Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8609)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihastunut mies käyttäytyy?
Ei saa silmiä irti sinusta.
Hyvä. Sitten tässä saattaa olla jotain mahkuja
Let's yleist! Sanokaa pliis, ettette ole täällä tosissaan.
Mitä muita syitä voi olla sille, ettei mies saa silmiä irti naisesta?
Rajana vain mielikuvitus.
Ei kun vastaa nyt! Kerro syy sille, miksi mies ei saa naisesta silmiään irti. Ymmärrät varmaan millaista katselua tarkoitetaan?
Minä en voi jokaisen puolesta vastata, koska ihmiset tuijottavat mistä tahansa syystä. Eikä tulkinnat osu aina kohdalleen. Voi olla häiritsevä finni, pinaattia hampaassa, erikoinen kampaus, tutun näköinen, järki seisoo tai mitä vaan.
Et siis ymmärtänyt mitä tarkoitetaan sillä, kun ei saa silmiä irti.
Kysymys kuuluu, miten käyttäytyy ihastunut mies. Siihen ei ole olemassa yhtä vastausta, koska ihastunut mies voi käyttäytyä miten tahansa, ja sama yksilö eri kerroilla vielä eri tavalla.
Usko pois, se vilkuilee. Se ei pysty olemaan vilkuilematta, koska sen on pakko katsoa. Ei ole kyse tuijottamisesta, vaan siitä, ettei pysty olemaan katsomatta, edes vähän ja välillä.
Tietäisit mitä tällä tarkoitetaan, jos tietäisit mitä tällä tarkoitetaan. Ei tarkoiteta välttämättä tuijottamista, vaan sitä, että mies ei saa silmiä irti.Miksi siis edelleen jankutat aiheesta, jota et selvästi ymmärrä? Ulkona on nätti ilma, jos sulla on näin paljon ylimääräistä aikaa, niin mene ulos viettämään sitä.
Se on juuri näin.
Vakuuttavaa komppausta. Tuo hyvää uskottavuutta esitetylle väitteelle.
Tietäisit, jos tietäisit. Sääli, jos sua ei ole kukaan koskaan katsonut muuten kuin pinaattia hampaanvälissä :( ei siis ihme, että käyt ketjussa raivoamassa muille
Olkiukon mätkiminen ei tee sinusta mestarinyrkkeilijää. Ymmärrän, että sinulle ottaa koville, mutta onhan tässä melkoista tahantonta komiikkaa sinulta tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastoin ketjuun kirjoitettuja väitteitä, minä miehenä hallitsen helposti käyttäytymistäni ja osaan käyttäytyä täysin normaalisti myös ihastuneena. Aina on ollut täysin tilanteesta riippuvaista, millä tavalla jos millään ihastusta olen ilmaissut. Yleensä en mitenkään, koska ei se useinkaan ole toiveissa johtaa mihinkään. Enkä ole mikään yksisarvinen.
Aika kylmähermoinen olet, jos et käyttädy yhtään hermostuneesti ihastuksesi lähellä.
Aika yleistä miehillä, joilla on takana monen monta pettymystä naisten kanssa. Väkisinkin kyynistyvät eivätkä enää uskalla toivoa. Ns. opittu avuttomuus.
Hyvin yleistä meillä miehillä silloin, kun ollaan sitouduttu omaan kumppaniin, kunnioitetaan toisten parisuhteita tai ei joistakin ties mistä syistä haluta edetä mihinkään.
Kaivattu katsoi ihanalla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun vastaa nyt! Kerro syy sille, miksi mies ei saa naisesta silmiään irti. Ymmärrät varmaan millaista katselua tarkoitetaan?
Minä en voi jokaisen puolesta vastata, koska ihmiset tuijottavat mistä tahansa syystä. Eikä tulkinnat osu aina kohdalleen. Voi olla häiritsevä finni, pinaattia hampaassa, erikoinen kampaus, tutun näköinen, järki seisoo tai mitä vaan.
Kysymys kuuluu, miten käyttäytyy ihastunut mies. Siihen ei ole olemassa yhtä vastausta, koska ihastunut mies voi käyttäytyä miten tahansa, ja sama yksilö eri kerroilla vielä eri tavalla.
Usko pois, se vilkuilee. Se ei pysty olemaan vilkuilematta, koska sen on pakko katsoa. Ei ole kyse tuijottamisesta, vaan siitä, ettei pysty olemaan katsomatta, edes vähän ja välillä.
Tietäisit mitä tällä tarkoitetaan, jos tietäisit mitä tällä tarkoitetaan. Ei tarkoiteta välttämättä tuijottamista, vaan sitä, että mies ei saa silmiä irti.Miksi siis edelleen jankutat aiheesta, jota et selvästi ymmärrä? Ulkona on nätti ilma, jos sulla on näin paljon ylimääräistä aikaa, niin mene ulos viettämään sitä.
Se on juuri näin.
Palstaklassikko :D:D Muka erinä itseään komppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastoin ketjuun kirjoitettuja väitteitä, minä miehenä hallitsen helposti käyttäytymistäni ja osaan käyttäytyä täysin normaalisti myös ihastuneena. Aina on ollut täysin tilanteesta riippuvaista, millä tavalla jos millään ihastusta olen ilmaissut. Yleensä en mitenkään, koska ei se useinkaan ole toiveissa johtaa mihinkään. Enkä ole mikään yksisarvinen.
