Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12801)
Siinä on hyvä nimi runokirjalle, "Vihaan konditionaalia" tai "Konditionaalin kurjuus" tai "Kirottu konditionaali" tai "Kaikkien konditionaalien maailmassa olet minun"
Vierailija kirjoitti:
Voi perr... aina joko 2 min etuajssa tai 5 min myöhässä, kauhee duuni tässä ja tuurhaa ajelua ees taas.... mut en voi muuta, mä niin kaipaan sun katsetta J... ja kun sen näen, se osuu kuin kynttilanvalo ruutikellariin... yhä edelleen, niin kuin aina.
Oletko ulkotöissä? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutama mieskin runoilemassa kera naisten, tuo runopoika naisten suosios on.
Runoilijapojat ovat joko herkkiä neitsyitä, homoja tai ihmisvihaa tursuavia Miki Liukkosia
Tai sitten runopojat ovat vaan herkkäsieluisia, romanttisia, taitavia tuomaan tunteensa ja ajatuksensa kirjoittamalla esille. Ja muutenkin ihan mukavia ihania ihmisiä.
Ja keitäs sellaiset sitten ovat..?
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksesi menevät aina reisille.
Hyvänen aika, sinä vain ymmärrät asian niin.
Eipä siihen paljoa tarvita, kun skeida nousee pintaan kellumaan.
Tosimiehet ovat tietysti kiinnostuneet jaloimmista ja syvällisimmistä asioista kuten runoudesta, kuvataiteista, oopperasta, filosofiasta ja teologiasta.
Olen tyhmä, typerys ja pelle.
Vierailija kirjoitti:
Timppu näytä Essit (.) (.)
👴🏻
💪🏿 👴🏿 🤌🏻
🥔 🍆
🦵🏻 🦵🏿 🥔🦶🏿🦶🏼 tässä sulle kassit.
Ikävöi vain sellaista, jonka haluat omaksesi.
Kuluuko ihan koko päivä tilaisuutta odotellessa?
Ois ihanaa olla sellanen ihminen, joka mennä porhaltaa elämän läpi tehden kaikkea, eikä niin miettisi syvällisiä. Mulla on vaan pakottava tarve miettiä, mikä on totta ja miten päin tää maailma makaa ym.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on hyvä nimi runokirjalle, "Vihaan konditionaalia" tai "Konditionaalin kurjuus" tai "Kirottu konditionaali" tai "Kaikkien konditionaalien maailmassa olet minun"
Miksipä ei. Itse ajattelin jotakin "Tapan sinut sisälläni" tai "Henkesi hiipii kotiin" tyyppisiä nimiä kirjalle.
Kaikkia runoja ei viitsi ynnätä edellä oleviin. Ehkä lisäksi voisin tehdä runokirjan jonka nimeän esimerkiksi nimellä "Viillän sinua ruohonjuuritasolla koska elän sinusta". Tässä olisi jotakin erilaisia rakkauden piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävöi vain sellaista, jonka haluat omaksesi.
Mutta kun se konditionaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka, mutta et nyt ymmärtänyt kielikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka, mutta et nyt ymmärtänyt kielikuvaa.
Ymmärsin mutta et ilmeisesti lue vittuilua kovinkaan paljon.
Laukeat ja laukeamme aina palstalle.