Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun muutamat naispuoliset kaverit ei ikinä viestitä ensin? Aina mä sen "moi mitä kuuluu" joudun laittamaan ja se saa mut tuntemaan siltä että häiritsen

Vierailija
25.11.2022 |

Samat muijat kuitenkin olleet keskusteluissamme samaa mieltä siitä että kommunikaation kuuluu olla viftyvifty, myös ystävyyksissä. Käytännössä ei kuitenkaan toteudu. Enkä minä jaksa olla se joka joka kerta morjestaa ensin, tuntuu vain siltä että häiritsen.
-mies

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis homo, kun sinulla on muutamia naispuolisia kavereita?

Vierailija
2/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokevat olevansa sun yläpuolella. Sinä tulet heidän luokseen, he eivät sun luokse. Lopeta viestittely ja tunnusta tosiasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta tollanen "mitä kuuluu" -viestittely. Kuulumiset voi vaihtaa sitten kun nähdään.

Vierailija
4/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis homo, kun sinulla on muutamia naispuolisia kavereita?

Juntti-Jarkko -67 Porista täällä homottelemassa. Joutaisit kierrätykseen.

Vierailija
5/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta tollanen "mitä kuuluu" -viestittely. Kuulumiset voi vaihtaa sitten kun nähdään.

No ihan normaali tapa avata keskustelu ja sopia siinä sitten tärskyt

Vierailija
6/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ihan normaali viestinaloitushan tuo. Samassa olen kysynyt milloin nähtäis. Siihen en tosin vastausta saa, vaan ghostaamista. En edes tiedä miksi vaivaudun pitämään jotain ylikasvaneita ghostaavia teinejä ystävinä. Saavat jäädä.

Ap

Vierailija
7/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he eivät halua pitää mieskaveria. Kaukainen miestuttu kenties. Siksi eivät osaa kysellä. 

Vierailija
8/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mä olen ihan saakelin huono pitämään yhteyksiä yllä. Kiitollisena otan kaikki huomionosoitukset vastaan, jotka ystäviltä saan. Onneksi on ystäviä jotka ymmärtää tämän vajavaisuuteni. Itse mieluummin sovin tapaamisia puhelimitse viestein tai soiton ja kuulumiset sitten kasvotusten. Kyllä mä aina tulen, kun kutsutaan! :)

Vierailija
9/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mä olen ihan saakelin huono pitämään yhteyksiä yllä. Kiitollisena otan kaikki huomionosoitukset vastaan, jotka ystäviltä saan. Onneksi on ystäviä jotka ymmärtää tämän vajavaisuuteni. Itse mieluummin sovin tapaamisia puhelimitse viestein tai soiton ja kuulumiset sitten kasvotusten. Kyllä mä aina tulen, kun kutsutaan! :)

Voi miten ihanan antelias olet kun tulet kutsuttaessa! Sinulle osoitetaan huomiota, upeaa! Olet samettityynyllä istuva herkkä kuninkaallinen, jota rahvaat käyvät liehittelemässä luokseen. Olet usein suopea ja sallit heille hieman läsnäoloasi. Taivaan lahja!

Vierailija
10/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleekohan ne AP:n naispuoleiset ystävät että AP haluaa "ystävyyden varjolla" luikerrella heidän pöksyihin?

Vierailija
11/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miten ihanan antelias olet kun tulet kutsuttaessa! Sinulle osoitetaan huomiota, upeaa! Olet samettityynyllä istuva herkkä kuninkaallinen, jota rahvaat käyvät liehittelemässä luokseen. Olet usein suopea ja sallit heille hieman läsnäoloasi. Taivaan lahja!

Kyllä! :D Sitäpä juuri. Joka kerta olen suopea ja sallin heille paljon läsnäoloani. Ehkä siksi he kutsuvatkin mut luokseen viikottain. :)

Kiitos kauniista sanoistasi. Tulipa hyvä mieli, että palstallakin joku ymmärtää.

Vierailija
12/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat kasvaneet yli tuosta vaiheesta jossa on ok olla vastakkaisen sukupuolen kanssa "ystäviä", koska ei se sitä koskaan ole.

Vierailija
13/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut naisilta pakit "sori ei kiinnosta mutta voidaan olla kavereita" selityksellä. Nyt naiset poistaneet sun numeron ja odottavat koska kyllästyt?

Vierailija
14/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleekohan ne AP:n naispuoleiset ystävät että AP haluaa "ystävyyden varjolla" luikerrella heidän pöksyihin?

