Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (8351)

Vierailija
8321/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuu, koska olit tärkeä. Sattuu, koska sinuunkin sattui. 💔

Mitä teille tapahtui?

Vierailija
8322/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, teet mun maailmasta niin paljon paremman. Tajuatkohan itse miten ihana tyyppi olet?  💗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään sinua koska olen loukannut sinua syvästi.

hmm...

Saisit anteeksi, jos pyytäisit. 

Vierailija
8324/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
8325/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕

Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚

Kova ikävä sinua. 🥺

Voisinpa tulla halimaan sua. 🥰 Halisin oikein pitkään. Enkä päästäisi enää irti. 😍

Mä olin rakentanut mun elämän susineidin ympärille. Koirasusi on vaativa lemmikkinä. Mä en enää oikein tiedä mitä tehdä. 😞 Ei helevetti. Mitattiin siskon kanssa mun peffa. Se on 96,5cm. 😂 Sano mua wide loadiksi. 😆 Katsottiin minkä kokoiset housut pitäisi ottaa.

-M.K.K

Vierailija
8326/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkimaku on sukupolvikysymys ja usein kytköksissä nuoruuteen. Nuoruuden musiikki kuulostaa aina suloiselta. Tämä oma kokemus. 

Totta. Minäkin kuuntelen edelleen samaa mitä teininä. Tosin on mukaan tullut uusiakin bändejä ja artisteja, mutta parhaat on aina ne mihin jo teininä tykästyi!

Vierailija
8327/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listen to Fahrenheit Frenzy - Crash Bandicoot The Wrath Of Cortex Soundtrack by -Martin- on #SoundCloud

https://on.soundcloud.com/EHupbF9QVRRa0iaiIm

Helvetin Löysän pelailun jälkeen on hyvä kuunnella "Helvetin Tehtaan" musiikkia. 🦔

Vierailija
8328/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä, teet mun maailmasta niin paljon paremman. Tajuatkohan itse miten ihana tyyppi olet?  💗

Mitäs jos kertoisit sen hänelle?

Vierailija
8329/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän sinua opin tuntemaan, sitä enemmän pelkään, että meitä ei tule, koska et hevin irtoa siitä, mihin kerran olet kiinnittynyt. Riippumatta asiasta.

Mikähän siihen auttaisi? Jos toinen vaikka haluaisi olla rohkeampi?

En tiedä. Tähän asti olen toivonut, vaikka se onkin sulaa hulluutta.

Tietääkö hän että kaipaat?

Vierailija
8330/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni luonnollisena kaunottarena pidetty nuorikin on korjaillut itseään eikä kukaan huomaa mitään. Joillekin ei mikään riitä, vaikka saivat lahjan Jumalalta kauneutensa suhteen. Tässä kohden mielestäni myös muilla on oikeus ja kohtuus tehdä aivan mitä haluaa. 

Oletko siis nähnyt ihan livenä niitä "luonnollisia kaunottaria" luonnollisessa olemuksessaan, vai miksi kuvittelet ettei kukaan huomaa mitään? 

Mutta makuasioitahan nämä, itse huomaan pienetkin jutut ja oma ihanteeni on tosiaan luonnollinen eikä tippaakaan muovinen. Livenä sen tosiaan huomaa.

Ja itseäni ärsyttää siinä mielessä nämä nykyajan varaosamuodit, kun itseltänikin on useasti kysytty onko jotain. Eikä todellakaan ole eikä tule. Rasittavaa, jos joku luulisi minusta sellaista.

Kyllä olen ja satun mutkan kautta tietämään. Kukaan ei usko ellei kertoisi. Kaikkea voi hienosäätää. Suomen ykköseliitin kaunottaria. 

Vierailija
8331/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan empaattinen. En heitä skeidaa enkä ole ansainnut mitään skeidaan itsekään.

Vierailija
8332/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potterit aka pysäköinnivartiat täällä vain kaipaa tosiaan. Älkää muuta luulko. Potter-sivut on kuolleet aikaa sitten Vauvalla. Ehkä noi potterit on edes hieman aikuistuneet myös heh. 

Vierailija
8333/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dio <3

Vierailija
8334/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisinpä mitä ajattelet kaikesta tästä.

Vierailija
8335/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkimaku on sukupolvikysymys ja usein kytköksissä nuoruuteen. Nuoruuden musiikki kuulostaa aina suloiselta. Tämä oma kokemus. 

Mä en todellakaan kuuntele juuri koskaan musiikkeja mitä kuuntelin ikävuosina 15-25v. Toki joskus, mutta ei ne suloiselta kuulosta. 

Vierailija
8336/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän sinua opin tuntemaan, sitä enemmän pelkään, että meitä ei tule, koska et hevin irtoa siitä, mihin kerran olet kiinnittynyt. Riippumatta asiasta.

Mikähän siihen auttaisi? Jos toinen vaikka haluaisi olla rohkeampi?

En tiedä. Tähän asti olen toivonut, vaikka se onkin sulaa hulluutta.

Tietääkö hän että kaipaat?

Ei virallisesti, mutta outoa olisi, jos ei olisi tajunnut.

Vierailija
8337/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos kertoisit sen hänelle?

On kerrottu.

Vierailija
8338/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän oman arvoni 💎

Vierailija
8339/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä pelätä, tykkään sinusta enkä ole vihainen tahi kaunainen. Enkä kauniaislainen. Toivottavasti siulla oli tänään kiva päivä. 

Vierailija
8340/8351 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin, yötaivaani.