Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (16510)

Vierailija
12841/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten osaisin tehdä tässä päätöksiä, jotka palvelevat myös omaa hyvinvointiani? Kaipaus ei ole tila, johon halusin. Silti tätä on jatkunut aivan liian kauan.

Mee hoitoon. Tästä ketjusta ei oo kellekään tullut mitään muuta ku ongelmia.

Missä hoitosuhteessa sinä olet? Kokemusasiantuntija?

Vierailija
12842/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten osaisin tehdä tässä päätöksiä, jotka palvelevat myös omaa hyvinvointiani? Kaipaus ei ole tila, johon halusin. Silti tätä on jatkunut aivan liian kauan.

Mee hoitoon. Tästä ketjusta ei oo kellekään tullut mitään muuta ku ongelmia.

Missä hoitosuhteessa sinä olet? Kokemusasiantuntija?

En missään suhteessa. Seuraan sivusta tätä paskaa, jota mun elämäksi haukutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12843/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmille terveisiä, sinusta kiinnostutaan kun olet aidosti mukava muille ihmisille. Voit olla flirtti mutta muista ettet lähde antamaan ymmärrystä liian kanssa eli muista rajasi. Kieltäytymällä sinä et menetä mitään. Kaikista ei ole pakko kiinnostua romanttisesti tai seksuaalisesti. 

Fiksut miehet ovat kertoneet että eivät oikein pidä naisista jotka roikkuvat, läähättävät koko ajan huomion tarpeessa tai flirttailevat muiden miesten kanssa väärin aikein. Fiksu nainen on kiinnostavin. 

Fiksua naista saattaa olla vaikea lähestyä joten naisilta toivotaan avoimuutta ja aloitteellisuuttakin. Seiso omilla jaloillasi.

Neuvo ennemmin nuoria miehiä kuin naisia :D nuorilla naisillahan on ongelma ennemmin liiasta kuin liian vähäisestä määrästä ihailijoita, miehet sen sijaan on just noita jotka roikkuu ja läähättää eikä usko vaikka miten sanoo. Tätä olen rakastanut vanhenemisessa kaikkein eniten - saa vihdoin olla rauhassa miehiltä. 

Joo kyllä, vanhene vain rauhassa ja lakkaa vaikka ymmärtämästä lukemaasikin. Minä kuitenkin tiedän mitä teen ja tässä oli vain yksi vinkki jota voi mieskin soveltaa itsellensä ja saattaa tehdä hyviä havaintoja lisää tämänkin kautta.

Eivät nuoret naiset tarvitse tuollaisia vinkkejä, koska ei tuo kosketa heidän elämäänsä mitenkään. Taidat olla itse niin vanha, ettet enää muista, millaista on olla nuori nainen. ;)

Sivusta

Vierailija
12844/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveruuskin olisi jo jotain😍 En tiedä pystynkö/haluanko/onnistuisinko enempää. 👩🏻🧔

Mulle sopis kans hyvin. En haluaisi muuta.

Vierailija
12845/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveruuskin olisi jo jotain😍 En tiedä pystynkö/haluanko/onnistuisinko enempää. 👩🏻🧔

Kiitos ei

Vierailija
12846/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopis kans hyvin. En haluaisi muuta.

🥒🥖🍌

Vierailija
12847/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole värjännyt vuoteen hiuksia. Tää on ihan parasta kun voi istua auringossa ja saada hiukka auringonsäteitä dirty blondiin.

Semmoiset terveiset kaivatulle

Vierailija
12848/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole värjännyt vuoteen hiuksia. Tää on ihan parasta kun voi istua auringossa ja saada hiukka auringonsäteitä dirty blondiin.

Semmoiset terveiset kaivatulle

Mua kiinnostais tollasetkin asiat jos ne ois kaivatulta.😀 sivusta jälleen

Vierailija
12849/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmille terveisiä, sinusta kiinnostutaan kun olet aidosti mukava muille ihmisille. Voit olla flirtti mutta muista ettet lähde antamaan ymmärrystä liian kanssa eli muista rajasi. Kieltäytymällä sinä et menetä mitään. Kaikista ei ole pakko kiinnostua romanttisesti tai seksuaalisesti. 

