Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12801)
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko millaista olisi oikeasti olla lähekkäin?
En vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksesi menevät aina reisille.
Hyvänen aika, sinä vain ymmärrät asian niin.
Vaikka, mutta et nyt ymmärtänyt kielikuvaa.
Ymmärsin mutta et ilmeisesti lue vittuilua kovinkaan paljon.
Sano se hiiren korville
Vierailija kirjoitti:
Tulisit
mutta et tule.
Riisuisit
mutta et riisu.
Katsoisit
mutta et katso.
Kertoisit
mutta et kerro,
Sanoja.
Korulauseita.
Mikä niitä yhdistää?
Konditionaali.
Ei minulta. Varmaan sinulta.
Parasta olisi olla ihan liki sun kanssa mies😘💙
Vierailija kirjoitti:
Yötä k mies!
Öitä.
🤎💙
Ajattelin kirjoittaa runon vallattomalle Villelle, mutta sanat on nyt vähän hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin naisen, joka leipoessaan hyräilisi kansanlauluja. Se loisi illuusion, että olen onnistunut yhtä hyvin elämässä kuin esi-isät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yötä k mies!
Öitä.
🤎💙
Kalle?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin naisen, joka leipoessaan hyräilisi kansanlauluja. Se loisi illuusion, että olen onnistunut yhtä hyvin elämässä kuin esi-isät.
Osaan monia kansanlauluja. Voisin hyräillä niitä lettikampauksessani, vehnäjauhoja hameenhelmastani välillä pyyhkäisten.
Tänään on tullu liikaa viestejä, etten millään ehdi kahlata kaikkia läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kirjoittaa runon vallattomalle Villelle, mutta sanat on nyt vähän hukassa.
Ne saattavat tulla myöhemmin. Älä tee väkisin väärään aikaan.
Älä viitti oikeesti. Toin en ei oo ok
En ollut minä, joka puhui konditionaalista, vaikka aikaisemmin olen usein puhunutkin. Enkä ole E tai x, en liioin Jonna tai ketjun konna vaan kaipaaja samalta vuosikymmeneltä kuin kaipaamanikin. Häthätää.
Vierailija kirjoitti:
Minä laulan muutoinkin kuin leipoellessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei multa.
Hän on sellainen, jonka kanssa mikä tahansa ooppera olisi elämys, mutta veisin hänet balettiin katsomaan Hiirikuningasta.Terkkuja!