Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16011)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä jutussa ei ole mitään rumaa.
Paitsi sinä ja sun käytös. Maistuu pahalta.
Miksi tulet aina toisten aloituksiin mussuttamaan katkeruuksia. Bye.
En aina tule. Älä aiheuta kärsimystä saati katkeruutta niin sinun itsesikin on helpompi olla.
Täällä on muutama mieskin runoilemassa kera naisten, tuo runopoika naisten suosios on.
Tulisit nyt niin näkisit minut.
Tulisit riisumaan minut.
Tulisit katsomaan minua tarkasti.
Tulisit kertomaan kaikki sinun toiveesi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muutama mieskin runoilemassa kera naisten, tuo runopoika naisten suosios on.
Runoilijapojat ovat joko herkkiä neitsyitä, homoja tai ihmisvihaa tursuavia Miki Liukkosia
Tarinat on tarinoitu, ehkä sinun on jo aika lähteä iltapalalle.
Sinä olisit juuri sopivan pituinen. Olisin lempikengissäni lähes sinun pituisesi. Mitä ajattelet asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Tarinat on tarinoitu, ehkä sinun on jo aika lähteä iltapalalle.
Ei ole vielä aika Jonnan iltapalan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runoilijapojat ovat joko herkkiä neitsyitä, homoja tai ihmisvihaa tursuavia Miki Liukkosia
Minäkin tursuan ihmisvihaa. Ette te sitä näe. Mutta jos kerron sen, on aina ilmeenne niin erikoinen. Rakastan teitä kaikkia siltikin. Annan apuni ja olen turvaksi.
..ja minä lehden kanteen nimes tavasin, niin kuin voisin unohtaa
Tajuatko millaista olisi oikeasti olla lähekkäin?
Tule lähemmäksi ja näytä minulle mitä sinä tarkoitat.
Voi perr... aina joko 2 min etuajssa tai 5 min myöhässä, kauhee duuni tässä ja tuurhaa ajelua ees taas.... mut en voi muuta, mä niin kaipaan sun katsetta J... ja kun sen näen, se osuu kuin kynttilanvalo ruutikellariin... yhä edelleen, niin kuin aina.
Aion lukea kesällä Liukkosen kirjan Hiljaisuuden mestari.
Vierailija kirjoitti:
Ei ooppera kolahda kaikkiin, eikä tarviikaan. Kaivatun kanssa voisin katsella vaikka maalin kuivumista, kelpaisi sekin.
ah, yes
House Painting '12
🍷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ooppera kolahda kaikkiin, eikä tarviikaan. Kaivatun kanssa voisin katsella vaikka maalin kuivumista, kelpaisi sekin.
ah, yes
House Painting '12
🍷
Sellainen snuf filmien kuluttaja sieltä.
Kyllä mä tiedän että olen teidän mielestä karmiva ihminen
Profile picture for user Trollien Kuningas
Trollien Kuningas
Olette sen hyvin värikkäin sanankääntein tehneet selväksi
Pentti Karvonen on trollien kuningas Pera55 Hokka ou je
🤪🍗🚀🍻🔪💗🍆🛸🥃💥🖕🌇🐱
Yritän ymmärtää, että haluat vain jatkaa sikeintä untasi. Lupaan päästä yli.
Palsta on pilattu kun Sanoma Media Finland Oy ei ole siirtynyt tunnistautumisen kautta kommentontiin. Tottakai Sanoma Media Finland Oy saa rahaa siitä, kun sivu on avoin ja miksipä he sitä siksi muuttaisivatkaan.