Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15368)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas kopisee korot seinän takana.
Kuulin vintiltä joskus kunnon kopsetta.
Kattoremontti
Vierailija kirjoitti:
Arvaa, miltä tuntuu.
Siltä, että olet vetänyt koko ketjun hernesadon nenääsi ja kiehut nyt kuumana siellä.
Vierailija kirjoitti:
K, oon väsynyt kaipaamaan sua. Tai mielikuvaa susta, mitä tämä nyt sitten onkaan. Ei tämän pitänyt mennä näin alkuunkaan, sun piti vaan hoitaa tietyt jutut ja siinä se. Ei sun pitänyt muuttaa mun päähän asumaan. Oon toimittanut sulle häätölapun jo niin monta kertaa että voisitko viimein jo uskoa ja olla hiipimättä takaisin?
Jos oisit hän, niin tietäisit kuinka tärkeä oot mulle.🤎💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perutaan häät, jne.
Hyvä biisi.
Miksi laitoit?
Koska ei tuo toteudu meillä. Haaveet meistä ovat romukopassa.
Suukko muukalaiselle, joka yllättäen tipahti elämääni eräänä lauantaisena aamuna 😘
Kaipaan rakkaakseni ihmistä, jonka voi nähdä ja jota voi tavata, ihmistä, jonka kanssa voi puhua ja jota voi koskettaa, ihmistä, joka rakastaa ja jota minä rakastan. Kaipaan sinua ja sinun lämpöäsi. Onko sinua olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä odotatte toisilta? Akrobatiatemppuja ja sirkusta, että saa alkeellisenkaan luottamuksen? Vaikea nähdä rakkautta tuollaisessa pompottamisessa.
Voisitko olla tekemättä oletuksia toisten tilanteista?
Rakasteluttas.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olen kaivannut vuosikausia. Homma ei etene yrityksistäni huolimatta. Luovutanko jo vai en?
Kerro ensin miten olet yrittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tulee vaikka murtaen rakenteiden läpi jos on oikea. Minä en tätä lähde nyt tunaroimaan.
hyvä asenne.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, että toit esiin nykyisen suhteesi toisen kanssa, samaan aikaan kun lirkuttelit minulle. Pääsen vihdoinkin eteenpäin tästä sinuun liittyvästä hämmennyksen tunteesta. Ethän enää hakeudu seuraani :)
Mun kaivattu oli tosi kiusaantunut, kun kohtasin hänet kerran yllättäen puolisonsa kanssa. Yritti esittää ettei ole puolisonsa kanssa. Tulkitsin niin että pitää minusta ;)
Meillä on kummallakin muurimme ja siinä on jotain seksikästä.
Ollaan molemmat kuumiksia. 😌😇
Vierailija kirjoitti:
K, oon väsynyt kaipaamaan sua. Tai mielikuvaa susta, mitä tämä nyt sitten onkaan. Ei tämän pitänyt mennä näin alkuunkaan, sun piti vaan hoitaa tietyt jutut ja siinä se. Ei sun pitänyt muuttaa mun päähän asumaan. Oon toimittanut sulle häätölapun jo niin monta kertaa että voisitko viimein jo uskoa ja olla hiipimättä takaisin?
Niimmpä!
Vierailija kirjoitti:
Kielletty hedelmä? Minusta ei ole kovinkaan seksikästä olla kiven sisässä, enkä myöskään halua itse pitää ketään missään kahleissa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vain tähyillään toisiamme haikeana elekieltä käyttäen muuriemme ylitse salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä odotatte toisilta? Akrobatiatemppuja ja sirkusta, että saa alkeellisenkaan luottamuksen? Vaikea nähdä rakkautta tuollaisessa pompottamisessa.
Ihan omasta tilanteestani käsin kysyin.