Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10786)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräisesti joka ikinen päivä Suomessa sairastuu vakavasti yli 100 ihmistä. Vuodessa yli 40 000. Takuulla tälläkin palstalla on ollut useita sairastuneita, olisi ihme jos ei. Miksi kukaan sellaisesta tänne valehtelisi anonyymisti.
Monet vain valehtelevat ja muut huolestuvat turhaan, sairasta toimintaa.
Kuinka monesta anonyymista olet oikeasti palstalla huolestunut? Sivusta
Parkkeerasinpas eilen kaivatun viereen! Eikä hänkään sitä edes tiedä, koska ei ole stalkannut autoani. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä aika. 😢
Ja liian monta kuppasta baaripanoa välissä 😥
No pitikö niihin ryhtyä, miesparka.
Kaipaan sitä millainen hän oli ennen, n. 10 vuotta sitten. En pidä tästä "valaistuneesta" versiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi en ole lähestynyt liittyy siihen että sain marraskuussa tietää tulevan kesän olevan todennäköisesti viimeinen. Ahdistus oli sillä hetkellä todella suuri, mutta olen saanut asian suurin piirtein käsiteltyä. Uskon että olet ihmetellyt käytöstäni, ja sitä että kaikki asiat eivät etene. Haluan kuitenkin että välimme ovat hyvät, ja kerron kyllä kun aika on.
Nyt kun kelit ovat aurinkoiset niin melankolia iskee. Nautitaan silti auringosta.Kenelle nämä terveiset?
Kaivatulleni.
Taidat valehdella. Uhriutuja.
Oletko jotenkin vajaa? Miksi valehtelisin tuollaisesta? Oot tainnut jäädä jo useammastakin junasta.
No sellaisia ihmisiä on. Mun eksä valehteli kahteen otteeseen olevansa kuolemansairas, kun avioero oli vireillä 😅 ja molemmilla kerroilla eri syy. Tästä on nyt 17vuotta, eikä ole kuollut.
On vaarana että näet kaikkialla narsismia. On oikeastikin sairaita.
Minä en kommentoinut koko aloitukseen muutakuin tuon. Jos joku kertoo netissä olevansa sairas otan sen tosissaan ensi alkuun. Mutta jätän valheelle tilaa, jos väittää olvansa kuolemansairas ja muotoilee asian tietyllä tapaa. Ei kukaan usko kaikkea sinisilmäisesti mitä netissä vedätetään. Täällä voit olla mitä vaan. Yks päivä joku oli kristus.
Ja sä ajattelet että tuo taidokas huijaus olisi mennyt täydestä ilman tarkkanäköistä epäilyäsi. Excellent! 👍
Ja tähän klassiseen 'otti toisen' loppui tämäkin ihana kaipaus, keskityn sitten kokoamaan itseni ja kohti uusia pettymyksiä 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräisesti joka ikinen päivä Suomessa sairastuu vakavasti yli 100 ihmistä. Vuodessa yli 40 000. Takuulla tälläkin palstalla on ollut useita sairastuneita, olisi ihme jos ei. Miksi kukaan sellaisesta tänne valehtelisi anonyymisti.
Millaisissa piireissä olet?
Miten mitkään piirit liittyy tuohon? Mäkin oon kohdannut henkilön joka haki huomiota tuollaisilla jutuilla. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Haittaako sinua nainen, jos pidän sua mun omana salaisena hutsuna? Tykkään meidän panohetkistä, mutta vaimon ja perheen kanssa elän elämääni.
Voin ostella sulle isolla palkallani kyllä kaikkea mistä tykkäät
Voi olla että vaimo ja perhe ei tykkää sun panohetkistä?
Vierailija kirjoitti:
Ja tähän klassiseen 'otti toisen' loppui tämäkin ihana kaipaus, keskityn sitten kokoamaan itseni ja kohti uusia pettymyksiä 😞
Ja ajattelit omia täältä jonkun randomin kommentin etkä selvitä irl. Omapa on vikasi. En jaksa olla oikomassa jokaista trollin viestiä. Oon väsynyt tähän palstaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa piireissä olet?
Miten mitkään piirit liittyy tuohon? Mäkin oon kohdannut henkilön joka haki huomiota tuollaisilla jutuilla. Sivusta
Ahaa. Minä en ole kohdannut. Ja miksi kukaan valehtelisi anonyymillä palstalla. Kuvitteletko tunnistavasi yksittäisiä tyyppejä? Minä en kuvittele.
Vierailija kirjoitti:
Kohta saat.
Ai viestin?
Vierailija kirjoitti:
Kohta saat.
Mitä? Hyvää vai huonoa?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sitä millainen hän oli ennen, n. 10 vuotta sitten. En pidä tästä "valaistuneesta" versiosta.
Mä olin valaistunut jo hyvin, hyvin
kauan aikaa sitten.
10 vuotta sitten olin puppycute
söpis, vielä hieman liian kiltti.
Se > hellänhuolehtiva
aina_kiva_symppis.
Nyt persoonani kukoistaa
vahvimmillaan ja viisaimmillaan.
Jstn syystä myös magnetismini
näyttää olevan huipussaan.
.
Pidän puoleni viimeiseen
hengenvetoon tuumaakaan
periksi antamatta. Just watch me.
Imma badass angel and you'll
respect me for my integrity. x
Anteeksi mut aloin nauraa tuolle jonkun ex-miehelle joka oli esittänyt kuolemansairasta 2 kertaa ja vieläkin 17 vuotta myöhemmin henki pihisee😂 Kaikkia dramaattisia tolloja sitä onkin, kun eivät osaa erota asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kauan aikaa sitten.
Se > hellänhuolehtiva
aina_kiva_symppis.
Nyt persoonani kukoistaa
.
Pidän puoleni viimeiseen
hengenvetoon tuumaakaan
periksi antamatta. Just watch me.
Imma badass angel and you'll
respect me for my integrity. x
En tarkoittanut sinua
Kuvitelkaa, nytkin jossain päin Suomea joku on viestillä kysynyt kaivattuansa treffeille ja istuvat kasvokkain ravintolassa kepeästi jutellen, silmiin katsoen ja hymyillen, tutustuen ja lähentyen. Yhteistä polkua aloittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kauan aikaa sitten.
Se > hellänhuolehtiva
aina_kiva_symppis.
Nyt persoonani kukoistaa
.
Pidän puoleni viimeiseen