Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (9777)
Vierailija kirjoitti:
Muru oletko ok 🥰
Joo, olen. Vähän väsynyt vaan. Entä sä? Oot tärkeä ja rakas 💛
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan ilmeiseti liikuttu samassa kaupungissa vuosia, jo silloin parikymppisenä.
Niin mekin! Mutta välillä olin muualla. Silti parikymppisenä oltiin pitkään samassa kaupungissa ja on meidän täytynyt törmätäkin, mutta en muista ollaanko törmätty. Oikeastaan aika paha etten muista. Mutta eipä taida hänkään muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan ilmeiseti liikuttu samassa kaupungissa vuosia, jo silloin parikymppisenä.
Niin. Jos oltais silloin kohdattu, oltaisiinkohan tunnettu samoin? Jos, niin elämä olisi mennyt varmasti kovin eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on tarkoitus selvitä kuolemaan asti.
En tarvitse ketään toista kertomaan minulle mitä elämässäni on tarkoitus.
https://youtu.be/VfNWZtQJMFc?si=tuV-gQrF7FEHpKi-
Watch. Feel. Rise.
No more gods. No more war. Only us.
Kiitti liukkarivinkistä. Me Janin kanssa ollaankin etsitty parasta merkkiä. Äkkiä se yksi putelo menee aina.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Joku sairaalloisen mustasukkainen mamma rupesi postaamaan ihme linkkejä ketjun täyteen, että se menis lukkoon.
Eiköhän tuo joku peräkammarin poika ole joka noita taas postaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sulle kaipaamani, nuku hyvin...
No enhän mä nyt vielä sentään. Syön juustonäkkärin ja juon sitä kaakaota.
Lady Gaga oli aluksi hauska, mutta nykyään ei kiinnosta Hollywoodin pedoepstein baalinpalvoja kannibaalien tekemiset yhtään.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Joku sairaalloisen mustasukkainen mamma rupesi postaamaan ihme linkkejä ketjun täyteen, että se menis lukkoon.
En ole mikään mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo joku peräkammarin poika ole joka noita taas postaa.
No ei. Mummojen bingo menee nyt ihan pieleen.
Madonnasta tuli mieleen, että törmäsin eilen instassa reelsiin, jossa väitettiin että nykyajan nuorista nuori Brooke Shields ois mid. Siellä joku oli kommentoinut, että nykyajan nuorista miehistä nuori Madonnakin on mid. Mid tarkoittaa kai keskiverto tai tavallisen näköinen. Kauneusihanteet on muuttuneet. Muovinen on kai nykyään kaunista.
Olen