Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9111)
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, mitä tekisit kaivattusi kanssa, jos olisitte yhdessä? Tähän ei seksi juttuja, vaan jotain muuta.
Just nyt tekis mieli ehdottaa, että kääritään hihat ja ryhdytään roudarihommiiin.
Vierailija kirjoitti:
Osaisipa tehdä sellaisen kirkkaan ja kantavan merkkiäänen, että kaivattu varmasti huomaisi mut, sellaisen “huomaa minut” -äänen 💫
Sinun pitää laulaa jokin hänen lempiveisunsa aina kun hän tulee samaan tilaan huomaamatta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, mitä tekisit kaivattusi kanssa, jos olisitte yhdessä? Tähän ei seksi juttuja, vaan jotain muuta.
Voitaisiin tehdä mitä vaan, mutta seksiin kuitenkin aina päädyttäisiin.
Ettekö te ikinä kyllästy siihen seksiin? Itse kyllästyin jo parikymppisenä. Maailma on täynnä mielenkiintoisempaa tekemistä.
eri
Vierailija kirjoitti:
T.K. -mies
💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ehkä epätoivoselta mut M^^^^ olen ekan jonossa jos eroot. Oon tosissani kun mun mielestä meidän välillä on jotain outoa!
Tällaiset naiset 👎
Siis millaiset naiset? Mistä sä edes tiedät kuka tuossa on nainen vai onko kukaan?Mä oon luullut että M:n kaipaaja on mies
Olen nainen ja M on naine. Ei pidä olettaa. Tee ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kasiykkösen istumaan syliini. Ihan kiinni vatsaa vasten. Niin, että voisin kietoa kädet ympärille ja suukotella yläselkää. Vaan ei ihan vielä olisi sen aika. Pian kuitenkin hänkin varmasti tuntisi paineen allaan ja voisi pienellä keinuttelulla kuitata sen noteeratuksi. Silloin varmasti olisi paikallaan sujauttaa kädet paitansa alle ja etsiä tunnustellen kiinnostavia kohokohtia, joiden hively saisi aikaan tuntemuksia siellä sun täällä. Ehkä se suukottelukin jo menisi.
81: n ??
Melko vanhus on jo, ET iässä eli ennen tuonelaa ikä
Kohta se oot sinäkin "vanhus". Siihen menee hetki vain. Ihan eilen minäkin olin vielä teini
t. 82 sivusta
Kaipaan aiempaa ystävyyttämme. Ikävä huomata, että olit pelkkä narsistinen käärme. Lähetän sellaiset terveiset, että en toivo sinulle mitään hyvää.
🤎😘💙 siitäs saat ja siitä ja siitä.
Vierailija kirjoitti:
Keskusteltaisiin politiikasta. Ulkoiltaisiin luonnon helmassa vaikka koiran kanssa lenkkeillen. Kokkailtaisiin ja nautittaisiin hyviä ruokia. Joskus ravintoloissakin. Nussittaisiin eiku niin joo.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan aiempaa ystävyyttämme. Ikävä huomata, että olit pelkkä narsistinen käärme. Lähetän sellaiset terveiset, että en toivo sinulle mitään hyvää.
Käärmeeltä terveiset, että sitä samaa sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin tehdä mitä vaan, mutta seksiin kuitenkin aina päädyttäisiin.
Ettekö te ikinä kyllästy siihen seksiin? Itse kyllästyin jo parikymppisenä. Maailma on täynnä mielenkiintoisempaa tekemistä.
eri
Ei. Jos on ollut koko aikuisiän krooninen puute, niin sitä ei ehdi elämänsä aikana ikinä harrastaa tarpeeksi. Seksiin kyllästyy vain tyhmän naisen kanssa. Tai ilkeän, mikä on oikeastaan sama asia. sivueri
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Ootko taas toilaillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just nyt tekis mieli ehdottaa, että kääritään hihat ja ryhdytään roudarihommiiin.
Mitäs roudataan?
Vierailija kirjoitti:
Haluan itseäni älykkäämmän miehen.
Minä haluan saman tasoisen kuin itsekin olen. Kunpa pääsisi tutustumaan kaivattuun paremmin, niin selviäisi sekin puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärmeeltä terveiset, että sitä samaa sinulle!
Ottakaa rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Ootko taas toilaillut?
No oon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on nykyään narsisteja tai psykopaatteja. Pienikin särö kun tulee tai väärinymmärrys niin on niim helppo ajatella että mitäpä siitä narsistista sitten. Mikäköhän itse olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli tässä. Jätän sinut H enkä halua koskaan enää nähdä, sinä senkin omahyväinen narsisti. Tukehdu hapankorppuusi.
-J
Tämä ei minulta!
t. J
Ei minultakaan.
J myös
Ei multakaan, eikä varsinkaan Universumin ihanimmalle Hoolle. Rakastan ja kaipaan häntä, ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Cheriä tanssitaan vielä yhdessä. :)
ja heviä!
81: n ??
Melko vanhus on jo, ET iässä eli ennen tuonelaa ikä