Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9111)
Niin ikävä, että syvälle sydämeen sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Osaisipa tehdä sellaisen kirkkaan ja kantavan merkkiäänen, että kaivattu varmasti huomaisi mut, sellaisen “huomaa minut” -äänen 💫
Kiipeä puuhun ja huuda kuin Tarzan. Vai oletko nainen? Voit seistä kiven päällä ja laulaa kuin seireeni.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan mielelläni ET eli Extra-Terrestrial. Vähän niin kuin nextillä levelillä. Kohti kehittyneempiä sivilisaatioita menossa henkisesti. Seuraavassa elämässä ehkä jo alien.
Hyvin sanottu. 👍
Vierailija kirjoitti:
🥹 ketä?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan aiempaa ystävyyttämme. Ikävä huomata, että olit pelkkä narsistinen käärme. Lähetän sellaiset terveiset, että en toivo sinulle mitään hyvää.
En mä ainakaan kaipaa narsistisia ihmisiä. Heillä ei ole kykyä tuntea empatiaa, tervettä syyllisyyttä, eikä tervettä häpeää.
Sivusta
Ollaan toisillemme vissiin ****. Kun melkein järjestelin meidän etunimien ja sukunimien alkukirjaimet uudelleen, niin tuo sanahan siitä heti tuli.
Vierailija kirjoitti:
Älä satuta sydäntäsi. Voin olla sun, vaikka paskamaisesti olenkin käyttäytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Etunimienne ja sukunimienne ekat, vapaassa järjestuksessä?
JEIK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan aiempaa ystävyyttämme. Ikävä huomata, että olit pelkkä narsistinen käärme. Lähetän sellaiset terveiset, että en toivo sinulle mitään hyvää.
En mä ainakaan kaipaa narsistisia ihmisiä. Heillä ei ole kykyä tuntea empatiaa, tervettä syyllisyyttä, eikä tervettä häpeää.
Sivusta
Tässä on pointti. Kiitos muistutuksesta.,
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, mitä tekisit kaivattusi kanssa, jos olisitte yhdessä? Tähän ei seksi juttuja, vaan jotain muuta.
Mentäis saunaan ja juteltais ihan kaikesta. Tai oltais vaan hiljaa sylikkäin.
Haluaisin pusutella ja sylitellä kaivatun kanssa tuntitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi.
Ootko taas toilaillut?
No oon.
Olet sivusta. 😒
Vierailija kirjoitti:
JHVP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iina
Oli vikat
Vikat sopii jos käyttäisin tyttönimeäni =). Sivusta.
En ole.