Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (16510)
Vierailija kirjoitti:
Sinä et tule minua kohti etkä anna tulla sinua kohti. Haluat pitää puun ja kuoren välissä. Minun on löydettävä jostakin voima lähteä kokonaan eri suuntaan.
Kovin harvoin niitä mahdollisuuksia edes ollutkaan, enkä pidättele.
Katkeruutta voi tulla mutta fiksut ihmiset hoitavat asiansa itse ja kohdistavat tunteensa terveellä tavalla ja oikein. Katkeroituneet ihmiset helposti alkavat ilkeilemään muille. Tunteista tulee saada puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa ja sinä sen kun porskutat.
Osansa ja tilanteensa kullakin. Kyllä se siitä sitten taas ja kohta sinäkin taas porskutat.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruutta voi tulla mutta fiksut ihmiset hoitavat asiansa itse ja kohdistavat tunteensa terveellä tavalla ja oikein. Katkeroituneet ihmiset helposti alkavat ilkeilemään muille. Tunteista tulee saada puhua.
HR on sitä varten työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Aina ei voi hoitaa, kun mahdollisuudet siihen on torpattu eikä toinen osapuoli ole valmis tulemaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa ja sinä sen kun porskutat.
Osansa ja tilanteensa kullakin. Kyllä se siitä sitten taas ja kohta sinäkin taas porskutat.
Toivotaan näin
Vierailija kirjoitti:
Love is in the air 💕
Tosi on, kun katselee toisiinsa nojaavia lintupareja. Miksei mekin...
Eniten ihmettelen sitä, miten ei ole mitään tarvetta korjata asioita, vaikka tietää, että omasta toiminnasta on koitunut vakavia haittoja. Miten sellaisen kanssa pystyy elämään? Selittää itselleen jotenkin vai työntää asian pois mielestään?
Veden äärellä on vaikea olla, koska aaltojen äänessä kuulen sinut. Toivottavasti se joskus vaihtuu taas vain veden ääneksi, koska ennen se on rauhoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mun seurassa niin saisit varmaan parhaiten selvää, ihan vaan aikaa viettämällä, myös juttelu muualla jne.
Älä jaksa. En ole ryhmä, vaikka sellaisena pitäisit.
En tiedä mitä tarkotat. Mä haluaisin oikeasti olla hänen seurassa, lähinnä pelkään jonkinlaista "kuvien" hajoamista, mutta haluan silti katsoa.
Miten olet ilmaissut halusi?
Muutamilla tavoilla, viimeksi laitoin viestillä "nähtäiskö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mun seurassa niin saisit varmaan parhaiten selvää, ihan vaan aikaa viettämällä, myös juttelu muualla jne.
En tiedä mitä tarkotat. Mä haluaisin oikeasti olla hänen seurassa, lähinnä pelkään jonkinlaista "kuvien" hajoamista, mutta haluan silti katsoa.
Ihan varmasti.
Edellinen viesti meni väärään. Ei ollut vastaus lankaan vaan irrallinen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti.
Pitääkö laittaa kuvakaappaus tähän todisteeksi?
Vierailija kirjoitti:
Tein tosi tyhmästi ja nyt kaduttaa.
Mitä teit? Voi kai asian korjata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tosi tyhmästi ja nyt kaduttaa.
Mitä teit? Voi kai asian korjata?
Älykääpiöt toimii aina tyhmästi ja väärin. Hähähähää.
Normi-ihminen osaa toimia oikein!
Paska haisee ja kauas! Näin o.