Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16510)
Sinä et tule minua kohti etkä anna tulla sinua kohti. Haluat pitää puun ja kuoren välissä. Minun on löydettävä jostakin voima lähteä kokonaan eri suuntaan.
Pillua saa mistä vaan, mutta sitä aitoa syvää rakkauden tunnetta, jonka pitää olla molemminpuolista, ei saa kuin siltä ainoalta oikealta 💖
Vierailija kirjoitti:
Pillua saa mistä vaan, mutta sitä aitoa syvää rakkauden tunnetta, jonka pitää olla molemminpuolista, ei saa kuin siltä ainoalta oikealta 💖
Miksi sitten olet ketjussa, kun sulla sellainen on rinnalla?
Mun Emilylle Pusuhalit. Kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet pilannut jutun Emilysi kanssa, niin olet kunnon tomppeli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten olet ketjussa, kun sulla sellainen on rinnalla?
Hän on töissä, itse flunssassa kotona saikulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pilannut mitään. Tämä on vain tällaista, lähinnä fantasiointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pilannut mitään. Tämä on vain tällaista, lähinnä fantasiointia.
Oletpa pilannut. Sanoitkin että kaikesta huolimatta. Et kehtaa myöntää mokaasi, sulle irvaltaisiin että itse olet syypää. Haluat vierittää syyllisyytesi toiselle, oletpa paska!
Katkeruus on joillekin elämäntapa, identiteetti ja turvariepu. Vahingollista se on joka tapauksessa. Ja tosi raskasta ympäristölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mun seurassa niin saisit varmaan parhaiten selvää, ihan vaan aikaa viettämällä, myös juttelu muualla jne.
Älä jaksa. En ole ryhmä, vaikka sellaisena pitäisit.
En tiedä mitä tarkotat. Mä haluaisin oikeasti olla hänen seurassa, lähinnä pelkään jonkinlaista "kuvien" hajoamista, mutta haluan silti katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ei ole tullut selkoa viidessä vuodessakaan. Edelleenkään en tiedä, mitä on mitäkin.
Millä tavalla olet yrittänyt saada selvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Katkeruus on näköjään paikalla. Mutta ei anneta sen pilata kivoja ja kauniita viestejä Kaivatuille.
💕💛💜😍💜💛💕
Pilaat ketjun ihan ite. Ketjuun mahtuu tunteiden eri kirjo. Niputat nähtävästi yhdelle henkilölle jokaisen epämieluisan viestin. Ei ole tervettä. Kiusaajahenkistä jopa. Sivusta eri.
Projisoi omia tunteitaan, vaikka on ainoa joka vaikuttaa katkeralta. Narsistit eivät osaa käsitellä negatiivisia tunteita, projisoivat ne aina muille.
Oh joy, oon niin iloinen tosta purjehdusretkestä. Ja kaivattukin tulee mukaan 🥰.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus on joillekin elämäntapa, identiteetti ja turvariepu. Vahingollista se on joka tapauksessa. Ja tosi raskasta ympäristölle.
En tekisi kenestäkään kovin isoja päätelmiä muutaman lauseen perusteella. Se on argumentaatiovirhe, jota kutsutaan hätäiseksi johtopäätökseksi tai yleistykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mun seurassa niin saisit varmaan parhaiten selvää, ihan vaan aikaa viettämällä, myös juttelu muualla jne.
Älä jaksa. En ole ryhmä, vaikka sellaisena pitäisit.
En tiedä mitä tarkotat. Mä haluaisin oikeasti olla hänen seurassa, lähinnä pelkään jonkinlaista "kuvien" hajoamista, mutta haluan silti katsoa.
Miten olet ilmaissut halusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tehty selväksi ettei minun seura ole haluttua ja asioita käsitellään vaan nimettömänä netissä tai selän takana mutisemalla. Niin ei oikein kiinnosta enää, jos ymmärrät.
Olet sivusta.
Yes. Katamaraani ja kippari bookattu ens kesäksi.