Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Miksi on nyt kaksi ketjua?
Linkkaisitko toisen. Oon kysynyt sitä jo kaks kertaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on etusivulla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mää sua rakastan. Öitä.
Rakastan myös
Ketä?
Rakastan ainakin sua
Rakastan vaan yhtä. Sinua. Vaan en voi sua etsiä, enkä sitä tämän selvemmin kertoa. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkin
Se pitkä ketju on ilmeisesti taas lukittu? Kun ei näy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkin
Siis tuo on tositarkoituksella ketju. Ok. Luulin et mainitsit toisen pelkän lähetä terveisiä kaipaamallesi -ketjun. Ihmettelin onko toinenkin.
Näköjään kaikki kaipaa nyt tositarkoituksella. Mitä sille pidemmälle ketjulle kävi. En ole laittanut sitä kirjanmerkkeihin, niin en löydä.
Mistä sitä tietää kaipaileeko tosiutarkoituksella, jos ei edes tunne vielä toista yhtään?
Näköjään on lukittu jo tiistaina sen melkein 400 sivun ketju. Nyt jo. Eikö ne ole olleet aiemmin yli tuhat sivua. Mitä siellä on tapeltu?
Vierailija kirjoitti:
Näköjään kaikki kaipaa nyt tositarkoituksella. Mitä sille pidemmälle ketjulle kävi. En ole laittanut sitä kirjanmerkkeihin, niin en löydä.
Ihmettelen samaa. Mitä ne siellä tekee. Pitkä meni lukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää kaipaileeko tosiutarkoituksella, jos ei edes tunne vielä toista yhtään?
Luulen että sanalle tositarkoitus on löytynyt laajempi ja moniulotteisempi tulkinta. Joku uudistuksen edistäjä laittoi esim. äsken tuohon ketjuun tositarkoitukselleen kolmet kakkapökäle-emojit.
Yhdestä asiasta olen varma. En enää tarjoile ilmaisia lounaita.
Noni, saas nähdä kumman valitset 😃
Jos osat olisivat toisin päin, olisin aika kovasti huolissani sinusta, koska välitän niin paljon. Olisin huolissani terveydestäsi ja jaksamisestasi, miettisin, miten voisin auttaa ja selvittäisin asiat. Pahoittelisin kaikkea ja kantaisin vastuuni isoista asioista, joihin olen ollut osallinen. On surullista huomata, mikä ja mitä todellisuudessa merkitsee. En mitään.
Valheet ja vilppi eivät kuulu rakkauteen, eikä toisen tahallinen satuttaminen.
Antaa hänen rakastaa 🤗 Mulle tuli ainakin parempi mieli noin positiivisesta vastauksesta.