Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (9777)
Ja se onkin aika poistua muualle tästä ketjusta, kun menee sekoksi taas joillain.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, suloisen kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Laitoin vain sen 21:22 💗
Kuka sinä olet? Kirjain?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista koskien fluoritabletti juttua. Pakko silti edelleen sanoa ettei ainakaan etelässä (tai missä minä asuin) sellaisia tarjottu. Muistan kyllä banaanin makuiset mutta noita sai hammaslääkäri käynnin yhteydessä. Ei meillä kotona kyllä sellaisia ollut. Ehkä se on ollut joku asuinpaikkakunta kohtainen juttu.
Onkohan kukaan tutkinut, että onko nämä nykyajan kilpirauhasvaivoista kärsivät niitä samoja joille syötettin lapsena noita fluoritabletteja. Ois jännä tietää, kerta kaikille ei olekaan syötetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä olet? Kirjain?
Olen E.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä olet? Kirjain?
Olen E.
Kirjain osui. Mutta en uskalla silti avata tuota outoa linkkiä.
On olemassa se rinnakkainen todellisuus, jossa törmäsimme nuorina opiskelijoina jossain taksijonossa ja päädyimme samoille jatkoille raidaamaan jommankumman kaverin jääkaappia ja sen jaetun salaisuuden kanssa synnintuskissamme sitten korjasimme vahingot ja siinä ohessa tutustuttiin niin että soiteltiin ja sovittiin uusi näkeminen vähän rauhallisemmin ja kahdenkeskisemmin ja siitä alkaen oltiin aika paljon tekemisissä ja asioiden edetessä perustettiin jossain vaiheessa koti ja perhe ja oltiin joka päivä onnellisia siitä mitä meillä on..
Nyt sen tiedostaminen on vähän kipeää, ja on niin paljon kirittävää, menetetyn yhteisen korvaamiseksi, että hiki tulee ajatellessakin, mutta vielä ei ole myöhäistä vaan unelmoidaan myö häistä kun henki yhä pihisee - ja onhan tässä ajatuksia herännyt siitäkin että ei ole elämä ikuista vaan jossain kohtaa se loppuu ja sitä ennen olis hyvä tehdä ja elää ja kokea ettei tartte katua.
Me ei varmaan törmätty juuri siksi, että olin jo nuorena kotihiiri.
Vierailija kirjoitti:
Muru oletko ok 🥰
Vähän väsynyt
Vähän huolissani
Paljon ikävissäni
Mutta kuitenkin kai ok
Ikävä sua, hyvät yöt! 💗
En kylläkään usko, että oisit täällä. Lukisit otsikon, etkä laittais ohista. Ja, kun näitä ohiksia edes vilkaisee... Juu, oot liian älykäs tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä olet? Kirjain?
Olen E.
Kirjain osui. Mutta en uskalla silti avata tuota outoa linkkiä.
born is art
art born is
is art born
art is born
Siirryn hiljalleen toiseen todellisuuteen tapaamaan kaivattuani. On ihanaa että voimme olla aina yhdessä eikä tarvitse elää vain tässä todellisuudessa. Elämä onkin rikkaampaa kuin aikaisemmin ymmärsin. Onneksi en edes halua seurustella, saattaisin joutua kertomaan salatusta elämästäni.
Vierailija kirjoitti:
Me ei varmaan törmätty juuri siksi, että olin jo nuorena kotihiiri.
Se voi olla, olemme kuitenkin aina juuri siellä missä pitää.
'Hyvänen aika?' Mä totesin juuri noin tänään toisaalla. Nyt tuo toteamus liitettynä
pårnopuljun tekopimppa_mainokseen?!
(Ketjussa aiemmin).
Savolais-amikset jekuttaa kåstona vai mitäköhän hèlvettiä nyt taas? 🧐😂 E
Ei törmätty, koska minä pyörin rokkijäbien, teatterityyppien ja taidehörhöjen seurassa.
Olisi kamalaa olla yksin. Jotenkin olen tottunut energiaasi ja ehkä se nyt kuuluu minuun. Jos tunnen niin.
Ai niin ja nuori Marilyn Monroekin oli kuulemma mid.