Totuus: et edes huomaa antavasi niitä kaikkia ihastumisen merkkejä joita ihmiseläin ei pysty kontrolloimaan.
Totuus, silmät tottelevat komentojani, eikä minulla ole minkäänlaista hankaluutta niitä ohjailla. Osaan myös hallita liikkumisiani, sanomisiani ja tekojani.
Niinpä niin. Me naisetkin väitetään ettemme katso miesten etumuksia, mutta joka kerta kun sitä on tutkittu, niin katse on käynyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion korjailla itseäni pikkuisen kun sen aika tulee. Se on varmaa.
Niin mäkin aina ajattelin, mut nyt kun sen aika oikeastaan olis niin en mä haluakaan. En halua näyttää eriltä kuin oikeasti olen, enkä tiedä miksi pitäisi näyttää nuorelta kun ei enää ole nuori. No hifussa voisi käydä mutta sen rankempia korjauksia en tosiaankaan halua.
Lisäksi on ollut ihana etu vanhenemisessa: miehet jättää rauhaan. Jos nyt tekisin joitakin korjauksia, näyttäisin korjatulta ja se saattaisi alkaa vetää miehiä taas puoleeni, koska luulevat että on korjattu heitä varten. Miehethän siis oikeasti luulee että kaikki naisten tekemiset maailmassa on niitä varten.
Nautin suunnattomasti tästä vapaudesta, minkä ikääntyminen tuo."Nautin suunnattomasti tästä vapaudesta, minkä ikääntyminen tuo." Mulla oli ihan sama olo ja nautin omasta mummoudestani ihan täysillä. Kunnes erosin. Ja huomasin että miehet olikin jättäneet rauhaan vaan sen takia että oli aina mies vieressä. Tipahdin rauhallisesta mielikuvitusmummoudestani suoraan villieläinten häkkiin. Sivusta raadeltu mummo
Okei, no mulla ei ole pelkoa, että johtuisi tuosta. Olen ikisinkku, ihan omasta halusta, ikinä en ole ollut kiinnostunut parisuhteiluista. Siksi ikääntyminen ja rupsahtaminen on ollut suuri helpotus, koska vihdoinkin saa olla rauhassa lähestyjiltä. Toisaalta tää on siinä mielessä surullista, että tykkäisi kuitenkin näyttää nätiltä, mutta ainoa keino pitää miehet loitolla on rumuus. :D
Olispa jokin käänteinen vihkisormus, joka ilmaisisi epäkiinnostuksen lähestymisiä kohtaan.
Ketä kaipaat? Taidat olla lukenut otsikon täysin väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kylmähermoinen olet, jos et käyttädy yhtään hermostuneesti ihastuksesi lähellä.
Aika yleistä miehillä, joilla on takana monen monta pettymystä naisten kanssa. Väkisinkin kyynistyvät eivätkä enää uskalla toivoa. Ns. opittu avuttomuus.
Hyvin yleistä meillä miehillä silloin, kun ollaan sitouduttu omaan kumppaniin, kunnioitetaan toisten parisuhteita tai ei joistakin ties mistä syistä haluta edetä mihinkään.
Kaipausketjussa kuitenkin vingutte tekin jotka ette halua ihastunistanne näyttää?
Minä väitän kyllä että harva sitä pystyy peittelemään. Kyllä.sen hermostuneisuuden huomaa
Pääsisipäs nyt edes salaa vilkuilemaan kaivattuani, mutta hän on liian kaukana. Onneksi on säilynyt kuvana mielessä.
Luulin et ollaan tänään samassa kaupungissa mut ei ehkä ollakaan, höh. Tai enpä minä tiedä, kunhan havaitsen maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu katsoi ihanalla tavalla
Niin minunkin. Ei saanut silmiään irti😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri näin.
Ei mua kiinnosta uskotko sinä. Itse olin hänen kanssaan samaa mieltä ja toinen sen esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän hommeli on mennyt jo ajat sitten sellaisenaan lukitukseen, että kummastakaan ei voi lukea yhtikäs mitään ihastukseen viittaavaakaan, kun kumpikin vain yrittää olla niin kuin mitään ei olisikaan. Ei puhettakaan, että uskaltaisi näyttää välittämistään. Surku juttu.
Ja siihen on varmasti hyvä syy.
Hän oli/on varattu.
-m>n
Vierailija kirjoitti:
Kello kahdentoista kellot soivat kumeasti ja komeasti. Ajattelen Sua.
Itseäsipä.
Jos sun toinen nimi ei ole kukkanimi niin se pitää muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään opittua avuttomuutta.
Se on oikeasti turhautumista.
Tarpeeksi kun kokee niin sitä lakkaa välittämästä, vaikka haluaisi välittää, paljon.
Ok. Voin syödä pinaattia, jos haluat syyn tuijottaa hampaitani. Tai silmiäni. Ehdotan oikein silmiinpistävää pakastepinaattia.
Huomenta E. Olit aamulla ensimmäisenä ajatuksissani.
Olen tietoinen kaivatun läsnäolosta ja sijainnista erityisen hyvin ja vältän katsomasta sinne päinkään ellei se ole ehdottoman turvallista kiinni jäämättä. Eli jos tämä on esim. selin ja keskustelee muiden kanssa, uskallan katsoa.
-mies, kiinnostunut