No sillä tavalla ei pääse muualle kuin frienzoneen. Joka tapauksessa siellä olen jo, eikä se asia vaiva mua. Lähinnä vaivaa se että somessa ja chat viesteissä ollaan nii hyvää rakasta ystävää (ja minäkin olen heidän sanojen mukaan), mutta tosielämässä kun ehdotan kanssakäymistä niin kukaan ei halua nähdä. Enkä ole mikään qusipää vaan osaan käyttäytyä kenen seurassa vaan. Jopa empaattinen olen, enkä edes täysin ruma.

Ap

Vierailija
15/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! :D Sitäpä juuri. Joka kerta olen suopea ja sallin heille paljon läsnäoloani. Ehkä siksi he kutsuvatkin mut luokseen viikottain. :)

Kiitos kauniista sanoistasi. Tulipa hyvä mieli, että palstallakin joku ymmärtää.

Hovinsa kullakin

Vierailija
16/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian helppo loser

Vierailija
17/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sillä tavalla ei pääse muualle kuin frienzoneen. Joka tapauksessa siellä olen jo, eikä se asia vaiva mua. Lähinnä vaivaa se että somessa ja chat viesteissä ollaan nii hyvää rakasta ystävää (ja minäkin olen heidän sanojen mukaan), mutta tosielämässä kun ehdotan kanssakäymistä niin kukaan ei halua nähdä. Enkä ole mikään qusipää vaan osaan käyttäytyä kenen seurassa vaan. Jopa empaattinen olen, enkä edes täysin ruma.

Ap

Enkä edes täysin ruma? Paljastit juuri, että naiset ovat haistaneet perimmäiset aikeesi täysin oikein.

Vierailija
18/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Enkä edes täysin ruma? Paljastit juuri, että naiset ovat haistaneet perimmäiset aikeesi täysin oikein.

Kai nyt kaikki naiset tajuaa että miespuoleinen kaveri haluaa panna? Kävis se, mutta yhtälailla käy platoninen ystävyyskin. Ne naiset ovat aika kauniita joten ei ne varmaan halua aikaansa viettää jonkun Uuno Turhapuron näköisen kanssa, sehän on ymmärrettävää, siksi mainitsin että olen ihan katseenkestävä mies. Miksi te naiset olette valehtelijoita? Miksi sanotte että haluatte nähdä mutta sitten kuin olisi näkemisen aika niin teiltä saa kasan meriselityksiä, tai ghostaamista teinitapaan, ja selviä valheita tyyliin "unohdin vastata" tai "sori kiire". Vai onko se teille samantekevää että ihmiset näkevät valheittenne läpi ja pitävät teitä oikeutetusti valehtelijoina?

Ap

Vierailija
19/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he ovat kasvaneet yli tuosta vaiheesta jossa on ok olla vastakkaisen sukupuolen kanssa "ystäviä", koska ei se sitä koskaan ole.

Jaa minkä kiven alla sinä asustelet? Nyt on vuosi 2022 ja vastakkaisen sukupuolen kanssa ollaan jo pitkään voitu olla ystäviä.

Ap:lle sen verran, jos nuo "ystävät" eivät halua nähdä irl niin ei kai sille mitään voi. Hommaa uusia ja parempia ystäviä jotka näkevät arvosi! Tarvittava asenne on: Their loss, not mine!

Vierailija
20/21 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kai nyt kaikki naiset tajuaa että miespuoleinen kaveri haluaa panna? Kävis se, mutta yhtälailla käy platoninen ystävyyskin. Ne naiset ovat aika kauniita joten ei ne varmaan halua aikaansa viettää jonkun Uuno Turhapuron näköisen kanssa, sehän on ymmärrettävää, siksi mainitsin että olen ihan katseenkestävä mies. Miksi te naiset olette valehtelijoita? Miksi sanotte että haluatte nähdä mutta sitten kuin olisi näkemisen aika niin teiltä saa kasan meriselityksiä, tai ghostaamista teinitapaan, ja selviä valheita tyyliin "unohdin vastata" tai "sori kiire". Vai onko se teille samantekevää että ihmiset näkevät valheittenne läpi ja pitävät teitä oikeutetusti valehtelijoina?

Ap

Onpa jännä, etteivät tahdo nähdä kun olet noin kivan etkä yhtään pelottavan oloinen. Mikähän heitä vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi