Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (12777)
Vierailija kirjoitti:
En ota ihmissuhdeongelmia vastaan enää tässä elämässä.
Ihanaa meitä on enemmänkin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovatta turhautuneita täällä kun kaivatun kanssa ei tapahdu mitään. Tarve ei ole täytetty. Joten riiteleevät toistensa kanssa. Hengittäkää. Ihan rauhallisesti nyt vaan.
Suurin osa ei ole kaipaamassa ketään vaan viihdyttämässä itseään.
Jankkaamalla ja riitelemälläkö viihdyttäävät itseään. Kamala ajatella millaisia negoja nämä olis kun kaivattu olis siinä vieressä. Vääntäis riitaa milloin mistäkin. Ehkäpä tosiaan olette syystä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tarve on täytetty. Olen tyytyväinen. Minä en riitele. Antti pani mut eilen tyytyväiseks 😜😍🤩 Ja äsken kysyi joko milloin taas 😜😍😁
This is getting old.
Naputi naa naputi nii naputi naa naa. Johan sieltä joku kade negis kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tarve on täytetty. Olen tyytyväinen. Minä en riitele. Antti pani mut eilen tyytyväiseks 😜😍🤩 Ja äsken kysyi joko milloin taas 😜😍😁
This is getting old.
Naputi naa naputi nii naputi naa naa. Johan sieltä joku kade negis kommentoi.
Okei. 😁
En kyllä kuuna päivänä tulisi tänne, jos en kaipaisi. Keksisin satatuhatta viihdyttävämpää asiaa. 😅
Mutta... what you won't do for love..
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kuuna päivänä tulisi tänne, jos en kaipaisi. Keksisin satatuhatta viihdyttävämpää asiaa. 😅
Mutta... what you won't do for love..
Niin tämä!
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta voi päästää irti.
Kädet ratissa, prkl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä vastavuoroista kiinnostusta kaivattusi kanssa?
Kuvaile, mistä päättelet, että on tai ei ole?
Kyllä on. Pientä flirttiä on. Ja katseista ja käytöksestäkin sen tietää. En edes kiinnostuisi kenestäkään, jos ei olisi pientä (tai isoa😘) kipinää kohtaamisissa. Se mihin tämä sitten johtaa, vai johtaako mihinkään, niin sitä tässä nyt odotellaan.
Tuo johtaa vain sydänten särkymiseen. Oikea kiinnostus ei ole pientä flirttiä.
Miten sulla sitten on oikea kiinnostus alkanut jos ei pienellä tunnustelulla ja flirtillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun käsittelee asian ja ymmärtää sen, on sen suhteen valaistunut.
- Köökkifilosofi yksiöstänsä
Lue juttu uudestaan.
Mikä juttu
Ketjun otsikko.
Antakaa muillekin mahdollisuus. Jos kaivatun kanssa ei asiat etene. Minäkin tein niin. Ja löysin mahtavan Antin 😜😍 Tipahti suoraan syliin. Ja on reilusti ihanampi ja mulle sopivampi kuin ex kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki laulut kertovat sinusta 💘🎵🎶
Jos toiseen on syvästi rakastunut niin kyllä, kaikki rakkauslaulut ja rakkaus elokuvat kertovat hänestä 😍
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuisipa taas kaivatun pillu parrassani 🥰🤩
Pyydä enkeleiltäsi hajumuistoja. Hyvää iltaa sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovatta turhautuneita täällä kun kaivatun kanssa ei tapahdu mitään. Tarve ei ole täytetty. Joten riiteleevät toistensa kanssa. Hengittäkää. Ihan rauhallisesti nyt vaan.
Suurin osa ei ole kaipaamassa ketään vaan viihdyttämässä itseään.
Varmaan näin, mutta mulla on vain yksi syy tulla tänne ja sitä syytä on kaivattu. Sivusta
Kun torjuu rakkauden tykkänään, säästyy rakkauden rumalta puolelta.
Ei joudu enää koskaan kärsimään näin.
Parempi siis luovuttaa. Olla kokonaan ilman, sillä kauneinkaan rakkaus ei ikimaailmassa voi hyvittää ruman rakkauden tuskaa.
Colleen Hoover Ruma rakkaus
(Vielä loppu lukematta, miten mahtaa käydä)
On muutes kuumaa luettavaa.
This is getting old.