Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10786)
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa, nytkin jossain päin Suomea joku on viestillä kysynyt kaivattuansa treffeille ja istuvat kasvokkain ravintolassa kepeästi jutellen, silmiin katsoen ja hymyillen, tutustuen ja lähentyen. Yhteistä polkua aloittaen.
Näinpä.
Ikävä vaik ei ees tunneta 😓
Kunpa myös mun kaivattu yrittäis kirjoittaa rivien väliin näkymättömiä suukkoja. Tai ihan riveille näkyviä suukkoja... 😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Kunpa myös mun kaivattu yrittäis kirjoittaa rivien väliin näkymättömiä suukkoja. Tai ihan riveille näkyviä suukkoja... 😘😘😘
Vähän vaikee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa, nytkin jossain päin Suomea joku on viestillä kysynyt kaivattuansa treffeille ja istuvat kasvokkain ravintolassa kepeästi jutellen, silmiin katsoen ja hymyillen, tutustuen ja lähentyen. Yhteistä polkua aloittaen.
Ja kuvitelkaa, miten monessa suunnassa viestitellään tai jutellaan kaivatun kanssa niitä näitä ja tikustakin asiaa, mutta ei kysytä treffeille, koska joku on varattu tai työkaveri tai pomo tai sukua tai ex tai rikas tai köyhä tai jotenkin sopimaton tai alaikäinen tai väärää suuntautumista jne. Ja sitten unelmoidaan niistä treffeistä vaan täällä ja tunnustetaan tunteita anonyymisti koska yhteistä polkua ei ole luvassa.
Mäkin tässä ohessa viestittelen ihanuudelle raskaista asioista ja yritän kirjoittaa rivien väliin näkymättömiä suukkoja huonolla menestyksellä.
Ja sitten joku kiusankappale tulee vielä kääntelemään puukkoa haavassa suolasirottimineen.
Mitä jos teet suukkosi näkyväksi ja huuhdot suolat haavasta pois? Kerrot raskaat asiat suorasti jakaen raskasta taakkaasi? Vaikka yhteistä polkua ei tulisi, voisi tunteet puhua tai ainakin käsitellä. Vaikka sitten täällä, jos ei muuta rohkene.
Vierailija kirjoitti:
Haloo ootko siel 😐
"Valitsemaasi numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä. Voit jättää viestin vastaajaan äänimerkin jälkeen. *piiip*".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä.
👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran sua opin tuntemaan, ettei susta olis koskaan korjaamaan sitä mitä rikoit. Et kykene aitoon empatiaan ja vastuunottoon, ymmärrys riittää vain siihen mihin omat jäsenet yltää. Toivottavasti tämä on riittävä vastaus sulle.
Oliko kyseessä ming vaasi 1500-luvulta vai pitäisikö sun hoitaa asiat kasvotusten??
😂
Vierailija kirjoitti:
Koominen viesti. Todnäk se viestillä treffejä ehdottava palstakaipaaja saa pakit, mutta aina kannattaa mieluummin yrittää kuin jättää yrittämättä - saati jättää yrittämättä JA kökkiä nettipalstalla pyörittelemässä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvitelma tai siis harha näin palstalaisittain, on aika mukava mielikuva. Kaksi toisiinsa tykästynyttä kohtaamassa, katseet toisiinsa kiinnittyneinä. 💛
Ihana 🤍
Miten musta tuli näin jäätävän lesbo? 😂 Tää on ihan sekoo
Vierailija kirjoitti:
Kerro sä miten susta tuli jäätävä lesbo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koominen viesti. Todnäk se viestillä treffejä ehdottava palstakaipaaja saa pakit, mutta aina kannattaa mieluummin yrittää kuin jättää yrittämättä - saati jättää yrittämättä JA kökkiä nettipalstalla pyörittelemässä asiaa.
Katsos, tulkitsit viestin niinkuin tarkoitin. Aina voi kokeilla. Pakeista viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sä miten susta tuli jäätävä lesbo?
No en oikeastaan ole yhtään jäätävä, tai siis en ainakaan ole kylmä mielestäni. Jalat on kylmät.
Saat mun sydämen pamppailemaan vaikka ärsytät mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikee
Miks vaikeeta
Vierailija kirjoitti:
Mua yritti jokunen vuosi sitten iskeä ihan hulvattoman kaunis nainen. Järkytyin ja olin tietysti, että nou nou. Myöhemmin mietityttänyt, että olisko pitänyt kuitenkin yrittää, kun ei näiden ukkojen kanssa tule mistään mitään.
Oliko kyseessä ming vaasi 1500-luvulta vai pitäisikö sun hoitaa asiat kasvotusten??