Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieleni on tyyni. Aurinkoinen ilma ja kevään merkkejä luonnossa ja ilmassa. Mikä tämän parempaa. Elämässä kaikki hyvin.
Kiva et edes jollain on kaikki hyvin.
Kaikki on suhteelista ja myös siitä, miten asennoituu mihinkin.
Ei asennoituminenkaan aina auta. Joskus taakka on vain liian painava kantaa.
Lisäys: Ja ennen kuin syyllistät asenteesta niin pohdi omalle kohdallesi. Vaatii tunneälyä.
Itse voit myös miettiä ennen ohejiden antoa sitä, että et tiedä neuvojesi kohteesta mitään, mitä hän on elämässään kokenut ja millaisia taakkoja hänellä on ehkä ollut tai on.
No kerro, millaisia taakkoja?
Liika uteliaisuus ei kuulu hyveisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan parane että aloit leikkimään varattuna tunteilla.
Sä tiesit.
En tiennyt ennenkuin kerroin tunteistani. Hänellä oli pari kuukautta aikaa kertoa tutustuessa. Tietenkään en älynnyt kysyä.
Itkettää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon ilkeilyä. Onko teillä kaivatullenne vain vihaa ja ilkeyttä annettavaksi? Voisiko aloittaa "lähetä vihaiset terveiset kaivatulle"-ketjun erikseen?
Puolet niistä on ilkeitä trollauksia niin ne on kiinni kaipausketjussa kuin purkka hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Voimia kaivatulle
😢😢😢kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieleni on tyyni. Aurinkoinen ilma ja kevään merkkejä luonnossa ja ilmassa. Mikä tämän parempaa. Elämässä kaikki hyvin.
Kiva et edes jollain on kaikki hyvin.
Kaikki on suhteelista ja myös siitä, miten asennoituu mihinkin.
Ei asennoituminenkaan aina auta. Joskus taakka on vain liian painava kantaa.
Lisäys: Ja ennen kuin syyllistät asenteesta niin pohdi omalle kohdallesi. Vaatii tunneälyä.
Itse voit myös miettiä ennen ohejiden antoa sitä, että et tiedä neuvojesi kohteesta mitään, mitä hän on elämässään kokenut ja millaisia taakkoja hänellä on ehkä ollut tai on.
No kerro, millaisia taakkoja?
Miksi sä kalastelet tietoja? Päästäksesi trollailemaan? Ei palstalle kuulu taakat eikä muutkaan asiat
Naapurin mies taitaa olla vähän ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon ilkeilyä. Onko teillä kaivatullenne vain vihaa ja ilkeyttä annettavaksi? Voisiko aloittaa "lähetä vihaiset terveiset kaivatulle"-ketjun erikseen?
Puolet niistä on ilkeitä trollauksia niin ne on kiinni kaipausketjussa kuin purkka hiuksissa.
Mulle kävi jossain vaiheessa niin, että aina kun oltiin nähty kaivatun kanssa tänne tuli ilkeyksiä jotka sopi minuun. Aloin miettiä että kävikö hän täällä minua haukkumassa!
Haittaako sinua nainen, jos pidän sua mun omana salaisena hutsuna? Tykkään meidän panohetkistä, mutta vaimon ja perheen kanssa elän elämääni.
Voin ostella sulle isolla palkallani kyllä kaikkea mistä tykkäät
Vierailija kirjoitti:
Se olisi ihan suotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Uhriutujat, psykot ja narskut valehtelee.
Rehellinen ihminen ei ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhriutujat, psykot ja narskut valehtelee.
Jep, yrittävät saada empatian ja säälin heräämään, ettei toinen lähde.
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole minun päänsärkyni,
jos näin on. Panccikorttia ei
edelleenkään ole tulossa.
Eivät pastårismiehet sentään
noin höynäytettävissä ole.
-🥸-
> Seppå lukaalinsa länsisiivestä
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräisesti joka ikinen päivä Suomessa sairastuu vakavasti yli 100 ihmistä. Vuodessa yli 40 000. Takuulla tälläkin palstalla on ollut useita sairastuneita, olisi ihme jos ei. Miksi kukaan sellaisesta tänne valehtelisi anonyymisti.
Monet vain valehtelevat ja muut huolestuvat turhaan, sairasta toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, parkkaa autonsa samalle parkkipaikalle. Se on mobiililähentelyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräisesti joka ikinen päivä Suomessa sairastuu vakavasti yli 100 ihmistä. Vuodessa yli 40 000. Takuulla tälläkin palstalla on ollut useita sairastuneita, olisi ihme jos ei. Miksi kukaan sellaisesta tänne valehtelisi anonyymisti.
Monet vain valehtelevat ja muut huolestuvat turhaan, sairasta toimintaa.
Millaisissa piireissä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi en ole lähestynyt liittyy siihen että sain marraskuussa tietää tulevan kesän olevan todennäköisesti viimeinen. Ahdistus oli sillä hetkellä todella suuri, mutta olen saanut asian suurin piirtein käsiteltyä. Uskon että olet ihmetellyt käytöstäni, ja sitä että kaikki asiat eivät etene. Haluan kuitenkin että välimme ovat hyvät, ja kerron kyllä kun aika on.
Nyt kun kelit ovat aurinkoiset niin melankolia iskee. Nautitaan silti auringosta.Kenelle nämä terveiset?
Kaivatulleni.
Taidat valehdella. Uhriutuja.
Oletko jotenkin vajaa? Miksi valehtelisin tuollaisesta? Oot tainnut jäädä jo useammastakin junasta.
No sellaisia ihmisiä on. Mun eksä valehteli kahteen otteeseen olevansa kuolemansairas, kun avioero oli vireillä 😅 ja molemmilla kerroilla eri syy. Tästä on nyt 17vuotta, eikä ole kuollut.
On vaarana että näet kaikkialla narsismia. On oikeastikin sairaita.
Minä en kommentoinut koko aloitukseen muutakuin tuon. Jos joku kertoo netissä olevansa sairas otan sen tosissaan ensi alkuun. Mutta jätän valheelle tilaa, jos väittää olvansa kuolemansairas ja muotoilee asian tietyllä tapaa. Ei kukaan usko kaikkea sinisilmäisesti mitä netissä vedätetään. Täällä voit olla mitä vaan. Yks päivä joku oli kristus.
Voimia kaivatulle