Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (9378)

Vierailija
9301/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20219767?utm_source=instagram&utm_medium=social&utm…

Odotan mielenkiinnolla miten loppumatka etenee.

Vierailija
9302/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka typerys täällä parkuu? Menetit hänet tyhmyyttäsi ja kehtaat täällä parkua perään? Se jos mikä on röyhkeyttä. Kaikki on omaa syytäsi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9303/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä kuvittelee keskustelevansa kaivatun kanssa, erehdyksen mahdollisuus on aika suuri... 

Nykyinen kävijämäärä ei taida olla tiedossa, mutta v. 2015 se on ollut yli 800 000 ihmistä viikossa. 

Hold your horses, romantikot! 😄

Eurojackpotistakin tulee voittoja Suomeen vähän väliä, joten joke's on you. Olen aivan 100% varma, että kaivattu on täällä minua ikävöimässä.

Juu. Minä olen ollut täällä kohta kymmenen vuotta. Sinä aikana jokainen ihastukseni on ollut ihan varmasti täällä. Sitten oli myös vanha ihastus 20 vuoden takaa. Samoin muutama sellainen, jotka on olleet ihastuneet minuun, mutta minua ei kiinnosta he. Samoin muutama muu tuttu, jotka on vain uteliaisuudesta olleet kyttäämässä minun ja kaivattuni viestintää. Myös ystäväni ihastuksen olen täältä bongannut. Olen ihan 100% varma, että kaikki on olleet täällä.

eri

Vierailija
9304/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näin yleisesti: valitettavasti ei ole tarpeeksi "vampyyriprinssejä" Suomessa, että täytyy välistä katsella teitä taviksia myös.

Surku, jos vaivaannuttaa. Ei oteta kuitenkaan vakavissaan. <3

- Mina.

Pitäisiköhän meidän goottinaistenkin alkaa julkisesti pilkkaamaan niitä tavisparkoja, jotka luulevat olevansa meidän elämiemme UNO und all?

Simulātio amōris pejor odĭo est.

Vierailija
9305/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lyökö lyötyjä.

Vierailija
9306/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin unohtui, että minun veljeänikin joku täällä kerran kaipaili selvästi. Varmaan työkaveri. Onhan veli aika komea mies. 

Vierailija
9307/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin sua ja tulit. Aavistin sut ja siinä olit. Niin hetkessä kuin elämässä.

Edelleen tsemppiä! En tiedä pitäisikö tehdä semmoinen säälikäynti vai ei....

Vierailija
9308/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/a/74-20219927

Lasten huonot hampaat voivat paljastaa kaltoinkohteluriskin.

Totta.

Tätä voi soveltaa myös aikuisiin. Minäkin olen saanut terveydellisiä ongelmia kaltoinkohtelun seurauksena, mukana myös hampaat. Keho voi olla todella kovilla ja kärsiä monellakin tavalla. 

Tietoa löytyy jos sitä halutaan ottaa vastaan. Meillä olisi tehokasta hyvinvointia tukevaa osaamista mutta tukeeko tätä nykyinen yhteiskunta? 

Vierailija
9309/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää lyökö lyötyjä.

Vain heikot kiusaavat jo kiusattuja.

Vierailija
9310/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää lyökö lyötyjä.

Ne esittää lyötyjä. Ne itse löi kovaa rakastaan vertauskuvallisesti ja nyt näyttelee lyötyjä. Pahiksia ovat. Eivät ymmärrä elämän perusasioita. Itsekkyys vie liikaa aivokapasiteettiä.

Vierailija
9311/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää lyökö lyötyjä.

Kyllähän tuon tilanteen näkee sokea Reettakin jos osaa laskea 1+1!!! 

Vierailija
9312/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin yhdeltä naiselta vähän tissiä ja pyllyä.

Vierailija
9313/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear God ~

Please hear my request.

Surround me by men

of Grace and Honor.

Bless me by stable minded.

I gracefully claim.

Sincerely Yours Truly

E

Vierailija
9314/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranoksennus:

älä ikinä tule lähelleni.

