Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (12777)

Vierailija
11181/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset on temperamentiltaan tulisempia kuin toiset. Ei siinä ole mitään ihmeellistä tai saatanallista. Kunhan pitää reaktionsa jokseenkin kurissa eikä ryhdy suoraan aggressioon, asia on siedettävissä. Temperamenttissa voi olla hyviäkin puolia, voi saada aikaiseksi muutosta jne. helpommin kuin rauhallinen tasainen tallaaja, joka elää päivän kerrallaan ja ottaa lunkisti. 

Lopettaisitko jo ton jankuttamisen. Ei liity tähän ketjuun mitenkään. Miten joku voi olla noin itsekeskeinen m*lkku.

Mielelläni, kunhan en ole tyhmä kuten te. T. Koville kova ja lempeille lempeä. 

Vierailija
11182/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisestä pitää löytyä tulisempikin puoli tai en jaksaisi yhtään. Talla pohjaan ja menoksi. 

😍 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11183/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole yhtä helppoa. Esim. mun joillakin läheisillä ihmisillä on ollut aina haasteita impulssien hallinnassa eikä se ole ollut ikinä omasta tahdosta kiinni. Ajan kanssa ovat oppineet hillitsemään itseään, mutta se herkkyys ja potenttiaali on aina olemassa. Vannon, ettei kukaan joka on syntynyt vastakkaisen tempperamentin kanssa ja kuvittelee siksi kaiken käytöksen olevan omasta tahdosta kiinni toivoisi samaa kenellekään. Reaktiivinen väkivalta ei ole valinta, se että ei työskentele aktiivisesti ottaakseen sen haltuun jollakin tavoin, taas on. Toisaalta asiat eivät ole mustavalkoisia: jos pettyy itseensä ja alkaa vihata itseään impulssiivisuutensa takia saattaa myös helpommin luovuttaa ja lakata yrittämästä. Varsinkin jos kukaan ei usko hyvään tässä ihmisessä. Tarvitsemme kaikki lisää rakkautta ja ymmärrystä toisiamme kohtaan. Lähetän siis rakkautta tänään heille, joilla on raskain taakka. Joko tekijöinä tai vastaanottajina.

Vierailija
11184/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset on temperamentiltaan tulisempia kuin toiset. Ei siinä ole mitään ihmeellistä tai saatanallista. Kunhan pitää reaktionsa jokseenkin kurissa eikä ryhdy suoraan aggressioon, asia on siedettävissä. Temperamenttissa voi olla hyviäkin puolia, voi saada aikaiseksi muutosta jne. helpommin kuin rauhallinen tasainen tallaaja, joka elää päivän kerrallaan ja ottaa lunkisti. 

Olet väärässä, kyllä parhaiten saavat aikaan ne, joilla tunne-elämä ei vie kaikkea energiaa elämästä. Temperamenttiset draamavuoristoratailijat vain ihmettelevät, että minne koko elämä siinä kaaoksessa oikein edes katosi.

Kaikki johtajat ovat yleensä temperamenttisia luonteita vaikka jotkut kätkevät sen paremmin kuin toiset. Mitäs sinä olet saanut aikaiseksi. Kerropa näyttösi. 

Vaikka mitä, mutta eipä nyt ole kuule mitään tarvetta täällä tulla tunnistetuksi. Totean vain sen verran, että olet edelleen väärässä, johtajuus vaatii enemmänkin pitkää kuin lyhyttä pinnaa.

Vierailija
11185/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisitko jo ton jankuttamisen. Ei liity tähän ketjuun mitenkään. Miten joku voi olla noin itsekeskeinen m*lkku.

Oli ensimmäinen viestini tänne tänään. Lopetapa itse kun kerran taas aloitit jankkaamisesta jankuttamisen. 

Älä valehtele. Aloitit vaan uuden jankkauksen. En riitele idioottien kanssa. Ohistele rauhassa ketju lukkoon.

Vierailija
11186/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vastavuoroista kiinnostusta kaivattusi kanssa?

Kuvaile, mistä päättelet, että on tai ei ole?

Kyllä on. Pientä flirttiä on. Ja katseista ja käytöksestäkin sen tietää. En edes kiinnostuisi kenestäkään, jos ei olisi pientä (tai isoa😘) kipinää kohtaamisissa. Se mihin tämä sitten johtaa, vai johtaako mihinkään, niin sitä tässä nyt odotellaan.

Tuo johtaa vain sydänten särkymiseen. Oikea kiinnostus ei ole pientä flirttiä.

Eli pitäisikö mielestäsi heti olla kirkkoa varmaassa ja muuttamassa yhteen vai mitä tarkoitat?

Vierailija
11187/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tyhmempi.

Vierailija
11188/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtäkkiä kova ikävä. Haluaisin enemmän.

Nii mäkin. Nähtäiskö ny?

Juu. Laita irl viestiä.

Eiku laita sä, mua ujostuttaa

Vierailija
11189/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän jättää panssarit kotiin ja muurit pystyttämättä, kun aistii ja saa kokea toisen aidot tunteet ja kiinnostuksen ja välittämisen. 

Oikeassa seurassa noin.💙

Vierailija
11190/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustanaamio? 😀

Vierailija
11191/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisestä pitää löytyä tulisempikin puoli tai en jaksaisi yhtään. Talla pohjaan ja menoksi. 