Fiksut miehet ovat kertoneet että eivät oikein pidä naisista jotka roikkuvat, läähättävät koko ajan huomion tarpeessa tai flirttailevat muiden miesten kanssa väärin aikein. Fiksu nainen on kiinnostavin. 

Fiksua naista saattaa olla vaikea lähestyä joten naisilta toivotaan avoimuutta ja aloitteellisuuttakin. Seiso omilla jaloillasi.

Neuvo ennemmin nuoria miehiä kuin naisia :D nuorilla naisillahan on ongelma ennemmin liiasta kuin liian vähäisestä määrästä ihailijoita, miehet sen sijaan on just noita jotka roikkuu ja läähättää eikä usko vaikka miten sanoo. Tätä olen rakastanut vanhenemisessa kaikkein eniten - saa vihdoin olla rauhassa miehiltä. 

Joo kyllä, vanhene vain rauhassa ja lakkaa vaikka ymmärtämästä lukemaasikin. Minä kuitenkin tiedän mitä teen ja tässä oli vain yksi vinkki jota voi mieskin soveltaa itsellensä ja saattaa tehdä hyviä havaintoja lisää tämänkin kautta.

Eivät nuoret naiset tarvitse tuollaisia vinkkejä, koska ei tuo kosketa heidän elämäänsä mitenkään. Taidat olla itse niin vanha, ettet enää muista, millaista on olla nuori nainen. ;)

Sivusta

Nyt täytyy jo ihmetellä miksi maailma on sekaisin tyhmyydestä. Not.

Vierailija
12850/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii hyvin. Eihän johdu siitä yhdestä?

M->N

Vierailija
12851/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ollut ihana aamu. Aurinko suuteli poskipäitä hellästi ja lämpimästi. Toivottavasti sinäkin koet sen tänään. 🌤

Aurinko kyllä piristää ihmeellisesti. Raahauduin ulos kun oon ollut kipeänä ja alkoi myös henkisesti tuntua elämä mössöltä. Heti helpotti kun linnut lauloi ja aurinko osui iholle. 

Vierailija
12852/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa marraskuu ja pimeys, riittää jo tämä aurinko.

Vierailija
12853/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta ei ole tullut selkoa viidessä vuodessakaan. Edelleenkään en tiedä, mitä on mitäkin.

Vierailija
12854/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on minulle rajattu paikka, mutta se ei ole sellainen, jossa minun on hyvä olla. Annat kaksi vaihtoehtoa: pysy siinä tai mene.

Vierailija
12855/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei ole tullut selkoa viidessä vuodessakaan. Edelleenkään en tiedä, mitä on mitäkin.

Ehkä ei oo sinun asias sitten selvittää.

Vierailija
12856/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit mun seurassa niin saisit varmaan parhaiten selvää, ihan vaan aikaa viettämällä, myös juttelu muualla jne.

Vierailija
12857/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on minulle rajattu paikka, mutta se ei ole sellainen, jossa minun on hyvä olla. Annat kaksi vaihtoehtoa: pysy siinä tai mene.

Taas näitä ihmeen nimettömiä syyllistämisiä. Ehkä sulle ei oo ikinä mitään paikkaa ollutkaan.

Vierailija
12858/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit mun seurassa niin saisit varmaan parhaiten selvää, ihan vaan aikaa viettämällä, myös juttelu muualla jne.

On tehty selväksi ettei minun seura ole haluttua ja asioita käsitellään vaan nimettömänä netissä tai selän takana mutisemalla. Niin ei oikein kiinnosta enää, jos ymmärrät.

Vierailija
12859/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä ihmeen nimettömiä syyllistämisiä. Ehkä sulle ei oo ikinä mitään paikkaa ollutkaan.

Ei ollut sulle, joten älä tartu. Minulla on oikeus sanoa, kun en pidä jostakin, joka jatkuu ja jatkuu.

Vierailija
12860/16510 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. En ole ryhmä, vaikka sellaisena pitäisit.