Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9111)
Vierailija kirjoitti:
Oisit mulle kukka kämmenellä.
Meinasin kirjoittaa, että siinä on jo yksi, mutta en sitten kirjoittanutkaan vaan kirjoitin, että kukka voi parhaiten villinä ja vapaana. 🙃
Haluan itseäni älykkäämmän miehen.
Tää ei ookaa niin helppoo päästä yli... 🙇
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli, mutta ei ole enää. (Hän ei ole tyhmistynyt. Toim. huom.)
Kuulento on ollut mielenkiintoinen seurattava. Kuulisin mielelläni lisää astronauttien ajatuksista ja fiiliksistä. Olen yrittänyt ajatella itseäni tuollaisella matkalla ja kieltämättä pelkkä ajatus on jo lähes liian jännittävä. Olen miettinyt kaikkia kauhuskenaarioita yms. samalla. En tiedä löytyisikö minusta ikinä rohkeutta lähteä tuollaiselle mukaan jos olisi mahdollisuus. Saattaisin olla liian stressissä koko matkan.
Cheriä tanssitaan vielä yhdessä. :)
Joskus kuvittelen, että sun sydän tuntuu mun sydämessä asti. Aika hauska tunne.
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin hienoa ja turvallista.
Olet kuin jännältä yrtiltä tuoksuva haltija ikimetsän.
Vierailija kirjoitti:
Cheriä tanssitaan vielä yhdessä. :)
Eikä. Yök
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on Mikael Agricolan päivä. Suomen kielen päivä.
Jaahas, enpä huomannutkaan. Tuntuu menevän kaikki merkkipäivät ohitse nykyisin.
Niin suomenkielellä lukeminen ja sillä kirjoittaminen vaikuttaa myös kehitykseemme. 1977 syntyneet olivat Pisan tutkimuksessa huipulla ja sitten vähitellen alkoi alamäki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisit mulle kukka kämmenellä.
Meinasin kirjoittaa, että siinä on jo yksi, mutta en sitten kirjoittanutkaan vaan kirjoitin, että kukka voi parhaiten villinä ja vapaana. 🙃
Ei multa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin suomenkielellä lukeminen ja sillä kirjoittaminen vaikuttaa myös kehitykseemme. 1977 syntyneet olivat Pisan tutkimuksessa huipulla ja sitten vähitellen alkoi alamäki.
No seitkytlukulaiset nyt ovat aina leuhkineet muka niin älykkäinä mutta me kasarit ollaan fiksumpia ja kun on riittävän fiksu niin älliäkin löytyy äkkiä aika paljon. En siis sanoisi ihan noin. Vanha juttu jom
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs. Höpö höpö. 😥😓 Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Tää ei ookaa niin helppoo päästä yli... 🙇
Tuo tilanne vielä edessä🥹
Vierailija kirjoitti:
Jos voisin, etsisin sut menneestä ja varaisin itselleni. Aseghetam.
Miehen vai naisen?
Vierailija kirjoitti:
Osaako ketjussa kukaan keskittyä olennaiseen?
Voin kuvitella makaavani tien pientareella henkihieverissä ja porukka vain kävelee ohi.
- Melkein kuollut
Sellaisia monet ovat nykyään. Kävelevät ohi luurit korvilla puhelinta tuijottaen. Jos vahingossa näkevät jonkun makaavan maassa - kiirehtivät äkkiä pois.
Tykkään eläimistä paljon enemmän kuin ihmisistä. Tuli taas tänään nähtyä riittävästi nykyihmisiä.
Tosin näin myös pari ystävää. Jos joskus voitan lotossa, mun oikeat ystävät hyötyvät myös.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin jännältä yrtiltä tuoksuva haltija ikimetsän.
Miltä tuoksuu jännä yrtti?
Kummutpa hyvinkin.