Moni mies kuuluu sanovan että haluaa tempperamenttisen, tulisen naisen. Sitten kun tulee riitoja, ja ne räjähtää käsiin, sit ne sanoo ett kun se on niin temppetamenttinen. TAI mustamaalaa naisen mt tapaukseksi. Itse olen sitä mieltä että se "temppetamentti" mistä ihmiset täällä puhuu on kypsymättömyyttä ottaa toista huomioon asioissa, keskenkasvuisuutta, kaunaista, toraisaa, joustamattomuutta, kykenemättömyyttä puhua asioista, itsehillinnän ja kunnioituksen puutetta toista ihmistä kohtaan, etc etc minä minä minä, it's my way or high way - asennetta. Yök.

Vierailija
11192/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vastavuoroista kiinnostusta kaivattusi kanssa?

Kuvaile, mistä päättelet, että on tai ei ole?

Kyllä on. Pientä flirttiä on. Ja katseista ja käytöksestäkin sen tietää. En edes kiinnostuisi kenestäkään, jos ei olisi pientä (tai isoa😘) kipinää kohtaamisissa. Se mihin tämä sitten johtaa, vai johtaako mihinkään, niin sitä tässä nyt odotellaan.

Tuo johtaa vain sydänten särkymiseen. Oikea kiinnostus ei ole pientä flirttiä.

Eli pitäisikö mielestäsi heti olla kirkkoa varmaassa ja muuttamassa yhteen vai mitä tarkoitat?

*varaamassa.

Vierailija
11193/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole yhtä helppoa. Esim. mun joillakin läheisillä ihmisillä on ollut aina haasteita impulssien hallinnassa eikä se ole ollut ikinä omasta tahdosta kiinni. Ajan kanssa ovat oppineet hillitsemään itseään, mutta se herkkyys ja potenttiaali on aina olemassa. Vannon, ettei kukaan joka on syntynyt vastakkaisen tempperamentin kanssa ja kuvittelee siksi kaiken käytöksen olevan omasta tahdosta kiinni toivoisi samaa kenellekään. Reaktiivinen väkivalta ei ole valinta, se että ei työskentele aktiivisesti ottaakseen sen haltuun jollakin tavoin, taas on. Toisaalta asiat eivät ole mustavalkoisia: jos pettyy itseensä ja alkaa vihata itseään impulssiivisuutensa takia saattaa myös helpommin luovuttaa ja lakata yrittämästä. Varsinkin jos kukaan ei usko hyvään tässä ihmisessä. Tarvitsemme kaikki lisää rakkautta ja ymmärrystä toisiamme kohtaan. Lähetän siis rakkautta tänään heille, joilla on raskain taakka. Joko tekijöinä tai vastaanottajina.

Eihän täällä ole väitettykään että se ois omasta tahdosta kiinni. On vain todettu, ettei tuollaisen pidä seurustella vaan olla yksin, ettei aiheuta vahinkoa muille kuin itselleen. Jos on hallitsematon ongelma, ei saa tehdä siitä muidenkin ongelmaa.

ja nyt nää temperamenttiongelmaiset tekee siitä piirteestään muiden ongelmaa täällä 🙄

Vierailija
11194/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä ole väitettykään että se ois omasta tahdosta kiinni. On vain todettu, ettei tuollaisen pidä seurustella vaan olla yksin, ettei aiheuta vahinkoa muille kuin itselleen. Jos on hallitsematon ongelma, ei saa tehdä siitä muidenkin ongelmaa.

ja nyt nää temperamenttiongelmaiset tekee siitä piirteestään muiden ongelmaa täällä 🙄

Voi, 8hm8sen tyhmyyttä. Toiset ei vain ymmärrä ketjun otsikkoa 🤦🤦🤦🤦🤦

Vierailija
11195/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

* ihmisen

Vierailija
11196/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies kuuluu sanovan että haluaa tempperamenttisen, tulisen naisen. Sitten kun tulee riitoja, ja ne räjähtää käsiin, sit ne sanoo ett kun se on niin temppetamenttinen. TAI mustamaalaa naisen mt tapaukseksi. Itse olen sitä mieltä että se "temppetamentti" mistä ihmiset täällä puhuu on kypsymättömyyttä ottaa toista huomioon asioissa, keskenkasvuisuutta, kaunaista, toraisaa, joustamattomuutta, kykenemättömyyttä puhua asioista, itsehillinnän ja kunnioituksen puutetta toista ihmistä kohtaan, etc etc minä minä minä, it's my way or high way - asennetta. Yök.

Niinhän ne on täälläkin koko tän iltapäivän olleet, minä minä minä ja minun oikeus ja minua ei ymmärretä. Joku jopa vertas itseään johtajiin ja presidentteihin 🤣

Vierailija
11197/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän väliin vähän kaipausta: Miten on synttäripäivä sujunut?

Vierailija
11198/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuntuu provoilu teihin uppoavan ,kun jokaiseen viestiin vastaatte,

Vierailija
11199/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne on täälläkin koko tän iltapäivän olleet, minä minä minä ja minun oikeus ja minua ei ymmärretä. Joku jopa vertas itseään johtajiin ja presidentteihin 🤣

Normi ohistelijan käytöstä tuo.

Vierailija
11200/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä olisiko extempore näkeminen mahdollinen, vai pitääkö käyttää autoa.....