Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15289)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kummallakin muurimme ja siinä on jotain seksikästä.
Ajattele sitä hetkeä kun muurit murtuvat 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kummallakin muurimme ja siinä on jotain seksikästä.
Kielletty hedelmä? Minusta ei ole kovinkaan seksikästä olla kiven sisässä, enkä myöskään halua itse pitää ketään missään kahleissa.
Miten voin alapeukuttaa tätä enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olen kaivannut vuosikausia. Homma ei etene yrityksistäni huolimatta. Luovutanko jo vai en?
Kerro ensin miten olet yrittänyt?
Lähestynyt epämääräisesti, säikyttänyt kaivatun ja saanut kehotuksen painua hiiteen (ei noilla sanoilla). 😂
Jospa yrität kerran vielä lähestyä ihan reippaasti? Ei epämääräisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tulee vaikka murtaen rakenteiden läpi jos on oikea. Minä en tätä lähde nyt tunaroimaan.
Vain Jeesus tulee läpi lukkojen. Mutta kuinka vain herra tahtoo.
Kyllä paholainenkin osaa, vai menikö pupu pöksyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olen kaivannut vuosikausia. Homma ei etene yrityksistäni huolimatta. Luovutanko jo vai en?
Lähestynyt epämääräisesti, säikyttänyt kaivatun ja saanut kehotuksen painua hiiteen (ei noilla sanoilla). 😂
Lähesty itse vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Lähesty itse vaan!
Kuinka sä olet hänet säikyttänyt? -sivusta n.
Vierailija kirjoitti:
Eikö syksyllä jonkun miesopen pitänyt erota kun jäi kiinni Onlyfans-videioistaan vapaa-ajalla. Lapsen ja nuoren seksuaalinen kehitys on kesken ja on taatusti hämmentävää opettajasta tai omista vanhemmista tai vaikka isovanhemmista löytyy kyseenalaista materiaalia.
Väärä ketju ja mitä helkattia ne alaikäiset mitään Onlyfansia kattelee? Järki päähän ny
Ihmiset jotka kasvavat suorittajiksi, tekevät yleensä huonoja päätöksiä pakon ja paineen sekä kiireen ja ryhmäkurin edessä. Ihmiset jotka ovat oman tiensä kulkijoita, omaavat harkintakyvyn, aikaa ajatella ja tehdä viisaita päätöksiä, ovat edelläkäviöitä ja toivonmukaan malliesimerkkejä.
Tänään tuli ikävä olemustasi.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli ikävä olemustasi.
No niin tuli, kun en nähnyt susta vilaustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tulee vaikka murtaen rakenteiden läpi jos on oikea. Minä en tätä lähde nyt tunaroimaan.
Vain Jeesus tulee läpi lukkojen. Mutta kuinka vain herra tahtoo.
Kyllä paholainenkin osaa, vai menikö pupu pöksyyn?
En ole noista kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Lähestyköön itse, jos haluaa. En ole kieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka kasvavat suorittajiksi, tekevät yleensä huonoja päätöksiä pakon ja paineen sekä kiireen ja ryhmäkurin edessä. Ihmiset jotka ovat oman tiensä kulkijoita, omaavat harkintakyvyn, aikaa ajatella ja tehdä viisaita päätöksiä, ovat edelläkäviöitä ja toivonmukaan malliesimerkkejä.
Onpas taas mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Lähesty itse vaan!
No mitä kyselet sitten jos et aio mitään tehdä,
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä 🤣
Niinpä. Vanhempi kuin ukkos 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas kopisee korot seinän takana.
Kuulin vintiltä joskus kunnon kopsetta.
Kattoremontti
Tuli myöhemmin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas mustavalkoista.
Täällä joku antaa itselleen palautetta.