Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (12777)

Vierailija
11121/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei kutsuisi kotiinsa.

En mäkään yleensä.

Vierailija
11122/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään miksen edes harkitse suomalaista puolisoa.. x

Jep, rumaa temperamenttiongelmaisten normalisointia täällä tänään

Ja hemmetin välinpitämätöntä ohistelua.

Sitäkin, mutta se on noille temperamenttiongelmaisille tyypillistä. HEILLÄ ON OIKEUS  ja muiden pitää vain sietää

Kuulostat aggressiiviselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11123/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kuumakallea ei sovi yhteen. 

Kuumakallet harvemmin ovat parisuhdematskua. Ainakaan väkivaltaiset. Eksä pulttasi sekunneissa täyteen raivoon milloin mistäkin mitättömästä syystä, huusi, uhkaili, sylki päin naamaa, huoritteli ja löi. 

Never again.

Kuumakalleja on joka lähtöön. Kaikki eivät lyö eivätkä edes huuda ja leppyä voi nopeasti.

Ihan vtun raskas ihmistyyppi, joka saa muut hiipimään munankuorilla ympärillä. Ei sovi yhteen yhtään kenenkään kanssa, olkoon yksin

Minä olen, mutta ei minun kans tarvii hiiviskellä. Kysy vaikka läheisiltä.

Et sä sitä tiedä, mitä ne oikeasti ajattrlee, eihän sulle sitä uskalla sanoa. Mee otteesi rähinöittesi kanssa. Sivusta

Ihan älytöntä tietää toisten asiat. Olen puhunut heidän kanssaan kyllä ihan avoimesti. Kuulostaa siltä, että ongelma on siellä päässä, kun pitää raivota tuntemattomille.

Mä en raivoa mitään vaan selitän sulle, että sun käytös ei ole ookoo vaikka miten sitä täällä yritätkin normalisoida. Hoida muualla nämä ongelmasi mut hoida ne ennen kuin sotket muita ihmisiä mukaan

Vierailija
11124/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul ei on ikinä ollu telkkaria. Voitin.

Väärä kilpailu, kyse oli siitä kun joku retardi luuli että leffojen kattomiseen tarvii telkkarin

Kaipaatko sitä retardia? Vai oletko itse se retardi joka ohistelee jatkuvasti? 

En ja en, ohistelin tolla kommentillani ihan yhtä paljon kuin sinäkin tällä. Taidat itse olla se retardi siis

Jankuta yksinäs retardi.

Vierailija
11125/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin, mutta se on noille temperamenttiongelmaisille tyypillistä. HEILLÄ ON OIKEUS  ja muiden pitää vain sietää

Kuulostat idiootilta.

Vierailija
11126/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuumakallet harvemmin ovat parisuhdematskua. Ainakaan väkivaltaiset. Eksä pulttasi sekunneissa täyteen raivoon milloin mistäkin mitättömästä syystä, huusi, uhkaili, sylki päin naamaa, huoritteli ja löi. 

Never again.

Kuumakalleja on joka lähtöön. Kaikki eivät lyö eivätkä edes huuda ja leppyä voi nopeasti.

Ihan vtun raskas ihmistyyppi, joka saa muut hiipimään munankuorilla ympärillä. Ei sovi yhteen yhtään kenenkään kanssa, olkoon yksin

Et sä sitä tiedä, mitä ne oikeasti ajattrlee, eihän sulle sitä uskalla sanoa. Mee otteesi rähinöittesi kanssa. Sivusta

Ihan älytöntä tietää toisten asiat. Olen puhunut heidän kanssaan kyllä ihan avoimesti. Kuulostaa siltä, että ongelma on siellä päässä, kun pitää raivota tuntemattomille.

Mä en raivoa mitään vaan selitän sulle, että sun käytös ei ole ookoo vaikka miten sitä täällä yritätkin normalisoida. Hoida muualla nämä ongelmasi mut hoida ne ennen kuin sotket muita ihmisiä mukaan

Sinun käytös ei ole ok, kun laitat sanoja suuhun. Sellainen on törkeää.

Vierailija
11127/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.

Nainen

Muutama sivuhuomio:

-hän ei anna MINULLE huomiota ja huolenpitoa (sen sijaan, että nämä olisivat molemminpuolista)

-MINUN on vaikea pysyä järkevänä (kiukuttelen kuin pikkulapsi, lähden tunteeni vietäväksi)

-MINUN on vaikea olla tekemättä jotakin dramaattista (lue yllä: pikkulapsitason tunnesäätelykyvyt, tai huomionhakuinen persoona)

-VOITTAAKSENI (ihmissuhteet eivät ole mikään kamppailulaji tai kilpailu).

