Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apteekin oveen oli teipattu lappu "ethän kuvaa tai äänitä täällä"

Vierailija
12.07.2025 |

Miksi kukaan kuvaa tai äänittää apteekissa? Ei tuollaista lappua tehtäisi jos tuosta ei olisi ongelmaa. Onko taas joku sometrendi kyseessä, että käydään ostamassa jotain lääkettä, tai lääkkeen loppumista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kyseessä on nyky 20-30 -vuotiaat, joille mikään paikka ei ole väärä kuvaamiseen. 

Vierailija
2/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on joku salaliittoteoreetikko kuvannut lääkkeittensä haun, jotta varmasti saa oikeat lääkkeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ikinä nähnyt tuota tapahtuvan? Minä en ainakaan.

Vierailija
4/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kyseessä on nyky 20-30 -vuotiaat, joille mikään paikka ei ole väärä kuvaamiseen. 

Tai äänittämiseen. Istutaan odottamassa omaa vuoroa ja nauhoitetaan samalla ääniviestiä kaverille.

"Siis moi, täällä venaan. Onpa pitkät jonot. Siis voitko arvaa, taas pitää ostaa hiivakuuri! Joo siis mikä juttu, hihhiii! Vasta lopetin edellisen. Öö niin ei mulla mitään asiaa oo, kunhan laitan viestiä. Paljon porukkaa täällä. Onpa hidasta toimintaa! Miltään paikalta ei lähde kukaan pois. ei mulla olisi aikaa tällaseen! Ootko menossa Jannican bileisiin? Mä en tiiä vielä. Tiiätsä? Pitäisi keksiä jotain vaatetta sinne. Entä jos Jani tulee sinne kans?! Pitäis olla jotain tosi sexyyyy. Tiiätsä. "

Jne jne täysin turhaa. 

Vierailija
5/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma. Ilmeisesti jokin isomman paikkakunnan apteekki kyseessä yksittäisen ongelman kanssa.

t. Alalla

Vierailija
6/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei lue Tallentaminen ja kuvaaminen kielletty!

Vierailija
7/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ikinä nähnyt tuota tapahtuvan? Minä en ainakaan.

Ei tuollaista lappua syyttä laiteta, eli kyllä tuollaista tapahtuu vaikkei satunnaisena kävijänä sellaista näe

Vierailija
8/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
9/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma. Ilmeisesti jokin isomman paikkakunnan apteekki kyseessä yksittäisen ongelman kanssa.

t. Alalla

Tampereella tämä

Vierailija
10/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska laki ei mahdollista tallentamisen ja kuvaamisen kieltämistä julkisissa tiloissa.

Vierailija
11/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaajaääliöitä turpaan

Vierailija
12/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai äänittämiseen. Istutaan odottamassa omaa vuoroa ja nauhoitetaan samalla ääniviestiä kaverille.

"Siis moi, täällä venaan. Onpa pitkät jonot. Siis voitko arvaa, taas pitää ostaa hiivakuuri! Joo siis mikä juttu, hihhiii! Vasta lopetin edellisen. Öö niin ei mulla mitään asiaa oo, kunhan laitan viestiä. Paljon porukkaa täällä. Onpa hidasta toimintaa! Miltään paikalta ei lähde kukaan pois. ei mulla olisi aikaa tällaseen! Ootko menossa Jannican bileisiin? Mä en tiiä vielä. Tiiätsä? Pitäisi keksiä jotain vaatetta sinne. Entä jos Jani tulee sinne kans?! Pitäis olla jotain tosi sexyyyy. Tiiätsä. "

Jne jne täysin turhaa. 

Tämä. Oon kuullut bussissa ja junassa haluamattani ihmisten yksityisasioita esimerkiksi  niiden seksielämään ja lääkärikäyntien yksityiskohtiin liittyen, kun ihmiset lähettelee kavereilleen ääniviestejä.

Vierailija
13/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska laki ei mahdollista tallentamisen ja kuvaamisen kieltämistä julkisissa tiloissa.

Eihän apteekki ole mikään julkinen tila! Yleensä apteekkarin omistama liikeyritys, jossa asiakkaat avautuvat henkilökohtaisista sairauksistaan ja saavat neuvoja lääkkeiden lisäksi. Kuvaaminen ja äänittäminen tämän takia kielletty?

Vierailija
14/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritetään sanoa sama asia ystävällisemmin. 

Vierailija
15/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei apteekki ole mikään julkinen tila. Tuollainen kyseisen apteekin käyttämä kehoitus on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
16/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok livejä on paljon missä nuoret naiset kuvaavat itseään kokoajan livessä ja live jatkuu ihan sama onko henkilö kahvilassa wcssä tai apteekissa. Todistin pari päivää sitten kakkaliveä mitä seurasi 1.6 tuhatta ihmistä. Moni täälläkin tietää Chiaran.

Vierailija
17/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritetään sanoa sama asia ystävällisemmin. 

Ei todellakaan ole ystävällisemmin sanottu. Selkeä ohjeistus pitää olla, eikä mitään ärsyttävää lässytystä.

Vierailija
18/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka striimaa tai pitää jotain Instagram liveä.

Vierailija
19/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sit saa lääkkeenhakureissusta videon tiktokkiin hästägillä adhdaivot adhdelämää lääkkeet?

Vierailija
20/22 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiktok livejä on paljon missä nuoret naiset kuvaavat itseään kokoajan livessä ja live jatkuu ihan sama onko henkilö kahvilassa wcssä tai apteekissa. Todistin pari päivää sitten kakkaliveä mitä seurasi 1.6 tuhatta ihmistä. Moni täälläkin tietää Chiaran.

Vian ei tarvitse olla iso, jos se vaan on päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme