelisin ja olisin valtavan pettynyt, jos kaivattu ei enää haluaisikaan.
Ei pidä sekoittaa Jumalaa joulupukkiin. Ihmisten virhepäätelmät Jumalasta ei kerro Jumalan olemuksesta vaan ihmisten olemuksesta. Etsikää tietoa ja totuutta eri lähteistä. Melkein menetin mielenterveyden ja terveyden uskonnollisen yhteisön jumalakuvan takia, never again mikäli minusta riippuu. Pahin sekaannus tulee silloin kun valheeseen ja väärinkäsityksiin liittyy osittain totuutta. Sillon se voi tuntua totuudelta, koska siinä on totuutta. Se ei kuitenkaan kokonaisuudessaan ole totuus.
Oletko ja oletko mielestäsi ollut reilu minua kohtaan?
Terveiset nätille priimukselleni. Kukaan ei ole täydellinen, mutta lähimmäksi pääset aina sinä.
Ihan kuin olisit eilen tullut koiran kanssa suojatiellä vastaan. Näin vain vilauksen ja hämmennyin niin, että kun ajatus läpäisi pään sokkelot, oli myöhäistä kääntyä katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ja oletko mielestäsi ollut reilu minua kohtaan?
Yhden tilanteen mokasin väärinkäsityksen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei olla viestitelty yhtään ja toisaalta enemmän kuin moni muu.
Annat hyvin ristiriitaisia signaaleja, kuten edeltä voi lukea. Sillä tavalla voi repiä ihmisen mieltä kahteen suuntaan. Ehkei ole tarkoitus, mutta lopputulos se on.
Olen pahoillani. Mun elämä on aina ollut aika ristiriitaista monin tavoin, sekin voi näkyä. Mutta suurin syy on varmasti jos ei voi luonnollisesti olla tekemisissä, normaaleilla tavoilla. Jää niin paljon asioita puuttumaan, että sekottaa kaiken huolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin rankaisee?
Jumala rankaisee yhtä ja toisen päästää pälkähästä. Se on hänen käsityksensä oikeudenmukaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin myös yhden asian, miksi tässä on mennyt kaikki toisin! Eli hyvin.
Kaiken muun päälle (aiemmat ihmiset olleet vaan vääriä tms.) tässä on ollut sekin ero, että ei ole viestitelty yhtään. Joskus nuorena mietinkin, että viestittely jo itsessään pilaa herkästi paljon.
Tämä niin tämä. Mitä etäisempi ja teknisempi ja yksinkertaistetumpi yhteys (teksti), sitä pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin rankaisee?
Jumala rankaisee yhtä ja toisen päästää pälkähästä. Se on hänen käsityksensä oikeudenmukaisuudesta.
Ei. Tuo on sun käsitys Jumalasta. Käsitys ei ole yhtä kuin totuus. Suosittelen lukemaan/kuuntelemaan kirjan Ihmeiden oppikurssi, ehkä saat siitä uusia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähin keskityn vain tosielämään.
Mitäs elämää sä tähän asti olet elänyt sitten?
Kaksoiselämää.
Aika moni joutuu elämään kaksoiselämää, se on helpompaa kuin tuoda autenttinen minuus ihmisten näkyville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä lähin keskityn vain tosielämään.
Mitäs elämää sä tähän asti olet elänyt sitten?
Kaksoiselämää.
Se toinenkin puoli on totta.
Vaikka siis ei niin, että vaikkapa tuo Ihmeiden oppikurssi olisi totta kokonaisuudessaan, kuka tietää, tai muukaan ajattelu/uskonto/filosofia. Pointtina vaan, että asiat ei usein ole ihan sitä miltä näyttää, asioille voi olla toinenkin selitys. Voi niitä eri näkökulmia ainakin pohtia, jospa sieltä avautuisi jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin rankaisee?
Ei. Tuo on sun käsitys Jumalasta. Käsitys ei ole yhtä kuin totuus. Suosittelen lukemaan/kuuntelemaan kirjan Ihmeiden oppikurssi, ehkä saat siitä uusia ajatuksia.
Ihan kuka vain näkee, että syyttömät kärsivät sodissa ja paljon muutakin vääryyttä tapahtuu. Jumala sallii sen eikä ota pahoja tekeviä kiinni, kun olisi tarpeen. Hullut saavat mellastaa päämiehinä jne.
Jos sä kysyisit suoraan, mä vastaisin suoraan. Mä en muutenkaan osaa enkä halua valehdella. Mun on tosi vaikea yrittää peitellä yhtään mitään. Se on parasta että asioista puhutaan suoraan. Ei vaan oo mun oikeus tässä kohtaa. Mun täytyy ajatella pidemmälle.
Jos vaan ois lupa, ai että…