Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9777)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yrititkö tehdä minua mustasukkaiseksi, mutta se tappoi minulta tunteet sinua kohtaan. Harmi koska tykkäsin sinusta kovasti.
Toivottavasti ei omalta kaivatultain - en ole yrittänyt millään muotoa tekemään ketään konsaan mustikseksi. Etenkään kaipaamatani naista joka piilottelee itteään miulta ja estää miua somessa eli ei ees tiiä mitä teen. Jaa tod.näk tuleva muuttoin on pakko, remppa ja vuokrankorotus tulossa, joutumassa pienelle eläkkeelle eli valintain on muutanko ite johonkin kivaan paikkaan suvun tykö vaiko muutetaanko miut viranomaisten "auttamana" mihin tahansa telttaan tai maakuoppaan minne tahansa kurjalaan. Itsesuojeluvaisto. Ikävä siua nainen, tarjoisin kaakaon. Kuuntelen ratiota, kohta unelle. Hyvää yötä, lounaaseen.
Aattelen meitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan luokitellut itseäni erityisherkäksi. Olen mitä olen. Olen ihminen.
bdp?
Miksi juot niin paljon, outoilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista on tullut vastaan, mutta Mary Elizatbeth on ollut sängyssä aivan ylivoimainen.
Niin, ja on myös niin mukava. Usein olen ikävöinyt, vaikka tuskin enää kohtaamme.
Minua hän heitteli kuin räsynukkea siinä tuoksinnassa. Olin altavastaaja.
Vahvasti epäilen, että olen Suomessa ainoa hänet kokenut. Hän osaa nauttia, antaa ja ottaa.
Halein suukoin 30km ja rajain taa. Huomiseen.
Poissa silmistä, vaan ei mielestä 💕
Kiitos 💋
Ai mutta, en olekaan Emily. No, meni jo.