Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Ootko taas toilaillut?
No oon.
Tunnusta vain, niin sinulle annetaan anteeksi.
Missä iässä alkaa tuo ET eli ennen tuonelaa ikä nuorison mielestä? Onko tää nyt joku uusin trendisana boomerin tilalle? Eli enääkö ei nuoret sano, että se on ihan boomer, vaan että se on ihan ET. Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään tuntitolkulla ihmisten ilmoilla ja totesin ettei se edelleenkään ole mun juttu..
Minä taas tykkään mutta tykkään olla sitten kotonakin ja omissa jutuissani kiinni.
No joo. Tavallaan tykkään ja se menee vaihtelusta, ongelma on lähinnä se "infotulva", joka vyöryy päälle. Luen jokaista ihmistä alitajuisesti, havaitsen liikaa jne. En oikein osaa selittää, ne ymmärtää, joilla on sama homma
Okei, mulla ei ole tuollaista ongelmaa joten on varmasti helpompi kulkea. Jännittääkö ihmiset vai mistä tuo johtuu? Eksällä oli ongelmia välillä myös ja varsinkin jos on paljon ihmisiä. Hänelle tuli vähän outo tai epämukava olo välillä. Hän ei ollut niin kiinnostunut ympäristöstä kuin minä. Minähän vain kuljen onnellisena ja katselen kaikkea ihan innoissani. En kuormitu ulkoillessanikaan.
En jännitä. Havaitsen vaan liikaa kaikkea, niin se kuormittaa. En ainakaan vielä oo oppinut etten jotenkin vastaanottaisi kaikkea "tietoa".
Ymmärrän, kaikelle ei vain aina itse voi mitään. Uskon kuitenkin että tuo voisi helpottaa kun siedätät itseäsi ja teet niitä havaintojasi. Kaikelle on kuitenkin syy ja sinä tiedät itse parhaiten mitä tietoa käsittelet ja muutkin asiasi. Toivon että olet pian ulkoilemassa onnellisempana!
Viikonlopun synttärisankaria kaipaan.
Veetitpä ei tiedä mitä ET tarkoitti ennen.
imdb.com/title/tt0083866/
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan luule etten haluais! naiselta miehelle
Käytännössä ainut mahdollisuus on luulla niin, kun muusta ei kerta ole merkkejä.
Etunimienne ja sukunimienne ekat, vapaassa järjestuksessä?
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä alkaa tuo ET eli ennen tuonelaa ikä nuorison mielestä? Onko tää nyt joku uusin trendisana boomerin tilalle? Eli enääkö ei nuoret sano, että se on ihan boomer, vaan että se on ihan ET. Niinkö?
Uusi juttu, en osaa vastata mutta minäkin olen kuulolla jos tulee vastauksia. Täytyy pysyä aina ajan hengessä mukana.
Vierailija kirjoitti:
T-naiselle hyvää päivää
S
Kiitos <3 Mutta miksi et lähesty irl? Mietin sua joka päivä.
t. T-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään tuntitolkulla ihmisten ilmoilla ja totesin ettei se edelleenkään ole mun juttu..
Minä taas tykkään mutta tykkään olla sitten kotonakin ja omissa jutuissani kiinni.
No joo. Tavallaan tykkään ja se menee vaihtelusta, ongelma on lähinnä se "infotulva", joka vyöryy päälle. Luen jokaista ihmistä alitajuisesti, havaitsen liikaa jne. En oikein osaa selittää, ne ymmärtää, joilla on sama homma
Okei, mulla ei ole tuollaista ongelmaa joten on varmasti helpompi kulkea. Jännittääkö ihmiset vai mistä tuo johtuu? Eksällä oli ongelmia välillä myös ja varsinkin jos on paljon ihmisiä. Hänelle tuli vähän outo tai epämukava olo välillä. Hän ei ollut niin kiinnostunut ympäristöstä kuin minä. Minähän vain kuljen onnellisena ja katselen kaikkea ihan innoissani. En kuormitu ulkoillessanikaan.
En jännitä. Havaitsen vaan liikaa kaikkea, niin se kuormittaa. En ainakaan vielä oo oppinut etten jotenkin vastaanottaisi kaikkea "tietoa".
Ymmärrän, kaikelle ei vain aina itse voi mitään. Uskon kuitenkin että tuo voisi helpottaa kun siedätät itseäsi ja teet niitä havaintojasi. Kaikelle on kuitenkin syy ja sinä tiedät itse parhaiten mitä tietoa käsittelet ja muutkin asiasi. Toivon että olet pian ulkoilemassa onnellisempana!
Kutsutteko te jotain kaupungilla pyörimistä ulkoiluksi? Mulle ulkoilu on luontoon menemistä.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
iina
Vierailija kirjoitti:
Mun J.K. Muiden en nyt jaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan aiempaa ystävyyttämme. Ikävä huomata, että olit pelkkä narsistinen käärme. Lähetän sellaiset terveiset, että en toivo sinulle mitään hyvää.
Kuin myös senkin sihisevä sisilisko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ehkä epätoivoselta mut M^^^^ olen ekan jonossa jos eroot. Oon tosissani kun mun mielestä meidän välillä on jotain outoa!
Tällaiset naiset 👎
Siis millaiset naiset? Mistä sä edes tiedät kuka tuossa on nainen vai onko kukaan?Mä oon luullut että M:n kaipaaja on mies
Olen nainen ja M on naine. Ei pidä olettaa. Tee ap
Onko sulla munat? Ei voi olettaa ettei olisi?
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iina
Oli vikat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsutteko te jotain kaupungilla pyörimistä ulkoiluksi? Mulle ulkoilu on luontoon menemistä.
sivusta
Nyt kutsuin vain rennosti ulkoiluksi. Tulee käytettyä eri sanoja välillä. Tietysti tilanteenkin mukaan.