Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (12777)

Vierailija
11321/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pelottaa. Parempi olisi päästä ketjusta irti ja ajatella, että en ole aisankannattaja vaikka tekisin kotitöitä 😱 

Vierailija
11322/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava tunne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11323/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kevät taas

Samat kasvit

Uusi kasvu

Minä luin: 

On kevät taas. 
Ja samat kassit. 

Kävi mielessä et tarttis varmaan tyhjennystä 😅

Vierailija
11324/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käytännön tasolla ohjaillut ihmisiä päästämään irti. Joskus eräs ystäväni oli äärimmäisen apkkomielteinen ja monta yötä valvonut. Saatoin läheisyydellä yrittää ohjata ajatteluaan toiseen suuntaan. Kieltämättä petollista. Edes tarkoitus ei pyhitä kaikkia keinoja niin millä tuota selittää.

Läheisyyden käyttäminen ajattelun ohjaamiseen on vaarallista, koska se voi laukaista narsisteilla narsistisen raivon tai vastareaktion, jossa henkilö kokee manipuloinnin loukkauksena autonomialleen ja hän käyttää sitä myöhemmin aseena sinua vastaan.

Narsistiset yksilöt reagoivat usein kontrollin tunteeseen syvällä epäluottamuksella, ja yritykset "ohjata" heitä voivat vahvistaa heidän tarvettaan dominoida tilannetta tai kostaa koettu manipulointi.

Vierailija
11325/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva viestiä 😊

Vierailija
11326/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa. 

Saisinko kysyä, mikä?

Huutava, uhkaileva, syyttelevä ihminen joka ei lopeta vaikka käskee. 

Vierailija
11327/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisankannatus on paholaisnaisen keksintö ja harrastus. 

Vierailija
11328/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aisankannatus on paholaisnaisen keksintö ja harrastus. 

Ei, se on vaan nössöm8ehen rooli.

Vierailija
11329/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen besserwisserien paras kaveri heti kun he ovat oppineet rakastamaan itseänsä sen verran lisää että mahdun heidän valoonsa.

- Köökkifilosofi yksiöstänsä 

Suksi v*ttuun!

-Palstapoliisi

Nyt ymmärrätte varmasti ongelmani. 

Älä jaksa Jonna. Ohista kirjoittelet päivittäin täällä. Itsekästä tuo on. Pysy otsikon aiheessa tai tee oma ketju, kiitos. Ja älä vastaa, en jaksa noin raskasta persoonaa.

Sivusta 

Sinä et ainakaan näe mitään. Koita sytyttää sitä valoa.

Näen sussa huomionhakuisen ihmisen, jota ei kiinnosta muu kun tuputtaa juttujansa. Näen sussa myös kurjan yksinäisen elämän, paljon menetyksiä. 

Tulkinta on aina vapaata. Onneksi olemme yleisessä tilassa jotta jokainen katselijakin voi tehdä omansa.

Ja osa niistä sun menetyksistä on ihan itse aiheutettuja. Älä selittele ympäripyöreitä ota vastuu omista virheistäsi. Näen sinussa myös ylimielisen ihmisen joka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella. Et ole,  kukaan ei ole.

Saa tulkita. Jos haluat ottaa palautteeni vastaan niin kerron että ihan päin persettä meni. Voit pitää rahat siltikin, toivottavasti toin elämääsi edes pilkahduksen iloa ja valoa.

Olet huono valehtelija. Näen senkin, että meni ihan nappiin. Ja pidän rahani, sulla ei ole sitäkään. Eikö tunnukin vittumaiselta olla itse näiden näkyjen kohde? Mutta ihan opetus tarkoituksella, kuten sinäkin.

Puhdistaudu rauhassa. Olen ennenkin kuunnellut hullujen horinoita, sillä se vissiin helpottaa aina.

Varmasti olet, kuuntelethan omia horinoitasi jatkuvasti. Ja sinullahan se mt-diagnoosi on.

Otan nyt kuitenkin omakantaani tähän ja vahvistan että ei ole diagnooseja. 

Valehtelet huonosti. Älä selittele, kun muut ei sitä omakantaa näe. 

No valitettavasti ei nyt tässä voi näyttää. Totta se nyt kuitenkin on. Sen verran täytyy pitää maineesta huolta ettei mene hyvät työt ohitse paskanpuhujien takia. 