En ihmettele, miksi et ole suosiossaan. Ole hyvä analyysistä.

Tiedän, etten saisi olla niin riitaisa ja vihamielinen tuntiessani närkästystä ja torjutuksi tulemista, enkä saisi esittää sarkastisia kommentteja kyseisestä henkilöstä kaipauksen aiheen alla. Mutta en pystynyt siihen. 

Minun tunteeni ovat myös tärkeitä, ja halusin käyttää tätä lavaa näyttääkseni hänelle, että näen muita, jotka ovat täällä samasta syystä kuin minä, purkamassa vihaansa ja kaunaansa.

Ei torjutuksi tulemisen pitäisi aiheuttaa ihmisessä kaunaa tai vihaa. Mene peilin eteen miettimään itseäsi! 

Eri

Jep. Melkoisen itsekästä tuntea vihaa ja kaunaa siitä jos joku ei ole sinusta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Ei kukaan sitä voi päättää kenestä kiinnostuu. Huh huh. 

Jotkut silti ruokkivat toista vaikka eivät ole kiinnostuneet. Se on ilkeyttä. Sitä ei kestä kukaan loputtomiin.

Kukaan ei ruoki sua. Omit viestejä jotka ei ole sulle.

Siksi sinunkin pitäisi kirjoittaa kenelle viestisi ovat. Mutta et pysty siihen.

Vierailija
11128/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never again.

Sinun käytös ei ole ok, kun laitat sanoja suuhun. Sellainen on törkeää.

Oletko yksinkertainen? Lue toi v*tun otsikko! Toi sun hölmöys varmasti ärsyttää monia.

Vierailija
11129/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säyseät huutavat tulitemperamenttisille, jotka tuntevat vikansa. Ei tekis huonoa säyseillekään.

Vierailija
11130/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oikeasti ole temperamenttiongelmaa vaan mun rajoja on ylitetty eri tavoin koko elämän ajan, eipä ihme kun käämit kärähtäneet välillä. Vasta harjottelen rajojen asettamista tietyllä tavalla.

Täällä ne rajat eivät muotoudu. Häviät joka kerta.

Vierailija
11131/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaita tietäjiä ovat henkilöt, jotka eivät tiedä, mistä edes puhuvat. Omaa synnynnäistä, välitöntä reagointitapaa ei voi valita tai muuttaa. Lieventää voi esim. mielialalääkityksellä. Käytöstään voi säädellä.

Sit ei pidä olla parisuhteessa vaan yksin, jos ei pysty. Niin yksinkertaista se on

Joillekin kaikki on mustaa tai valkoista. Ihmisiä mekin olemme, jopa mukavia, herkkiä ja lempeitä. Yksi piirre ei demonisoi ketään.

Kyllä temperamenttiongelma on sellainen, ettei sitä tarvitse muiden ongelmaksi ehdoin tahdoin pakottaa. Jätä ihmiset rauhaan ja muuta metsään raivoamaan keskenäsi.

Kuule, en ole raivonnut moneen kuukauteen, että revi siitä. Huvittaa niin kova tarve tuomita tietämättä mistään.

Oikein moneen kuukauteen. Mitaliako odotat?

Vierailija
11132/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei kutsuisi kotiinsa.

En ota kotiini vieraita ihmisiä. Minun kotiin pääsee ihminen, joka pääsee sydänmeeni😊 Niitä on vähän. 

Sivusta 

Vierailija
11133/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaita tietäjiä ovat henkilöt, jotka eivät tiedä, mistä edes puhuvat. Omaa synnynnäistä, välitöntä reagointitapaa ei voi valita tai muuttaa. Lieventää voi esim. mielialalääkityksellä. Käytöstään voi säädellä.

Sit ei pidä olla parisuhteessa vaan yksin, jos ei pysty. Niin yksinkertaista se on

Joillekin kaikki on mustaa tai valkoista. Ihmisiä mekin olemme, jopa mukavia, herkkiä ja lempeitä. Yksi piirre ei demonisoi ketään.

