Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9913)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämä ilman miestä on hyvin vaivalloista.
Kirjoittelee 40-luvulla syntynyt peräkammarin gubbe.
Kirjoittelee mies, jolle annettiin valta komentaa.
Hienoa. Sait näppäimistön ja Internetin sinne piirongin päälle. Lääkkeet kun muistaisivat vielä tuoda. Prkl kotihoito näinä päivinä!
Pusu ja hali keskoselle.
Siihen aikaan kun synnyit oli yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kemiaa ja vetovoimaa🔥 läheisyyttä. Ei palstahaikailua, vaan suoraa yhteyttä, dialogista keskustelua.
Suoraa yhdyntää vaan, ilman dialogia.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Tänään mua ahdistaa. Se ei oo sinänsä mitään uutta. Mua ahdistaa usein. Se on mulle jo turvallinen tunne. Jos ei ahdista niin en ole turvassa, pelkään kai, pelkäänkö että se ahdistus taas tulee. :(
Ikävä ahdistaa myös, riittämättömyyden tunteet. Niitähän piisaa... Voi kun pääsisin merkityksellisen ihmisen syliin ja hän sanoisi että kulta kaikki järjestyy.
Se on jännä miten kaivatun kanssa jokainen kohtaaminen joka pientä yksityiskohtaa myöten porautuu mieleen.
Kulta, kaikki järjestyy.
Voi rakas.. en oo nähnyt sua aikoihin. Tai siltä se ainakin tuntuu. Taas ahdistus syö happenikin. Mihin voin purkaa tän ikävän. Itselleni merkityksetöntä ihimistä en halua viereeni, en edes hetkeksi. En saisi siitä mitään, pelkkiä haavoja. Odotan ihmettä elämääni, molemminpuolista rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään saat.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Tänään mua ahdistaa. Se ei oo sinänsä mitään uutta. Mua ahdistaa usein. Se on mulle jo turvallinen tunne. Jos ei ahdista niin en ole turvassa, pelkään kai, pelkäänkö että se ahdistus taas tulee. :(
Ikävä ahdistaa myös, riittämättömyyden tunteet. Niitähän piisaa... Voi kun pääsisin merkityksellisen ihmisen syliin ja hän sanoisi että kulta kaikki järjestyy.
Se on jännä miten kaivatun kanssa jokainen kohtaaminen joka pientä yksityiskohtaa myöten porautuu mieleen.
Kulta, kaikki järjestyy.
Kiitos rakas, kuka oletkin <3 sait mut itkemään. Ehkä pelastit just ainakin yhden ihmisen päivän :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kemiaa ja vetovoimaa🔥 läheisyyttä. Ei palstahaikailua, vaan suoraa yhteyttä, dialogista keskustelua.
Suoraa yhdyntää vaan, ilman dialogia.
Sulla taitaa olla elämässä vielä opittavaa.
Kauanko me jatketaan tätä kissa-hiiri leikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Hipsuttelisin hänet kypsäksi asti kananlihalle. 😳
Hyi stn
Vierailija kirjoitti:
No miksi sää oot sitten tässä ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Sait näppäimistön ja Internetin sinne piirongin päälle. Lääkkeet kun muistaisivat vielä tuoda. Prkl kotihoito näinä päivinä!
Pusu ja hali keskoselle.
Naisen tehtävä oli tietää oma paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä valitsisi miestä, joka ei saa tuntemaan psyykkistä ja fyysistä turvallisuutta. En myöskään ystävää.
Samalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sää oot sitten tässä ketjussa
Pinttynyt tapa, joka täytyy nyt lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pusu ja hali keskoselle.
Naisen tehtävä oli tietää oma paikkansa.
Naisella ne päivät.
Ei multa puheet yleisestä ahdistuksesta ja miehen turvattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
🤡
Niin olet.
Mieleni on tyyni. Mikään ei saa sitä myrskyämään.