Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (9111)

Vierailija
8801/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K mies 🥹

K nainen 🥹

Vierailija
8802/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään tuntitolkulla ihmisten ilmoilla ja totesin ettei se edelleenkään ole mun juttu..

Minä taas tykkään mutta tykkään olla sitten kotonakin ja omissa jutuissani kiinni.

No joo. Tavallaan tykkään ja se menee vaihtelusta, ongelma on lähinnä se "infotulva", joka vyöryy päälle. Luen jokaista ihmistä alitajuisesti, havaitsen liikaa jne. En oikein osaa selittää, ne ymmärtää, joilla on sama homma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8803/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voisin, etsisin sut menneestä ja varaisin itselleni. Aseghetam. 

Miehen vai naisen? 

Miehen

Etsisin miehen, siis. Nainen olen. 

Vierailija
8804/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi.

Vierailija
8805/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.K. -mies

Vierailija
8806/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile, mitä tekisit kaivattusi kanssa, jos olisitte yhdessä? Tähän ei seksi juttuja, vaan jotain muuta.

Vierailija
8807/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako ketjussa kukaan keskittyä olennaiseen? 

Voin kuvitella makaavani tien pientareella henkihieverissä ja porukka vain kävelee ohi. 

- Melkein kuollut

En minä ainakaan. Kaaduin jokin aika sitten pahasti ja kaksi henkilöä pysähtyi kysymään, olenko kunnossa.

Oot varmaan se, josta oli iltapäivälehdissäkin juttua. 

Vierailija
8808/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kasiykkösen istumaan syliini. Ihan kiinni vatsaa vasten. Niin, että voisin kietoa kädet ympärille ja suukotella yläselkää. Vaan ei ihan vielä olisi sen aika. Pian kuitenkin hänkin varmasti tuntisi paineen allaan ja voisi pienellä keinuttelulla kuitata sen noteeratuksi. Silloin varmasti olisi paikallaan sujauttaa kädet paitansa alle ja etsiä tunnustellen kiinnostavia kohokohtia, joiden hively saisi aikaan tuntemuksia siellä sun täällä. Ehkä se suukottelukin jo menisi.

Vierailija
8809/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihana.. 

Vierailija
8810/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisipa tehdä sellaisen kirkkaan ja kantavan merkkiäänen, että kaivattu varmasti huomaisi mut, sellaisen “huomaa minut” -äänen 💫

Vierailija
8811/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ehkä epätoivoselta mut M^^^^ olen ekan jonossa jos eroot. Oon tosissani kun mun mielestä meidän välillä on jotain outoa!

Tällaiset naiset 👎

Siis millaiset naiset? Mistä sä edes tiedät kuka tuossa on nainen vai onko kukaan?Mä oon luullut että M:n kaipaaja on mies

Vierailija
8812/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile, mitä tekisit kaivattusi kanssa, jos olisitte yhdessä? Tähän ei seksi juttuja, vaan jotain muuta.

Käytäis kävelyllä, ehkä museoissa/kahviloissa/taidenäyttelyissä jos hän tykkäisi, oltais ihan rauhassa vaan kotona, vaikka pötköteltäis välillä yhdessä, jotain mitä hän tykkäisi.. väsyttää sen verran just nyt etten jaksa ajatella kovin tarkasti 

Vierailija
8813/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan luule etten haluais! naiselta miehelle

Vierailija
8814/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiin tehdä mitä vaan, mutta seksiin kuitenkin aina päädyttäisiin.

Vierailija
8815/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K mies 🥹

😘

Vierailija
8816/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain, mihin ei tarvitse paljon rahaa jos ei ollenkaan. Ehkä opeteltais yhdessä tekemään jotain ruokia. Sellaista, jota ei yksin viitsi laittaa. Sitten on tietysti perinteiset leffan katsomiset, kävelyt, museoissa käynnit ym. 

Vierailija
8817/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin tänään tuntitolkulla ihmisten ilmoilla ja totesin ettei se edelleenkään ole mun juttu..

Minä taas tykkään mutta tykkään olla sitten kotonakin ja omissa jutuissani kiinni.

No joo. Tavallaan tykkään ja se menee vaihtelusta, ongelma on lähinnä se "infotulva", joka vyöryy päälle. Luen jokaista ihmistä alitajuisesti, havaitsen liikaa jne. En oikein osaa selittää, ne ymmärtää, joilla on sama homma

Okei, mulla ei ole tuollaista ongelmaa joten on varmasti helpompi kulkea. Jännittääkö ihmiset vai mistä tuo johtuu? Eksällä oli ongelmia välillä myös ja varsinkin jos on paljon ihmisiä. Hänelle tuli vähän outo tai epämukava olo välillä. Hän ei ollut niin kiinnostunut ympäristöstä kuin minä. Minähän vain kuljen onnellisena ja katselen kaikkea ihan innoissani. En kuormitu ulkoillessanikaan.

Vierailija
8818/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ehkä epätoivoselta mut M^^^^ olen ekan jonossa jos eroot. Oon tosissani kun mun mielestä meidän välillä on jotain outoa!

Tällaiset naiset 👎

Siis millaiset naiset? Mistä sä edes tiedät kuka tuossa on nainen vai onko kukaan?Mä oon luullut että M:n kaipaaja on mies

No kyllä mulla munat on.

Vierailija
8819/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytäis kävelyllä, ehkä museoissa/kahviloissa/taidenäyttelyissä jos hän tykkäisi, oltais ihan rauhassa vaan kotona, vaikka pötköteltäis välillä yhdessä, jotain mitä hän tykkäisi.. väsyttää sen verran just nyt etten jaksa ajatella kovin tarkasti 

Oletko minä, lol.

Vierailija
8820/9111 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkää olla ruuhkaisissa paikoissa, ostoskeskuksissa ja vastaavissa sen takia kun siellä tulee jotenkin masentunut olo. Sellainen että olen yksi mitätön muurahainen valtavassa kuhisevassa muurahaisjoukossa.

-sivusta