Kyllä temperamenttiongelma on sellainen, ettei sitä tarvitse muiden ongelmaksi ehdoin tahdoin pakottaa. Jätä ihmiset rauhaan ja muuta metsään raivoamaan keskenäsi.

Kuule, en ole raivonnut moneen kuukauteen, että revi siitä. Huvittaa niin kova tarve tuomita tietämättä mistään.

Tehkää tälle p@skalle oma ketju

Tämä on kaipuuketju.

Siis kun näille on tyypillistä just tää rajaton käytös. Kävelevät muiden yli miten haluavat.

Mä nyt vaan oon tämmönen

Vierailija
11134/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin temperamenttisempi, johtui osittain huonosta voinnista. Nykyään aika rauhallinen. Monet ovat todella kärttyisiä, kun ovat nälissään tai väsyneitä tai tulevat kohdellut huonosti. Ei se varmaan liity temperamenttiin.

Vierailija
11135/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan missään muussa ketjussa näin tyhmää porukkaa, en usko. 

Terveiset kaipaamalleni, olet huippu tyyppi💗

Nyt poistun, en kestä typeryksiä.

Vierailija
11136/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en ole, sori.

Vierailija
11137/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.

Nainen

Muutama sivuhuomio:

-hän ei anna MINULLE huomiota ja huolenpitoa (sen sijaan, että nämä olisivat molemminpuolista)

-MINUN on vaikea pysyä järkevänä (kiukuttelen kuin pikkulapsi, lähden tunteeni vietäväksi)

-MINUN on vaikea olla tekemättä jotakin dramaattista (lue yllä: pikkulapsitason tunnesäätelykyvyt, tai huomionhakuinen persoona)

-VOITTAAKSENI (ihmissuhteet eivät ole mikään kamppailulaji tai kilpailu).

En ihmettele, miksi et ole suosiossaan. Ole hyvä analyysistä.

Tiedän, etten saisi olla niin riitaisa ja vihamielinen tuntiessani närkästystä ja torjutuksi tulemista, enkä saisi esittää sarkastisia kommentteja kyseisestä henkilöstä kaipauksen aiheen alla. Mutta en pystynyt siihen. 

Minun tunteeni ovat myös tärkeitä, ja halusin käyttää tätä lavaa näyttääkseni hänelle, että näen muita, jotka ovat täällä samasta syystä kuin minä, purkamassa vihaansa ja kaunaansa.

Ei torjutuksi tulemisen pitäisi aiheuttaa ihmisessä kaunaa tai vihaa. Mene peilin eteen miettimään itseäsi! 

Eri

Jep. Melkoisen itsekästä tuntea vihaa ja kaunaa siitä jos joku ei ole sinusta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Ei kukaan sitä voi päättää kenestä kiinnostuu. Huh huh. 

Jotkut silti ruokkivat toista vaikka eivät ole kiinnostuneet. Se on ilkeyttä. Sitä ei kestä kukaan loputtomiin.

Kukaan ei ruoki sua. Omit viestejä jotka ei ole sulle.

Siksi sinunkin pitäisi kirjoittaa kenelle viestisi ovat. Mutta et pysty siihen.

Katsos kun kukaan ei voi allekirjoittaa toisten nimettömiä viestejä joita harhoissasi omisit silti.

Vierailija
11138/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä kova ikävä. Haluaisin enemmän.

Vierailija
11139/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää tälle p@skalle oma ketju

Tämä on kaipuuketju.

Siis kun näille on tyypillistä just tää rajaton käytös. Kävelevät muiden yli miten haluavat.

Mä nyt vaan oon tämmönen

Tiedän, harva tajuaa olevansa tyhmä. Eikä näiltä voi sitä odottaakaan. Hyvät päivänjatkot sulle!

Vierailija
11140/12777 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oikeasti ole temperamenttiongelmaa vaan mun rajoja on ylitetty eri tavoin koko elämän ajan, eipä ihme kun käämit kärähtäneet välillä. Vasta harjottelen rajojen asettamista tietyllä tavalla.

Täällä ne rajat eivät muotoudu. Häviät joka kerta.

? En mä täällä osallistu erityisemmin mihinkään kahinoihin, nykyään ainakaan. Mun ongelma ja ns sokea piste taitaa olla lähinnä sukulaiset. Esim. ihmiset, jotka tarvitsee apua saattaa käyttäytyä myös hyvin epäterveellä tavalla. En kuitenkaan yleensä osaa olla auttamatta jos joku tarvitsee. Jne.