Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14659)
Tässä jutussa ei ole mitään rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän monta orastavaa juttua tällä palstalla on pilattu (tahattomasti), kun kaivatut ovat kuvitelleet toisen osapuolen jättävän hyvästejä, vaikka kumpikaan ei olisi tehnyt niin.... Sitten molemmat ottavat etäisyyttä harhoissaan ja homma kuivahtaa siihen. Tuli vaan mieleen........... 🤔
Jos tekee päätelmiä anonyymin palstan perusteella negatiiviseen suuntaan, homma saakin kuivahtaa. Kysehän on luottamuksesta toiseen IRL. sivu
Entä jos tunnistaa sen toisen paskanjauhannat täältä?
Et tunnista. Oikein ajoitettuja jutunnjatkoja voi bongailla joskus mutta siinä se. Loput on päässä vain. :P
Tuleva kaivattuni, missä mahdat majailla
Kuka edes jaksaisi kahlata kaiken tän shitin läpi löytääkseen mahdollisen viestin itselleen?Ei näitä terve ihminen lue sivu tolkulla.Pari sivua riittää hyvin, jos ei ole mitään muuta tähdellisempää juuri nyt.
Mietin miksi olit niin äkäisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Olit leikannut sun hiukset.
Suihkussa vaan käynyt vähemmän turmiolliseen aikaan. :P
Rakkauslaulut vaan soi, miksen sua nähdä voi, liikaa odotella saan, milloin taas kohdataan, mysteerikö olet sä mies, ja minä hupsu kenties.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes jaksaisi kahlata kaiken tän shitin läpi löytääkseen mahdollisen viestin itselleen?Ei näitä terve ihminen lue sivu tolkulla.Pari sivua riittää hyvin, jos ei ole mitään muuta tähdellisempää juuri nyt.
Lähetä, ei "löydä" :P
Vierailija kirjoitti:
Sillon kun alotin tän homman niin luin suunnilleen ehkä vikan sivun illalla, ihmettelin ihan samaa et kuka jaksaa kahlata. Oh boy, here we are.
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksi olit niin äkäisen oloinen.
Koska tiedän teistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun haaveni olisi nussia naista pyllyaukkoon. En haaveile mistää huikeista matkoista tai muusikon urasta.
Pysy niissä homppeleissa vuan
Ei näitä jaksa lukea. Muutskin luettavaa. Miksi edes lähetellä terveisiä palstan kautta? Aina voi lähestyä kaivattua ja yrittää lähentyä. Jos ei onnaa, niin sitten ei. Ketään ei voi/saa pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut onnellinen kanssasi. 💔
Niin olisit.
Vierailija kirjoitti:
Päivän aikana tähän mennessä tähän ketjuun 39 E-viestiä.
Ja ihan kohta poistuu ketjusta, ei yhtään huomionhakuinen, älkää maalatko ketjun kautta mitään. Mutta mitä tää ite tekee.
Juma, ihanko Excel-tilastoit,
ootko superfani? 🧐
Oon ollut tänään flunssassa,
kovat oireet, tuju päänsärky.
Flegmaattinen olotila.
On tullut näpyteltyä.
.
Keski-ikäinen, Savossa
asuva, naimaton, lapseton
Oulun plikka mä vain.
Helsinki paikoista se
kaikista rakkain. Ehkä vielä
joskus suostun antamaan
syvähaastattelun lehteen.
Toistaiseksi olen
kieltäytynyt. Olen niin
tavattoman yksityinen.
.
Minua myös ahdistaa aika
tavalla se säälimätön naisten
lihasäkin ja pärstäkertoimen
arvostelu, mitä täälläkin
julkkisnaisten osalta todennamme.
Jokainen kehonosa pisteytetään
ja haukutaan poikki/halki lyttyyn.
Mammaraati on armoton pyöveli.
Sellaiseen en lähde.
.
Ehkä annan haastattelun
etäältä/selin kuvattuna,
ilman selvää kasvokuvaa.
VappuSeppå-naamari pärställä?
We'll see. x ~ 🥳
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan minkään pikkukiinnostuksen vuoksi jaksaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun haaveni olisi nussia naista pyllyaukkoon. En haaveile mistää huikeista matkoista tai muusikon urasta.
Miksi juuri naista?
Arto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan minkään pikkukiinnostuksen vuoksi jaksaisikaan.
Joskus oli kiva lukea ,kun oli pääosin vaan kaipausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillon kun alotin tän homman niin luin suunnilleen ehkä vikan sivun illalla, ihmettelin ihan samaa et kuka jaksaa kahlata. Oh boy, here we are.
Sama. Nopeasti tuli upotus tähän suohon.
En kaipaa enää ketään. Ehkä en koskaan enää ketään.