Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12777)
Esim muuan Sauli Niinistö on hyvinkin temperamentikas ja luonteikas persoona.
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä kova ikävä. Haluaisin enemmän.
Nii mäkin. Nähtäiskö ny?
Ihmisestä pitää löytyä tulisempikin puoli tai en jaksaisi yhtään. Talla pohjaan ja menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Toiset on temperamentiltaan tulisempia kuin toiset. Ei siinä ole mitään ihmeellistä tai saatanallista. Kunhan pitää reaktionsa jokseenkin kurissa eikä ryhdy suoraan aggressioon, asia on siedettävissä. Temperamenttissa voi olla hyviäkin puolia, voi saada aikaiseksi muutosta jne. helpommin kuin rauhallinen tasainen tallaaja, joka elää päivän kerrallaan ja ottaa lunkisti.
Lopettaisitko jo ton jankuttamisen. Ei liity tähän ketjuun mitenkään. Miten joku voi olla noin itsekeskeinen m*lkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.
Nainen
Muutama sivuhuomio:
-hän ei anna MINULLE huomiota ja huolenpitoa (sen sijaan, että nämä olisivat molemminpuolista)
-MINUN on vaikea pysyä järkevänä (kiukuttelen kuin pikkulapsi, lähden tunteeni vietäväksi)
-MINUN on vaikea olla tekemättä jotakin dramaattista (lue yllä: pikkulapsitason tunnesäätelykyvyt, tai huomionhakuinen persoona)
-VOITTAAKSENI (ihmissuhteet eivät ole mikään kamppailulaji tai kilpailu).
En ihmettele, miksi et ole suosiossaan. Ole hyvä analyysistä.Tiedän, etten saisi olla niin riitaisa ja vihamielinen tuntiessani närkästystä ja torjutuksi tulemista, enkä saisi esittää sarkastisia kommentteja kyseisestä henkilöstä kaipauksen aiheen alla. Mutta en pystynyt siihen.
Minun tunteeni ovat myös tärkeitä, ja halusin käyttää tätä lavaa näyttääkseni hänelle, että näen muita, jotka ovat täällä samasta syystä kuin minä, purkamassa vihaansa ja kaunaansa.
Ei torjutuksi tulemisen pitäisi aiheuttaa ihmisessä kaunaa tai vihaa. Mene peilin eteen miettimään itseäsi!
Eri
Jep. Melkoisen itsekästä tuntea vihaa ja kaunaa siitä jos joku ei ole sinusta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Ei kukaan sitä voi päättää kenestä kiinnostuu. Huh huh.
Jotkut silti ruokkivat toista vaikka eivät ole kiinnostuneet. Se on ilkeyttä. Sitä ei kestä kukaan loputtomiin.
Kukaan ei ruoki sua. Omit viestejä jotka ei ole sulle.
Siksi sinunkin pitäisi kirjoittaa kenelle viestisi ovat. Mutta et pysty siihen.
Katsos kun kukaan ei voi allekirjoittaa toisten nimettömiä viestejä joita harhoissasi omisit silti.
Ei. En pysty kirjoittamaan irl koska joka kerta kun yritän, muistan miten hän kohteli mua irl.
Kuumaa kylmää leikillä on katastrofaaliset seuraukset mielelle.
Vierailija kirjoitti:
Toiset on temperamentiltaan tulisempia kuin toiset. Ei siinä ole mitään ihmeellistä tai saatanallista. Kunhan pitää reaktionsa jokseenkin kurissa eikä ryhdy suoraan aggressioon, asia on siedettävissä. Temperamenttissa voi olla hyviäkin puolia, voi saada aikaiseksi muutosta jne. helpommin kuin rauhallinen tasainen tallaaja, joka elää päivän kerrallaan ja ottaa lunkisti.
Olet väärässä, kyllä parhaiten saavat aikaan ne, joilla tunne-elämä ei vie kaikkea energiaa elämästä. Temperamenttiset draamavuoristoratailijat vain ihmettelevät, että minne koko elämä siinä kaaoksessa oikein edes katosi.
Vierailija kirjoitti:
Oletan että tullaan törmäilemään tulevina viikkoina 😘
Toivon niin sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisitko jo ton jankuttamisen. Ei liity tähän ketjuun mitenkään. Miten joku voi olla noin itsekeskeinen m*lkku.
Oli ensimmäinen viestini tänne tänään. Lopetapa itse kun kerran taas aloitit jankkaamisesta jankuttamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin true crime videon Kuopion koulusurmasta.
Aika outo kaipauksen kohde.
No onhan se voinu vaikka keskustella kaivaytunsa kanssa tosta tapauksesta ja toi on terveiset. Miksi sun pitää jokaiselle näpäyttää kun et muiden tunnisteista mitään tiedä? Sivusta kyllästynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin temperamenttisempi, johtui osittain huonosta voinnista. Nykyään aika rauhallinen. Monet ovat todella kärttyisiä, kun ovat nälissään tai väsyneitä tai tulevat kohdellut huonosti. Ei se varmaan liity temperamenttiin.
Niinpä. Olosuhteista johtuva ärtyisyys on luonnollinen reaktio. Toki olisi hyvä tiedostaa mikä on pielessä.
Kyllä ne kaikkiin vaikuttavat, vaikka muuta väittäisivät. Kukaan ei ole parhaimmillaan silloin, kun on valvonut yön, jättänyt pari ateriaa väliin ja toinen osapuoli haastaa riitaa. Päihdeongelmaisella eksällä viikkoa pidempi juomaputki oli no-go zone, jos ei halunnut turpiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä, kyllä parhaiten saavat aikaan ne, joilla tunne-elämä ei vie kaikkea energiaa elämästä. Temperamenttiset draamavuoristoratailijat vain ihmettelevät, että minne koko elämä siinä kaaoksessa oikein edes katosi.
Kaikki johtajat ovat yleensä temperamenttisia luonteita vaikka jotkut kätkevät sen paremmin kuin toiset. Mitäs sinä olet saanut aikaiseksi. Kerropa näyttösi.
Vierailija kirjoitti:
Esim muuan Sauli Niinistö on hyvinkin temperamentikas ja luonteikas persoona.
Mitä sitten? Harvan unelmamies se sakkoineen muutenkin on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä kova ikävä. Haluaisin enemmän.
Nii mäkin. Nähtäiskö ny?
Juu. Laita irl viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Voi tuottaa sen, ettei katsele tiettyjä epäkohtia niin helposti. Täytyy sanoa, että mulla palais käämit aika nopeasti jos esim. jotain muksuista kiusattaisiin ja lähtisin ite selvittämään asiaa. Jouduin myös viime keväänä soittamaan pari valituspuhelua tietyistä asioista kun ei hoidettu asiallisesti mitä ois pitäny.
Oltiinkohan yhtä aikaa päiväunilla.... 🥰
Kultarakasihana, jos selviän tästä viikosta ehjänä ja tolkuissani, lupaan kirjoittaa sulle suloisen viestin.😓
Vierailija kirjoitti:
Hän ei kutsuisi kotiinsa.
Mun kaivattu saisi tulla. Ja moni muukin. Keitettäisiin kahvit. 💙💙💙💛💛💛💛💛 Nyt en kyllä ole kotosalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Tämä yllä oleva on ketjun otsikko, jos et ole (itsekkyyttäsi) sattunut huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ensimmäinen viestini tänne tänään. Lopetapa itse kun kerran taas aloitit jankkaamisesta jankuttamisen.
Juu, aina se on se päivän ihka eka viesti 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Ei löydy oikein sanoja kuvailla miltä jo tuo tuntuisi. sivu