Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9245)
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi enää olla tällä planeetalla, mutta en oikein tiedä miten poistua luonnollisesti.
Ota Eloniin yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Talvella täällä joku kaipasi Saria. Seuraan Latelaa joten tunnistin jutuista sen vaimoksi. Tuskin muilla Sareilla on Shortsinimistä heppaa. Mainitsi erään sarjassa esiintyvän miehenkin nimen. Nyt olen sitten harhoissani katsellut sarjaa ja mietin kuka heidän työntekijöistään se kaipaavat mies on😅😅😅 Tämän myötä sarjan seuraaminen sai uusia ulottuvuuksia. Joka kerta ajattelen kuka se voi olla. Tai sitten ei näy sarjassa. Vieläköhän kaipaa täällä muttei nimellä.
No niin alapeukku jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Talvella täällä joku kaipasi Saria. Seuraan Latelaa joten tunnistin jutuista sen vaimoksi. Tuskin muilla Sareilla on Shortsinimistä heppaa. Mainitsi erään sarjassa esiintyvän miehenkin nimen. Nyt olen sitten harhoissani katsellut sarjaa ja mietin kuka heidän työntekijöistään se kaipaavat mies on😅😅😅 Tämän myötä sarjan seuraaminen sai uusia ulottuvuuksia. Joka kerta ajattelen kuka se voi olla. Tai sitten ei näy sarjassa. Vieläköhän kaipaa täällä muttei nimellä.
Julkkiksilla on paljon ihaijoita. Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkiksilla on paljon ihaijoita. Ketä kaipaat?
Omaa rakastani. Pointti oli tässä se että mieli alkaa kuvitella omiaan. Ja sitten on sekaisin muitten asioista vaikkei ne itselle kuulu millään lailla. Kun tunnistaa kaivattavan henkilön.
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas M(n) kylään.
Menee hetki rakas. Odota hetki rakas..Eihän haittaa jos naapurin Jorma on mukana. Hän avustaa rollaatorin kanssa ylämäessä.
Marjatta rakkaasi
Vierailija kirjoitti:
Missä olet? 😢
Arkihommia hoitelemassa ja ehkä vähän myös selkeyttämässä ajatuksiani 🥹
En pidä tuosta miehestä yhtään, mutta hieman Muskin oloinen nainen olisi kyllä aika kuuma. Ehkä.
Toivottavasti huomenna on tavaraa hyllyssä. Tänään ei viitsi kun siellä on niin hemmetinmoiset ruuhkat.
Vierailija kirjoitti:
Tulehan rakas M(n) kylään.
Tietenkin Sakari. Mitä vaan ikinä haluatkaan. Tuonko tohvelit tullessa?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti huomenna on tavaraa hyllyssä. Tänään ei viitsi kun siellä on niin hemmetinmoiset ruuhkat.
Ruuhkaa oli jo aamusta, ehtii huomennakin. Nyt voi vaikka nauttia auringon lämmöstä, kunhan pökerry.
Tissit tiskiin ja uutta paskamyrskyä kohti.
Suhisee niin saatanasti, taitaa olla taas korvatulehdus.
Yksi, kaksi ja kolme.
Terveisiä narniasta.
Pienellä n kirjaimella.
Tietenkin.
Antti kävi tänään syömässä mun luona 😍😜 Ei halunnut seksiä, ja korjaili paikkoja täällä mun luona samalla 🤯 Eilen teki lontin mun kaulaan. Mitä tämä tarkoittaa! Ei tämä kuulu seksisuhteeseen 😲😍😜
Vierailija kirjoitti:
Katselin kiikarilla perääsi.
Miellyttikö perä?
Eikö tässä ketjussa käy enää muut kuin trolli?
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä ketjussa käy enää muut kuin trolli?
Kaivatut ja kaipaajat käyvät, mutta eivät välttämättä kirjoita tänne mitään.
Vain irl ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Katselin kiikarilla perääsi.
Aina pitää olla perään katsomassa.
Mukavaa ja aurinkoista iltapäivää kaivatulleni !