Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12777)
Vierailija kirjoitti:
Sua etsin mä nyt, maailmaan eksynyt
Ohikulkijoilta sua oon kysynyt
Missä oot? Tiedä en, siksi kuljen etsien.
Vielä kaukana oon, mutta pian alkaa polttaa.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Unohtuiko jo otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä kova ikävä. Haluaisin enemmän.
Nii mäkin. Nähtäiskö ny?
Juu. Laita irl viestiä.
Eiku laita sä, mua ujostuttaa
Mun kaivattu ei ole ujo vaan varattu. Kunhan huutelen tuuleen. Oon itse kysynyt lenkille mutta eipä se mihinkään johda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä vastavuoroista kiinnostusta kaivattusi kanssa?
Kuvaile, mistä päättelet, että on tai ei ole?
Kyllä on. Pientä flirttiä on. Ja katseista ja käytöksestäkin sen tietää. En edes kiinnostuisi kenestäkään, jos ei olisi pientä (tai isoa😘) kipinää kohtaamisissa. Se mihin tämä sitten johtaa, vai johtaako mihinkään, niin sitä tässä nyt odotellaan.
Tuo johtaa vain sydänten särkymiseen. Oikea kiinnostus ei ole pientä flirttiä.
Eli pitäisikö mielestäsi heti olla kirkkoa varmaassa ja muuttamassa yhteen vai mitä tarkoitat?
*varaamassa.
Ei tarvitse ola heti kirkkoa varaamassa. Pieni flirtti mikä ei johda mihinkään voi silti rikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuntuu provoilu teihin uppoavan ,kun jokaiseen viestiin vastaatte,
Lopeta se provoilu ja tee jotain hyödyllisempää. Et ehkä ymmärrä tuskaa mitä ihmisille aiheutat.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ollaan valmiita.
Kyllä!
Jos pilkkaan sinua, sinun ei pitäisi olla vihainen tai ilmaista tyytymättömyyttäsi.
Jos loukkaan sinua, ole hyvä ja pysy etäällä minusta; älä kosta samaa äläkä anna rangaistuksen tulla sanojeni takia.
Ole hyvä ja pysy kaukana minusta.
En ota ihmissuhdeongelmia vastaan enää tässä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sunnuntai panoja ex-rakkaan kanssa 😌
🍆💦🍑
Niin minäkin sinun. M-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin temperamenttisempi, johtui osittain huonosta voinnista. Nykyään aika rauhallinen. Monet ovat todella kärttyisiä, kun ovat nälissään tai väsyneitä tai tulevat kohdellut huonosti. Ei se varmaan liity temperamenttiin.
Jotkut iskevät nyrkkinsä pöytään pienimmästäkin erimielisyydestä. Jotkut kantavat kaunaa ja yrittävät panetella jotakuta selän takana ilkeillä sanoilla vuosien ajan. Vihaa voi purkaa monella tavalla; tekeekö joskus onnettomaksi yksinkertaisesti se, ettei saa enemmän etua kuin muut?
Miten kommenttisi liittyy mihinkään yllämainittuun? Pelkäätkö, että sua panetellaan vai panetteletko itse muita? Paskoihin ihmisiin kannattaa katkoa välit ja kohdella muita niin kuin haluaisi itseään kohdeltavan. Vastavuoroisuus toteutuu muutoin huonolla tavalla; sitä saat, mitä tilaat, oma toimintasi palautuu eteesi, jos puhut muista pskaa. Toisaalta pahantekijän pahoista teoista ei pitäisi vaieta, jotta muutkin osaisivat varoa huijaria/raizkaajaa/ hakkaajaa/juorukelloa/narsistia/rikollista.
Ne pahantekijät pitää todeta syyllisiksi ensin. Taitaa vaan olla liian yleistä että pelkästä huhupuheesta tuomitaan tietämättä ja välittämättä totuudesta.
Olipas hyvä ja aurinkoinen viikonloppu.
Lovee Emilialle sen vuoksi!
Rumuuskin on katsojan silmässä
Olen tuomittu huhupuheista joten voin tukea edellistä joka oli tätä mieltä myöskin. Pääsisiköhän tällä julkisuuteen puhumaan ongelmasta avoimesti ja turvallisesti?
Vierailija kirjoitti:
Jos pilkkaan sinua, sinun ei pitäisi olla vihainen tai ilmaista tyytymättömyyttäsi.
Jos loukkaan sinua, ole hyvä ja pysy etäällä minusta; älä kosta samaa äläkä anna rangaistuksen tulla sanojeni takia.
Ole hyvä ja pysy kaukana minusta.
Häiritsin herhiläisen pesää, mutta en halua tulla pistotuksi.
Onko ketään kiinnostunutta ketjussa jolla olisi suhteita julkisuuteen? Minulla olisi painavaa asiaa puhuttavana. Saisivat poliitikotkin perspektiiviä asioihin ja lisää ymmärrystä samaten.
Olen lisäksi rehellinen joten olisin varmasti herkullinen ihminen asioineni.
"Jotkut ei tykkää, että ihmiset itse päättävät, mitä kirjoittavat."
"On hyvin epätodennäköistä se että tääljlä moni tietää mitä kirjoittavat."