E

Vierailija
9315/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Tätä voi soveltaa myös aikuisiin. Minäkin olen saanut terveydellisiä ongelmia kaltoinkohtelun seurauksena, mukana myös hampaat. Keho voi olla todella kovilla ja kärsiä monellakin tavalla. 

Tietoa löytyy jos sitä halutaan ottaa vastaan. Meillä olisi tehokasta hyvinvointia tukevaa osaamista mutta tukeeko tätä nykyinen yhteiskunta? 

Suunterveys on olennainen osa kokonaisterveyttä. Tutkimus osoittaa, että suun tulehdukset liittyvät muun muassa sydän- ja verisuonisairauksiin, diabetekseen ja raskauden komplikaatioihin. Suomessa suunterveys on parantunut pitkällä aikavälillä, mutta viime vuosina on havaittu kehityskulkuja, jotka viittaavat kasvaviin terveyseroihin, hoitoon pääsyn vaikeutumiseen ja kustannusten nousuun.

Julkisessa keskustelussa on esitetty näkemyksiä siitä, että tietyt oikeistolaiset poliittiset linjaukset – kuten palveluiden markkinaehtoistaminen, julkisen sektorin resurssien kiristyminen ja asiakasmaksujen nousu – ovat vaikuttaneet suunterveyden saavutettavuuteen. Tutkimusten mukaan:

Hampaattomuus on vähentynyt merkittävästi 1970-luvulta alkaen.

Lasten karies on vähentynyt pitkällä aikavälillä, mutta viime vuosina kehitys on tasaantunut. Aikuisten parodontiitti on edelleen yleinen ja liittyy vahvasti sosioekonomisiin tekijöihin. Korkeammin koulutetut ja hyvätuloiset käyttävät enemmän suun terveyspalveluja.

Matalatuloisilla hoitoon hakeutuminen viivästyy kustannusten vuoksi.

Suunterveyden erot ovat Suomessa suurempia kuin monissa muissa Pohjoismaissa. Julkisen sektorin rahoituksen kiristyminen voi pidentää hoitojonoja. Henkilöstöpula heikentää hoidon saatavuutta ja jatkuvuutta.

Asiakasmaksujen nousu vähentää hoitoon hakeutumista erityisesti pienituloisilla. Yksityisen sektorin kasvu lisää palvelujen tarjontaa, mutta ei tasaa alueellisia eroja.

Korkeat hinnat voivat lisätä hoidon ulkopuolelle jäämistä.

Julkisen ja yksityisen sektorin välinen kilpailu voi johtaa henkilöstön siirtymiseen yksityiselle puolelle, mikä heikentää julkisen sektorin kapasiteettia.

Vierailija
9316/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli niin pitkä työpäivä, kun kävin kaivatun nykyisessä kotikaupungissa töissä tänään, että en edes jaksaisi nuolla häntä. Vaikka pitkäaikainen haave se onki ollut. nn

Vierailija
9317/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaatko mitä teen huomenna?

Sul on varmaan treffit.

Vierailija
9318/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Täytyy kuitenkin aina muistaa jokaisen ihmisen ja tilanteen yksilöllisyys. 

Täytyy myös ymmärtää että riski ei tarkoita sitä että jokainen lapsi jolle tulee terveydellisiä ongelmia olisi kaltoinkohdeltu. 

Nuortenkin kohdalla meni pieleen ymmärrys siitä miksi nuoret voivat huonosti. Jokaisen nuoren pahoinvointi miellettiin automaattisesti äidin syyksi. Tästäkin on aiheutunut paljon haittaa myös yhteiskunnallisesti. 

Lopuksi sanoisin että kaikki alkoi tavallaan siitä kun lapsille kerrottiin että heillä on oikeuksia ja niitä tulee saada vaatia. Ja lapsia tulee aina kuunnella!

Mitä kaikkea onkaan mennyt pieleen? 

Mitä tapahtuu jatkossa?

Vierailija
9319/9378 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savolainen mies

savolaisen naisen kanssa

on täydellinen match.

Nämä kaksi omaavat sen

huumorin ja tapaetiketin,

joka ei välttämättä