Vierailija
11330/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen besserwisserien paras kaveri heti kun he ovat oppineet rakastamaan itseänsä sen verran lisää että mahdun heidän valoonsa.

Suksi v*ttuun!

-Palstapoliisi

Nyt ymmärrätte varmasti ongelmani. 

Älä jaksa Jonna. Ohista kirjoittelet päivittäin täällä. Itsekästä tuo on. Pysy otsikon aiheessa tai tee oma ketju, kiitos. Ja älä vastaa, en jaksa noin raskasta persoonaa.

Sivusta 

Sinä et ainakaan näe mitään. Koita sytyttää sitä valoa.

Näen sussa huomionhakuisen ihmisen, jota ei kiinnosta muu kun tuputtaa juttujansa. Näen sussa myös kurjan yksinäisen elämän, paljon menetyksiä. 

Tulkinta on aina vapaata. Onneksi olemme yleisessä tilassa jotta jokainen katselijakin voi tehdä omansa.

Ja osa niistä sun menetyksistä on ihan itse aiheutettuja. Älä selittele ympäripyöreitä ota vastuu omista virheistäsi. Näen sinussa myös ylimielisen ihmisen joka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella. Et ole,  kukaan ei ole.

Saa tulkita. Jos haluat ottaa palautteeni vastaan niin kerron että ihan päin persettä meni. Voit pitää rahat siltikin, toivottavasti toin elämääsi edes pilkahduksen iloa ja valoa.

Olet huono valehtelija. Näen senkin, että meni ihan nappiin. Ja pidän rahani, sulla ei ole sitäkään. Eikö tunnukin vittumaiselta olla itse näiden näkyjen kohde? Mutta ihan opetus tarkoituksella, kuten sinäkin.

Puhdistaudu rauhassa. Olen ennenkin kuunnellut hullujen horinoita, sillä se vissiin helpottaa aina.

Varmasti olet, kuuntelethan omia horinoitasi jatkuvasti. Ja sinullahan se mt-diagnoosi on.

Otan nyt kuitenkin omakantaani tähän ja vahvistan että ei ole diagnooseja. 

Jonna haukut muita hulluksi,  joten niin metsä vastaa kun sinne huudetaan...

Ihansivustavaan 

Loukkaantuahan voi vaikka ihmisen olemassaolosta. Tuolla logiikalla ei ole oikeutta kenellekään mihinkään, kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
11331/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki laulut kertovat sinusta 💘🎵🎶

Vierailija
11332/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Jassas!

-Petrova

Vierailija
11333/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaipaan makaronilaatikkoa.... 🤔

Vierailija
11334/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitat mun ekat ja lisäät o kirjaimen loppuun, niin muodostuu tunteeni tällä hetkellä.

Vierailija
11335/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua, öitä 🤍

Vierailija
11336/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sua just nyt niin kuin mies naista.

Vierailija
11337/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas kävi niin, että jäätävä yksinäisyys iski kehiin.

Tosi usein on niin, että jos on parisuhteessa oleva nainen kenen kanssa yritän vaikka ystävystyä loppuu ystävystyminen yleensä kuin seinään. En ole tippaakaan kiinnostunut niiden puolisoista, mutta tosi usein on varmaan jokin oletus siitä, että näin on. Vielä kun näytän paljon nuoremmalta kuin olen olen jotenkin tosi tylsää kun haluaisin ajatella itsestäni että olen kypsä aikuinen nainen ja sitten en koskaan saa sitä roolia. Ja en todellakaan kaipaa kenenkään näistä puolisoa. Enkä ole mikään nuori hupakko vaan jo ikääntyneempi ihminen.

Mutta kaivattua kaipaan ajoittain. Hän on ihan eri juttu. Mutta oma itsentunto alkaa olla murskana siitä, että kohtaan jatkuvasti nykyään ennakkoluuloja ja ilkeyttä. On tosi vaikeaa.

Vierailija
11338/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä häntä niin kuin nainen miestä 💗

Vierailija
11339/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän terveiseni tuuleen. Haluan sinut elämääni. Tarvitsen jotain mihin tarttua, luottaa - läsnäoloa. 

Vierailija
11340/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketähän meistä?